marrkus85 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Z szukajką jakoś nie bardzo mogłem znaleźć jednoznaczą odpowiedź na mój problem. Mógłby ktoś mi podpowiedzieć, czy wskaźnik temperatury cieczy w primerze P12 po lifcie, powinien znajdować się w pozycji pionowej przy rozgrzanym silniku? Stan płynu w zbiorniczku wyrównawczym jest na max. Węże wlot i wylot z chłodnicy są gorące, praktycznie nie da się ich w łape wziąść. Na postoju wiatraki załączają się. Jak odpalam auto, wskazówka normalnie sobie leży tak jak powinna, po kilku minutach jazdy podnosi się, ale nigdy nie osiąga pionowej pozycji. Podejrzewam że, termostat chyba jest walnięty. Bo patrząc po wskaźnikach poziomu gazu i banzyny, silnik raczej za dużo paliwa łyka. Ale to będę mógł stwierdzić po kolejnym tankowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mironig Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Z szukajką jakoś nie bardzo mogłem znaleźć jednoznaczą odpowiedź na mój problem. Mógłby ktoś mi podpowiedzieć, czy wskaźnik temperatury cieczy w primerze P12 po lifcie, powinien znajdować się w pozycji pionowej przy rozgrzanym silniku? Stan płynu w zbiorniczku wyrównawczym jest na max. Węże wlot i wylot z chłodnicy są gorące, praktycznie nie da się ich w łape wziąść. Na postoju wiatraki załączają się. Jak odpalam auto, wskazówka normalnie sobie leży tak jak powinna, po kilku minutach jazdy podnosi się, ale nigdy nie osiąga pionowej pozycji. Podejrzewam że, termostat chyba jest walnięty. Bo patrząc po wskaźnikach poziomu gazu i banzyny, silnik raczej za dużo paliwa łyka. Ale to będę mógł stwierdzić po kolejnym tankowaniu. napisz co wynikło z Twoich obserwacji U mnie wskazówka dochodzi do połowy i dalej nie nawet na postoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrkus85 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 napisz co wynikło z Twoich obserwacji U mnie wskazówka dochodzi do połowy i dalej nie nawet na postoju. Czyli teoretycznie jest w porządku. Silnik łapie ok 90*C i otwiera termostat, aby dać obieg na chłodnicę i temperatura stoi na odpowiednim poziomie. Martwiłbym się jeżeli wskazówka mocno wychylałaby się za połowę i auto przegrzewałoby się. A teraz co u mnie. Mechanik miał mi to zbadać, ale skończylo się tylko na wymianie oleju i filtrów, gdyż jak powiedział nie miał czasu, żeby to ogarnąć. Więc zacząłem sam grzebać. Wczoraj wymieniłem termostat. Jest praktycznie bez zmian, nic się nie zmieniło. Czyli ten typ, tak po prostu ma, albo czujnik temp daje taki odczyt. Ale nie mam zamiaru przy tym dalej grzebać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mironig Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 w tabeli znajdują sie wartości jakie powinien miec czujnik temperatury przy okreslonych temperaturach płynu pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.