Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

WP12 2.2 diesel problemy z odpalaniem itp.


Gość krzychofor

Rekomendowane odpowiedzi

Gość krzychofor

Czesc witam.

   Od jakiegos czasu mam dosc powazny problem z moja primerka. Studiowalem forum ale nie znalazlem odpowiedzi na moje problem pomimo ze problem sa podobne to jednak nie sa identyczne.

A wiec do chodzi o to ze kazdorazowe odpalanie samochodu musi byc poprzedzone napompowaniem filtra paliwa az do bulu tak jak powiedzmy kosiarke. Po zapompowaniu auto pali I tak za kazdyma raze. Nastepny problem to ze po odpaleniusilnik na wolnyuch obrotach po paru minutach jakby zwalnial z obrotow. Czasami mam wrazenie ze obroty troszeczke faluja tak pomiedzy 800 a 1000.

Auto czsami gasnie samoczynnie najczesciej po zatrzymaniu sie na swiatlach itp. Nastepny problem to ze podczas jazdy w czasie przyspieszania  jakos tak zuca autem jakby nie dostawal paliwa .

Po wizycie u mechanika szef stwierdzi iz nalezy wymienic zawor pompy chyba nazywa sie SCV oraz pompke na filtrze paliwa.

Po wymianie obydwu prawie zadnych zmian. Jedna zmiana na dobre ze po wymianie zaworu auto przestalo podczs przyspieszania blokowac sie na pewnych obrotach, teraz tylko szarpie jakby nie dostawal paliwa.

Niweiem jak sie zabrac do tego. Problem powastal dzien po odebraniu aoua z innego warsztatu po wymianie sprzegla, aczkolwiek prawdopodobnie nie ma to nic z tym wspolnego tylko zbieg okolicznosci.

Odnosnie wyzej opisanych problemow , rozpoczely sie od kontrolki silnika . Po odczytaniu bledu mechanic powiedzial ze problem z cisnieniem paliwa  , skasowal blad kazal wymienic filter . Do konca dnia bylo wszystko ok zadnych migajacych kontrolek , palil normalnie. Dopiero nastepnego dnia po okolo 200 km I postoju zaczela sie zabawa z pompowaniem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje to Ci uszkodzili przewody paliwowe idace z baku do filtra przy wymianie sprzęgła i się układ zapowietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

A jaki toto ma silnik??



jeśli nie cieknie ci paliwo i nie zostawiasz śladów na parkingu po ropie to prawdopodobnie jakiś zawór zwrotny

A to falowanie to czujniki ciśnienia na listwie może jeszcze położenia wału

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...