Gość konrad880901 Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 witam. posiadam primerę p11 1,6 benz. gas sekw, problem polega na szarpaniu ale tylko gdy jadę na wolnych obrotach, gdy samochód się toczy np na parkingu na 1 biegu, oraz w przedziale poniżej 2 tys ob gdy puszczę gas i samochód hamuje silnikiem wtedy też nie schodzi płynnie tylko szarpie. problem jest na pb i lpg. kable, świece nowe. ostatnio czyściłem całą przepustnicę rozkręcałem wszystko dokładnie, może zle ustawiłem czujnik położenia przepustnicy? ale został w tym samym miejscu przykręcony.... a może po tym zabiegu trzeba go ustawić jest jakaś zasada? proszę o pomoc lub innne pomysły co może być przyczyna.... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Trzeba ustawiać wolne obroty jeśli są niestabilne albo za wysokie. Ja na wolnych ładnie pracuje to raczej nie trzeba ruszać czujnika położenia przepustnicy - chociaż dla pewności nie zaszkodzi go zmierzyć. Tutaj mają znaczenie milimetry i może lekko go jednak przesunąłeś. Za to ja miałem podobne objawy jak miałem nieszczelny dolot. Może po czyszczeniu coś niedokładnie skręciłeś i ma przedmuchy. Takie objawy są jak jest mała nieszczelność, przy trochę większej już będzie szarpał przy przyspieszaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajdelek Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 to i ja sie dołącze, też mam p11 1.6 i ostatnio cieżko mi pali, (długo trzeba krecić) jak przyspieszam to szarpie jak by paliwa nie dostawał. Na gazie jest ok. Jutro podmienie pompke paliwa bo może daje za może cisnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 przyjrzał bym się też gazowni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konrad880901 Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 a jak zmierzyć ten czujnik? wiem ze musi mieć jakieś wskazania na zamkniętej i otwartej przepustnicy... i jak podpiąć miernik? i czy silnik lub zapłon musi być włączony? a jak zmierzyć ten czujnik? wiem ze musi mieć jakieś wskazania na zamkniętej i otwartej przepustnicy... i jak podpiąć miernik? i czy silnik lub zapłon musi być włączony? jeszcze jedno mam pytanie jak powinna być ustawiona ta sruba dżwigni ssania. bo rano miałem trochę wysokie. są tam znaki ale nie sprawdza się to w praktyce. jak przekręce to się zacina pedał, lub w drugą to znów się zawieszają obroty. i rano ma 2 tys...? dzwoniłem do serwisu nissana w lublinie i gośc powiedział ze po czyszczeniu jest potrzebne jest elektryczne ustawienie parametrów przepustnicy i koszt 150 zl. CZy ktoś z was kożystał z takiej usługi? czy jest w tym sens? dziś zmierzyłem czujnik i przy puszczonym gazie ma 0,6v a gas do oporu 4,1v czy to wina tego czujnika ze nie osiąga tych skrajnych wartości? powinno być 0,3 i 4,3 z tego co gdzieś wyczytałem.... proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 patrzyłem w ksiązce i ma być od 0,35 -0,45 na otwartej 4..V tak sobie ustawiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konrad880901 Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 czyli mogę odrobine cofnąć czujnik? przy wciśniętym ma być równe 4v? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 ja mam 4 z hakiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konrad880901 Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 a czemu nie można ustawić jak w książce... jak wezmę 0.4 to górna jest poniżej 4v a powinna być ponad.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 drugi serwis mówi primera 99 zamknięta od 0,2-0,8V i pełne otwarcie 3,5 -4,5V a pierwsza ma napisane aprox 4V czyli w przybliżeniu wiec nie ma mowy o równych danych V ja mam 4.08 v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konrad880901 Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 podobno ważne zeby na zamkniętym było poniżej 0,4v....? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.