Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Audio a raczej glosniki prawa strona i brak podtrzymania ustawien stacji


janusz12
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie i Panie jestem nowym na tym forum i witam wszystkich,mam taki dylemat chodzi o oto ze radio jak sie ustawi zapisze do pamieci,wszystko ok ale po paru minutach wszystko znika i od nowa trzeba programowac,druga rzecz to to cala prawa strona nie gra tzn,nie slychac brzemienia,lewa git prawa nie,Prosze o jakies sugestie itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spalone glosniki , zwalona instalacja, zwalone radio odnosnie mozliwosci dot nie grania prawej strony , a moze balance masz ustawiony na lewą :)

co do resetowania ustawien nie wiem moze radio jakies po przeszczepie z innej p12 najlepiej podjechac do speca od audio lub dobrac sie do radia i zobaczyc co jest nie tak, bo mozna by gdybac i gdybac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spalone glosniki , zwalona instalacja, zwalone radio odnosnie mozliwosci dot nie grania prawej strony , a moze balance masz ustawiony na lewą :)

co do resetowania ustawien nie wiem moze radio jakies po przeszczepie z innej p12 najlepiej podjechac do speca od audio lub dobrac sie do radia i zobaczyc co jest nie tak, bo mozna by gdybac i gdybac

a jakby tak kupic drugie radio wlazyc w druga kieszen bo mam wolne,i jakies kostki iso dokupic teoretycznie powinno zagadac ale w praktyce jak?tam z tylu radia sa trzy kostki wpinajace dwa miejsze i jedno szerokie tak sie domyslam to sa glosniki kurcze moze ktos z forumfowiczow ma taki schemat kostek aby dosc do glosnikow i potrzymywania pamieci radia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś to już opisywał kiedyś, ale chyba nie tutaj na forum. Użyj Google, na pewno Ci wyskoczy temat o tym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

narazie z audio daje sobie spokuj,to bedzie wisienka na torcie,wyczailem bowiem interfejs do auta jak kupie to zdam relacje co i jak ale szukalem az wreszcie znalazlem jaki bedzie efekt to sie zobaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do mojego nissanka.gosc mowił ze połaczy sie z dieslem rok 2003 jak chcecie to moge dac namiary na niego.pisałem z nim e-mailowo i zapewnia ze bedzie sie łaczył.ale zostawia tez furtke to do 15 dni mozna zwrocic jak sie nie połaczy.z tego co widze to gosc solidny na allegro jest pod uzytkownikiem creativefinance.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej cos takiego zrobic aby inne radio mialo zasilanie itp z wykorzystaniem glosnikow ale zeby nie kolidowalo z tym orginalnym,bo diabli wiedza co w nim siedzi,bo jak juz duzo poczytalem na forum to trza diabla kodowac innego,a to co bedzie zeby bylo bez zadnego imo.ostatnio miale blad poduszek i faktycznie na forum jest podane jak to zrobic przez tak zwany kluczyk,i odziwo zadzialalo juz poducha mi sie nieswieci,jakby kto chcial plyte z nawigacja oczywiscie nagrana na 8gb plytce bo to nie wejdzie na zwykla to normalnie wysle,tylko niech wysle koperte i znaczek bo to w moim raczej nie zadziala bo nie ma navi,wersja auta troche okrojona moze i lepiej sterowania w kierownicy niema tez dobre.wazne ze klima dziala ladnie silnik pracuje komfort super zonka zadowolona,mam jeszcze peugota 309 klasyk juz go prawie rozpacowalem,teraz mam drugie auto rozpacowania ale dam rade tylko czasu brak.schematy to podstawa ale do tego clariona cy100 av800 trudno dostac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro nie masz radia w kierownicy - pilota , to olej tego clariona spokojnie mozesz sie go pozbyc :) i wsadzic cokolwiek innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masowanie masz dobre???

