Gość Chaser Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Posiadam Almerę N15 95' 1.4 benzyna. Ostatnio robiłem dolewkę płynu chłodniczego i zauważyłem, że w zbiorniku pływa jakiś brud. Zwróciło to moją uwagę i przyjrzałem się problemowi trochę bliżej - Na ściankach zbiornika znajduje się ciemnobrązowy osad. Starłem trochę palcem i okazało się, że ma oleistą konsystencję. W końcu włożyłem też nos do środka - pachniało z niego jakby spalinami, tzn. bardziej przypominało to zapach spalonego silnika elektrycznego. Na myśl przyszło mi, że to może być problem z uszczelką pod głowicą. No ale nie znam się na tym zbytnio... w każdym razie zajrzałem też do wlewu oleju, tam wygląda wszystko w porządku. Temperatura pracy silnika też w normie póki co. Pytanie z mojej strony - Faktycznie jest to problem z uszczelką pod głowicą, czy to może być coś innego? Jakiego kosztu naprawy można się spodziewać, w zależności od tego z czym jest problem? I tak przy okazji - Jakiś czas temu wgniotłem sobie trochę lewy błotnik. Kupię sobie "nowy", bo drogie nie są, tylko czy dam radę sobie sam poradzić z jego wymianą bez specjalistycznych narzędzi? Mam też problem z wtykiem H4 - co jakiś czas muszę go poprawić, bo coś nie styka i żarówka się nie świeci. Jak wyciągnąłem żarówkę z wtyku, to okazało się, że ten jest ostro nadtopiony... Na allegro widziałem, że sprzedają takie wtyki za grosze, tylko czy te wtyki są uniwersalne, czy muszę mieś jakiś konkretny do swojego modelu? I jak z jego wymianą? - Sam sobie z tym poradzę, czy niezbędna będzie pomoc elektryka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 W I T A M /Y - a może najpierw takie coś??? http://pl.wikipedia.org/wiki/Powitanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...