Gość Heniek131 Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 mam problem ze swoją primerką p12 1.9dci 120km z 2003r.Zapaliły mi sie kontrolki ESP.ESP OFF i CHECK SILNIKA.Auto pracuje w trybie awaryjnym do 2,5tyś obrotów a potem nie ma czym jechac ,Moze mial ktoś podobny problem.Bylem juz u kilku mechanikow i nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 a komp co na to ? robiłeś diagnostyke bo na bank beda bledy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Heniek131 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 a komp co na to ? robiłeś diagnostyke bo na bank beda bledy większosć komputerow wogóle nie chciala sie połaczyc ale jak sie juz udało to nie ma błędów.jedynie cos z wryskami, mechanik powiedzial że rozkodowały sie wryski ale nie chca sie zakodowac w zaden sposób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 jeżeli wtrysk stracił kod to na 100% można go zakodować w mondeo 2.0tdci i 1.8 focus to był standard ze wtrysk gubił kod zaprogramowałem nie raz i hulały nawet po 3 lata a potem naczesciej cewka w tym co tracił kod padała i trzeba było regenerować tak więc szukaj dobrego kompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 dokładnie każdy wtrysk da się zakodować ponownie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Może dziwne, może i nie /dla jednych na pewno nie/ sprawdź czy masz wszystkie światła z tyłu, ze STOPEM włącznie. Nie programuje się wtrysków, tylko robi adaptację pompy. Potrzebny dobry mechanik z kompem który przeprowadzi adaptacje zaworu na pompie, ale wymagana przy tym jest jeszcze regulacja wydatku paliwa na wszystkich wtryskach. Zresztą program Consult zawsze przypomina o tym podczas kalibracji zaworu regulującego ciśnienie paliwa wychodzącego z pompy wysokiego ciśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.