Lucjanpl Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Witam skasowałem check engine pedałem gazu, migajaca kontrolka byskala mi 10 razy wolno 3 razy szybko 4 razy szybko i 10 razy wolno chcialbym sie dowiedziec co było przyczyną zapalenia sie kontrolki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 340?? czujnik położenia wałka rozrządu?? nie dopatrzyłem, to 1.8, może czas na zmianę łańcucha ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucjanpl Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Wczoraj testowalem paliwo power racing 100 i wykrecilem obroty do 7000 i zapaliły mi sie kontrolki esp i check auto ma przejechane 135000 tys/km po skasowaniu wszystko jest oki wiec moze przez ta odcinke paliwa sie zapaliły kontrolki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devon00 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 a jak odczytac blad 10 razy wolno 10 razy szybko 3 razy szybko 1 raz szybko? druga sprawa doczytalem ze wcelu skasowania bledu trzeba po odczycie przytrzymac pedal gazu minimum 25 s w tak zrobilem i w tym czasie zaczelo wyswietlac 10 razy wolno pozniej 10 szybko 10 szybko 10 szybko ktos pomoze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 131, 111 kody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devon00 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 P0111 "Czujnik temp. powietrza wlotowego - sygnał poza zakresem/wydajnosc" P0131 "Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - niskie napiecie" ten 131 to sonda przed katem? ten 111 nic mi nie mowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 P0111 "Czujnik temp. powietrza wlotowego - sygnał poza zakresem/wydajnosc" termistor w przepływce, (Bank 1 Czujnik 1) I lambada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devon00 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 jestes w stanie cos wiecej powiedziec o tej przeplywce? sonda do wymiany ale to juz temat mi znany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 w przepływce masz wtyczkę na 5 pinów, czyli masz termistor, jak masz 4 piny to termistor jest przed filtrem, przepływomierz jest na obudowie filtra, TU jest temat o przepływomierzu, sondy na razie nie wymieniaj, bo liczenie zaczyna się od przepływomierza, lambada to ostatnie ogniowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devon00 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 wczesniej jak jezdzilem na kompa to pokazywalo czujnik zmiennych faz rozrzadu wymienilem go wiec widze ze temat zamkniety...teraz czas na przeplywke...gosc ktory podpinal mi nyske pod kompa sprawdzal mi jaki wykres robi sonda ta przed katem...linia prosta raz na jakis czas nie duze wychylenie...ok zaczne od przeplywki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 linia prosta w jakim zakresie????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devon00 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 poziomym....z tego co pokazywal mi gosciu sonda powinna falowac a moja raz na jakis czas zrobi wychylenie a tak to pozioma krecha i nic wiecej....Dino odnosnie przeplywki czyscic ja najpierw czy odrazu wymieniac ten wklad? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 zakres pracy tej sondy to 0-1V, dlatego pytałem gdzie kreska?? bliżej 0V czy bliżej 1V zacznij od zmierzenia przepływki a nie czyszczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devon00 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 az tak oblatany nie jestem nie pamietam w jakim zakresie pracowala sonda....jakie wartosci powinienem miec na przeplywce i na ktorym przewodzie sprawdzac jej wartosc? przewodow jest 5 zolty czerwony czarny bialy brazowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 TU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devon00 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 i tak bede musial prosic kumpla zeby mi to pomierzyl bo z mechanika auta sobie radze bez problemu ale z elektronika juz nie bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.