Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Co to jest?


carbomer

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś wie, co znajduje się w tylnym lewym narożniku, pod spodem auta, naprzeciwko tłumika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli X ma ksenony i chodzi Ci o element elektryczny sprzężony z zawieszeniem to jest to moduł pozycjonowania świateł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dobrze gdzieś kiedyś czytałem, to jest to taka puszeczka do recyrkulacji par paliwa lub separator wody?? nie jestem pewien.2633154521924.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś wie, co znajduje się w tylnym lewym narożniku, pod spodem auta, naprzeciwko tłumika?

 

Kolego, zrób zdjęcie bo bez tego wszyscy będziemy tylko zgadywać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, zrób zdjęcie bo bez tego wszyscy będziemy tylko zgadywać

 

Problem w tym, że zauważyłem właśnie, że czegoś tam brakuje(chyba to coś od układu paliwowego bo xenonów nie mam) i to ja bym był wdzięczny za foto, wygląda jakby to ktoś zajumał niedawno. Auto jeździ normalnie, także czy jest to w ogóle potrzebne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

post-64260-0-84333600-1368729416_thumb.jpgchodzi o to miejsce

 

Może ktoś wrzucić fotę jak to u niego wygląda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem to na innym forum, elektroda.pl. Tu jest opisane do czego ten recyrkulator jest. ( na początku tematu mowa była o tym, że słychać pssssst po odkręceniu wlewu paliwa).

 

 

Nie przejmuj sie tym to normalne (oczywiście do pewnego stopnia),zbiornik jest szczelnie zamkniety i są w nim zawory które odpowietrzają zbiornik ale gdy panuje w nim pewne podciśnienie,zbiornik nie ma bezpośredniego połączenia z otoczeniem,żeby opary paliwa nie wydostawały sie do atmosfery,to normalka w samochodach z katalizatorem spalin,wyposażonych we wrtysk paliwa oraz recylkulacje oparów paliwa.Wprowadzono taki system recyrkulacji oparów par paliwa ze względu na ekologię,opary paliwa są filrtowane przez tzw.filrt z węglem aktywnym(to taka czarna puszka pod maską,do której dochodzi kilka wężyków),następnie są zasysane przez kolektor ssący i spalane w silniku.Stąd też to podciśnienie w zbiorniku,i mimo że jezdisz na gazie to opary paliwa i tak są zasysane przez silnik,to zjawisko zachodzi w pewnych warunkach pracy silnika
Pozdrawiam
Waldek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...