Michał94 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Witam. Zabrałem się ostatnio do przeczyszczeni przepustnicy. Rozkręciłem itd. przeczyściłem złożyłem . Dodatkowo wymieniłem filtr paliwa i doszczelniłem układ dolotowy powietrza. Silniczek odpalił bez problemu za pierwszym razem, ale po odpaleniu, na początku obroty nieco ponad 2 tys. a potem spadają do 1,7 tys. W czym leży problem? Naciągając linkę zrobiłem tak aby było, trochę luzu, także powinno być z tym ok. Czy almera ma jakąś regulację przepustnicy? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 z tych lat musi miec szukaj na przepustnicy tz kol ssącym i przy krokowcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy82 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 witam podepnę sie pod temat , mam podobnie , tylko ze ja zrobiłem adaptacje wg. ksiązki "sam naprawiam" ustawiłem obroty jałowego na cieplym i ok jak jest ciepły to obroty okolo 800 ale na zimnym 1500 i nie wiem co z tym zrobic :( a na forum było duzo adaptacji przepustnicy poszukaj i regulacji jałowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.