Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144] Szarpie jak nagrzany. SR20DE


miziera
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

Tematów podobnych sporo, ale nie znalazłem rozwiązania.

Przy przyspieszaniu szarpie silnikiem jakby brakowało paliwa, dzieje sie się tak tylko na nagrzanym silniku (na zimnym jest ok) w przedziale od 2-3,5 tys obr.

Wymieniłem świece, przewody, czyszczenie przepływki, sprawdzenie kopułki.

Na PB i LPG jednakowo, gas zakręcałem na butli i lipa.

Jakieś pomysły? (sprawdzałem przewody podciśnienia -też ok)

Edytowane przez miziera
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a przepływkę mierzyłeś?? czy tylko czyściłeś?? co pokazuje osc z jazdy?? w STAGu



możesz podpiąć przepływkę pod kabel od II sondy w STAG-u i będziesz miał wskazanie, jak się zachowuje pod obciążeniem podczas jazdy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj jazda z kompem -zapodam plik wieczorkiem. Pamiętasz jaki kolor kabla od staga 2-giej sondy?

 

Przepływki nie mierzyłem-w sumie była czysta no ale...no i wymieniana 2 lata temu...

Edytowane przez miziera
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcinogood

Może czujnik spalania stukowego??

On jest odpowiedzialny za opóźnianie zapłonu przy obciążeniu silnika. Powinien wskazywać nie mniej niż 10Mohm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki kolor kabla od staga 2-giej sondy?

 

 

są dwa wyjścia na sondę, fioletowy i fioletowo-szary, jak masz wpietą sondę w wiązkę, to pewnie fioletowym, czyli podpinaj się pod f-sz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pod fioletowy, więc szukam fiolet szarego. Dostać się do czujnika spalania stukowego to nie lada sztuka ale zobaczę.

Tak sobie myślę -zimą wymieniałem silnik -objawy się nasiliły jak zrobiło się ciepło -coś się rozpieło?

Tak czy inaczej podepnę kompa to coś się zobaczy może uda mi się przez odb2.



W załączniku spakowane pliki osc na benzy nie i gazie.

Sonda 2 pokazuje wartości z przepływki.

Po mojemu coś nie halo z 1-szym i 2-gim wtryskiem ...

osc.zip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widziałeś wartości przepływki ??? :D

 

no i 1 wtrysk, coś dziwnie dziąła, sprawdź kabelki, czy czasem gdzieś nie zwierają, dla pewności, czy to nei wina mechaniczna, można podmienić miejscami 1 z 2 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę jestem przytępiony (zirytowało mnie nismo i musiałem strzelić browara) , ale wydaje mi się, że tragedi jeżeli chodzi o przepływkę nie ma..

Co do wtrysku to coś nie tak-jutro jak się ogarnę :) zobaczę co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma tragedii, nie z tej strony patrzyłem, na 4 osc, masz niepracujący 1 wtrysk, 51-57) reszta podaje normalnie, później znowu zapętlenie i jak by zwarcie myślę, że tu może tkwić problem, sprawdź połączenia i kabelki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i DINO faktycznie miałeś rację- zwarcie do masy przewodu wtrysku idącego od STAGA (należy sę :beer: ) Magik co wkładał silnik puścił przewód po bloku silnika, dodatkowo mocno go naprężając, temperatura i drgania zrobiły  swoje izolacja się przetarła i efekt  jak na osc :devil: . Poprwiłem izolację puściłem luźno przewody i hula :punk: .

No ale żebym się nie nudził to nismo postanowiło, że popiszczy sobie prawym wachaczem :) -jutro znowu walka -wypiję browara bo pewnie puszka do skasowania luzu się przyda...

 

Dzięki za pomoc-można zamknąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...