Gość zulu Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Nowe sprzęgiełko automatyczne. Nissan Patrol Y61. Sprzęgiełko zostało wymienione tak jak w instrukcji Manual Serwis z załącznika strona FA-13 Po zamontowaniu w pozycji lock nic nie stuka wszystko działa. Natomiast w pozycji Auto bardzo stuka. Po odkręceniu głównych śrub zdjęty pierścień segera, ale nowe podkładki z zestawu się nie mieszczą wiec zostały stare. Jedna miedziana druga stalowa razem mają około 4mm. Sprzęgiełko w pozycji auto żeby sprężyna wypchała blaszkę i można było dopasować wycięcie na piaście do sprzęgiełka, posmarowane lekko i dokręcone. Tak było robione ponad 7 razy jedno i drugie koło zamiana sprzęgiełek. Co zrobić w takim przypadku? Z góry dziękuje za poradę. fa.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sołtys Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Skoro sprzęgiełko nowe to dziwne że strzela. Może coś źle złożone jest i nie dociska wszystkich elementów ... coś kiedyś gdzieś czytałem właście o tych pierścieniach, że ciężko je powkładać i tu bym zaczął poszukiwania. A zakładałeś stare czy już nie masz takiej możliwości? Ps. Fajny ten manual Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.