_Janusz_ Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 (edytowane) Pytanie czy koledzy mają takie same silniki, ponieważ przepływka dla wersji 1,6 daje inne napięcia niż dla wersji 2.0B i 2.0D. To samo dotyczy 2.0B i 2.0D - nie są kompatybilne. Edytowane 23 Listopada 2013 przez Janusz_lublin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 To nie wiem co jest grane ale na pewno ja naTwoim miejscu bym zamówił przepływke i zamontował i sprawdził jak sie auto zachowuje. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P11-2001 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Ha ale jak ta co mam jest dobra tylko coś z kompem albo coś innego to na marne wydam kase a to nie mało kosztuje ale to jest to samo czy bym kupił czy zamienił od kogoś co ma dobrą oczywiście na taką samą A takie małe pytanko jeszcze czy jak jest walnięty termistor to będzie coś nie tak bo kumpel powiedział że będzie cos ze wtryskiem bo nie ma odpowiedniej tem. i nie bedzie otwierał na tyle ile trzeba i samochód nie będzie miał mocy ?? czy coś w tym prawdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Ale czego nie będzie otwierało?Przepływomierz nic nie otwiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P11-2001 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Wymieniłem przepływomierz na nowy ale nie bosch tylko zamiennik powiedziano mi że po nr to jest zamiennik 094 ale jak zamieniłem to auto nie chciało odpalić a jak juz odpaliło to nie chciało sie wkręcać na obroty i tykało na obrotach 400-200 ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c@rlos Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 (edytowane) "Chytry dwa razy traci" - poczytaj trochę na temat chińskich zamienników/podróbek. Coś wiem na ten temat - moja nyska już nie jeden przepływomierz widziała. Wkońcu kupiłem nowy, orygianalny Bosch'a i mam spokój. Tobie proponuję zrobić to samo. P.S. Jeszcze znalazłem coś u kolegi z forum http://forum.nissanklub.pl/index.php/user/46434-przemektom1992/ - na "aledrogo" ma do sprzedania przepływkę za 100zł. Edytowane 26 Listopada 2013 przez c@rlos 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P11-2001 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 (edytowane) Mam takie pytanie czy poda mi ktoś z forum ile dokładnie po pomiarach ma przepływka do 1.8 16V bo ja u siebie mam ON-1.00V 1000-1.44V 2000-1.64V dopiero przy 4000-2.13V po przeczyszczeniu mam 1000-1.55V A co do przepływomierza boscha to kupiłem 232 i też nic dalej to samo a te pomiary to właśnie z niego Edytowane 26 Listopada 2013 przez P11-2001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 (edytowane) Witam. No to kupiłem przepływomierz BOSCH zamontowałem go i ... niestety poprawa jest niewielka. W innym temacie podejrzewałem źle ustawiony rozrząd (podczas planowej wymiany) i to raczej będzie to. Ktoś tam pisał że jego nyska potrafi zerwać przyczepność na 2 biegu. Moja nie zerwie przyczepności nawet na 1 biegu (oczywiście zakładając że jadę na jedynce 10km/h i depam gaz do podłogi, no bo jak najpierw depnę gaz do podłogi i dopiero puszczę sprzęgło to zabuksuję ) A przepływkę kupiłem w zwykłym motoryzacyjnym za 290zł bo można było przed zapłaceniem obejrzeć ją czy jest taka sama jak moja w aucie (szczegół w szczegół jest taka sama) Edytowane 30 Listopada 2013 przez hary7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P11-2001 Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Witam ja już mogę się pochwalić naprawionym samochodem idzie jak głupia zrywa na 2 bez żadnego problemu Ktoś tam pisał że jego nyska potrafi zerwać przyczepność na 2 biegu. Wymieniałem sondę przed katem i zaślepiłem EGR i nic wymieniłem przepływomierz i nic czyściłem cały dolot powietrza wszystkie wężyki i też nic już miałem sie brać za rozrząd ale podjechałem do poleconego przez kolegę mechanika przejechał się podłączył pod kompa i wszystko ok brak błędów i od razu stwierdził że to zasyfiony katalizator który już prawie nie przepuszczał spalin Wywalił kata i samochód (silnik) dostał drugie życie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.