carbomer Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Czy ktoś wie, co znajduje się w tylnym lewym narożniku, pod spodem auta, naprzeciwko tłumika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Jeśli X ma ksenony i chodzi Ci o element elektryczny sprzężony z zawieszeniem to jest to moduł pozycjonowania świateł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/86334-t30-krancowka-na-wahaczu-z-tylu-do-czego-sluzy-22dci/?do=findComment&comment=882541 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kizior Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Jeśli dobrze gdzieś kiedyś czytałem, to jest to taka puszeczka do recyrkulacji par paliwa lub separator wody?? nie jestem pewien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastia1 Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Czy ktoś wie, co znajduje się w tylnym lewym narożniku, pod spodem auta, naprzeciwko tłumika? Kolego, zrób zdjęcie bo bez tego wszyscy będziemy tylko zgadywać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carbomer Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Kolego, zrób zdjęcie bo bez tego wszyscy będziemy tylko zgadywać Problem w tym, że zauważyłem właśnie, że czegoś tam brakuje(chyba to coś od układu paliwowego bo xenonów nie mam) i to ja bym był wdzięczny za foto, wygląda jakby to ktoś zajumał niedawno. Auto jeździ normalnie, także czy jest to w ogóle potrzebne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysska Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Kizior ma racje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carbomer Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 chodzi o to miejsce Może ktoś wrzucić fotę jak to u niego wygląda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kizior Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Znalazłem to na innym forum, elektroda.pl. Tu jest opisane do czego ten recyrkulator jest. ( na początku tematu mowa była o tym, że słychać pssssst po odkręceniu wlewu paliwa). Nie przejmuj sie tym to normalne (oczywiście do pewnego stopnia),zbiornik jest szczelnie zamkniety i są w nim zawory które odpowietrzają zbiornik ale gdy panuje w nim pewne podciśnienie,zbiornik nie ma bezpośredniego połączenia z otoczeniem,żeby opary paliwa nie wydostawały sie do atmosfery,to normalka w samochodach z katalizatorem spalin,wyposażonych we wrtysk paliwa oraz recylkulacje oparów paliwa.Wprowadzono taki system recyrkulacji oparów par paliwa ze względu na ekologię,opary paliwa są filrtowane przez tzw.filrt z węglem aktywnym(to taka czarna puszka pod maską,do której dochodzi kilka wężyków),następnie są zasysane przez kolektor ssący i spalane w silniku.Stąd też to podciśnienie w zbiorniku,i mimo że jezdisz na gazie to opary paliwa i tak są zasysane przez silnik,to zjawisko zachodzi w pewnych warunkach pracy silnikaPozdrawiamWaldek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.