Mateo1992 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Witam forumowiczów, od nie dawna jestem szczęśliwym ( no może nie szczęśliwym ) posiadaczem primery 2.0TD z 1998r. Problem polega na tym, że moje auto ciężko pali, jeśli już załapie to silnik pracuje jakoś dziwnie jakby się dławił ,na wyższych obrotach jest normalnie a po zdjęciu nogi z gazu zaraz gaśnie. Przy dodaniu gazu i gaśnięciu strasznie kopci na biało i dum ma specyficzny zapach niedopalonej ropy. Kolejnym problem jest z sprawdzeniem błędów gdyż kontrolka Check nie wymruguje błędów tylko świeci się cały czas. Proszę niech ktoś mi pomorze zdiagnozować co dolega mojej primerze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavlak Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Witaj, sprawdż czy w zbiorniczku masz normalny poziom płynu chłodniczego, sprawdż filtr paliwa ( najlepiej wymień bo jest tam bagno ) czy dolewałeś jakieś uszlachetniacze do paliwa ?. jeśli niedawno kupiłeś to proponuję wymianę oleju z filtrem. bo jak piszesz że ci odpala i sie dławi to coś z dostarczeniem paliwa albo za dużo lub za mało. też w mojej Primerce biały dym, ale chodzi normalnie, podejrzewam że rozrząd do wymiany bo jakieś 30 tys ponad od poprzedniej wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateo1992 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 filtr paliwa odpada już wymieniony, poziom płynu też w normie. Jeśli chodzi o paliwo to ja nic nie dolewałem, spróbuje wypalić resztę co mam po poprzedniku i zalać porządnego diesla. A propo rozrządu to może macie jakieś porządne schematy z oryginalny znakami bo u mię jest ich naniesionych kilka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavlak Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 masz tu link do tematów P11 2.0 TD http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/60477-p11-i-p11144-faq-silnik-cd20t-diesel/ gaśnięcie gazu... nastawnik HDK poczytaj, sam jestem wtrakcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c@rlos Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 filtr paliwa odpada już wymieniony, poziom płynu też w normie. Jeśli chodzi o paliwo to ja nic nie dolewałem, spróbuje wypalić resztę co mam po poprzedniku i zalać porządnego diesla. A propo rozrządu to może macie jakieś porządne schematy z oryginalny znakami bo u mię jest ich naniesionych kilka 1. Lektura: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/60477-p11-i-p11144-faq-silnik-cd20t-diesel/ 2. Ostatni post w tym temacie: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/86918-nissan-primera-20-td-2000r-za-durzo-pali/?do=findComment&comment=889950 3. Zrób diagnostykę spinaczem - opisy na forum. Jak już coś oblookash to daj cynk - postaramy się pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateo1992 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 no właśnie diagnostyki nie mogę zrobić gdyż Check minie gaśnie pali się cały czas. Mam jeszcze dosyć nietypowe pytanie.Mianowice czy da się wymienić pompę wtryskową na jakąś na linkę, jest to możliwe ktoś próbował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c@rlos Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 (edytowane) no właśnie diagnostyki nie mogę zrobić gdyż Check minie gaśnie pali się cały czas. A zworkę dobrze wkładasz? Mogę się nie znać, ale ja bym aku odpiął na co najmniej 12h - może się komp ogarnie i ten check zacznie Ci mrugać na Twoje życzenie. A po odpaleniu check świeci cały czas? Edytowane 1 Czerwca 2013 przez c@rlos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateo1992 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 zworkę oczywiście wkładam jak należny Check świeci non stop po odpaleniu i wtedy gdy chcę odczytać błędy. Co do akumulatora to bardzo możliwe dziś zobaczę bo od piątku odłączony jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c@rlos Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 zworkę oczywiście wkładam jak należny Check świeci non stop po odpaleniu i wtedy gdy chcę odczytać błędy. Co do akumulatora to bardzo możliwe dziś zobaczę bo od piątku odłączony jest. No i co tam kolega obadał? Czekamy na info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavlak Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 praedopodobnie któryś z wtryskiwaczy padł, i leje paliwo, mozliwe że uszczelniacze zostały uszkodzone. wtedy pozostaje tylko dobry warsztat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.