deli Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Witam, Problem niby banalny a jednak jest (almera n15 gti ABS) : Zmienione zaciski przednie na dwutoczkowe z mitsubishi oraz tarcze od clio 280mm. Zaciski szczelne po regeneracji nic nie cieknie wszystko szczelne i gładko pracuje - jedyny problem to dość mało miejsca i tarcza z klockami jest nieco na styk, kto wkładał ten wie Przed odkręceniem zacisków starych przewody z przodu zaciśnięte po podłączeniu nowych nie były od razu odpowietrzane tylko na sam koniec roboty. Więc hamulce złożone i zaczęło się odpowietrzanie > najpierw standardowo , silnik zgaszony pompujemy i odpowietrzamy od najdalszego koła > efekt pedał w pół twardy po zapaleniu silnika kapeć. Płyn już przelatywał nowy, ciśnienie w zaciskach bardzo mocne strumień płyny na pół metra No to odpowietrzanie na zapalonym silniku > efekt to samo , odpowietrzanie samowolne zero powietrza w układzie > efekt taki sam. Pewnie kwestia ABS > nie zaszkodzi spróbować > aku odłączone zaczynamy odpowietrzać kilkakrotnie pierwszy zacisk przy pompie abs itd. > Efekt zerowy Aktualnie nadal jakby był zapowietrzony przód > zapalamy samochód pedał do podłogi wpada i nic jak jedziemy i szybko zahamuje dwa razy za pierwszym mieki za drugim mieki ale przy końcówce załapie i koło zblokuje. Podczas odpowietrzania efekt taki > za pierwszym razem pedał w podłogę za drugim już twardy , za trzecim twardy itd. wystarczy odczekać 10 sekund i przy pierwszym w ciśnięciu pedał w podłogę póżniej twardy ..... Problem może być nadal z zapowietrzoną pompą ABS, problem może być z przednimi zaciskami chociaż wszystko wygląda dobrze podczas nabierania ciśnienia widać że chcą pracować i są szczelne. Pompa raczej ok > wcześniej działała i cisnienie jest a raczej za słaba nie będzie. Sam już nie wiem ... :/ może problem tkwi w braku miejsca pomiędzy klockami i tarczą co skutkuje że tłoczek nie może się wysunąc jakkolwiek. JAKIEŚ POMYSŁY ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 A nie założyłeś zacisków odwrotnie (lewy zamiast prawego)? Zobacz czy odpowietrznik masz na górze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deli Opublikowano 25 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 A nie założyłeś zacisków odwrotnie (lewy zamiast prawego)? Zobacz czy odpowietrznik masz na górze... a widzisz drogi kolego w pośpiechu założone odpowietrznikiem do dołu trzeba to poprawić i zobaczymy ale jakoś nie zwróciłem na to uwagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 No to masz rozwiązanie Częsty błąd przy swapie hamulców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.