Sprzwdź keble masy do blachy i do silnike ten od skrzyni potrafi się urywać. Zrób dodatkowe masowanie

Skontroluj keble przy klemach u mnie + się utlenił pod osoną ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No i bedzie chwila prawdy zainwestowal w fejsa diagnostycznego jak przyjdzie to dam znac co mozna z tym zdzialac i opisze na forum szeroko co i jak,a o masach nie pomyslalem trza to sprawdzic jak tylko zonka auto mi da,bo jak to biety do luxusu szybko sie przyzwyczaja i auto mi bierze ale na wekendzie mam dla siebie oczywiscie do przegladu. :punk:  



No i sprawdzilem ten interfejs diagnostyczny,laczy sie z moja primerka pcmsan i scanmaster ale dalej niemoge zdiagnozowac abs ponoc ddt2000 to robi tylko jak go uruchomic aby zadzialal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no widzisz trzeba bylo dac komus 50-100 zł za porzadna diagnoze niz tracic kase na pseudo interface - taka prawda 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No raczej z tym tak nie do konca,poniewaz fejs jak fejs laczy sie itd silnik tam sprawdzi temperatury obroty ale najwazniezsze to jaki program z tym zadziala i tak sie niepoddawajac  testowalem program Maxiecutest i odziwo sprawdzil mi ze prawy czujnik mi padl i cos jest z czujnikem przy okazji wymiany czynnika od chlodzenia ktory byl ostatnio wymieniany.



no teraz musze sie dobrac do tego audio,i tak sobie pomyslalem ze najpierw to sprawdze polaczenia glosnikow z prawej strony jakie sa kolory kabli glosnikow pozniej rozbiore druga strone dzrzwi i tak samo sprawdze kolory kabli i zdemontuje konsole i bedziemy szukac po kolorach moze wkoncu znajde problem i dam znac efekty wszystko udokumentuje dla potomnych



i wlasnie ten z brazowym wtym wedlug interfejsu jest uwalony plus prawa strona czujnika predkosci kola abs.w sobote bede cos dlubal zpost-68314-0-39148100-1373562366_thumb.jpg tym radiem to porobie troche zdjec i opisze wszystko pokolei[



Witam a wiec tak problem z audio rozwiazany,pozniej pojde po rozpiske kabli jak co i gdzie ktore to lewa strona a ktora prawa przod i tyl ktore zasilanie stale a ktore podtrzymanie pamieci.z moich wnioskow to radio bylo trzepniete i tak ze nie chcialo grac jak powinno,to zrobilem taki myk ze odcialem mu glosniki a zsilanie zostawilem aby radio mi nie pokazywalo zielone secure gdy zrobilem tak jak sobie rozspisalem i wszystko gra pamiec radia trzyma stacje.jak zapowiedzialem pozniej opisze kolory kabli moze komus sie przyda co i jak.

wyszedl nastepny problem z check engine czerowny ale to juz inny temat,silnik a raczej rozrusznik kreci a nie pali a po jakies chwili czerwony silnik jak przeczytalem na forum prawdobodobna przyczyna swieca zarowa,jutro kupie nowe i wymienie. Edytowane przez janusz12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

raczej powinien palic silnik pomimo uszkodzonej swiecy

Zgadza mam dobrego mechanika ale duza odleglosc gosc jest the best,silnik pracuje a przyczyna byla taka trza bylo go nauczyc ze ma jezdzic.a cala historia zaczela sie tak. (wczoraj z rana zabralem sie za zbiorniczek spryskiwacza od szyb,tyl nawet psikal a przod wiele do zyczenia bylo,malo tego jak psikalem z prawego nadkola lecial plyn spryskiwacza wiec co jest grane ?pojechalem na kanal aby to ogladnac porozbieralem nadkole od strony silnika oslony trzy srubki odkrecile zbiorniczek juz w rekach przejzalem na pekniecia ale wszystko git,sprawdzilem pomke sika jak diabli,poskladalem ale nie montowalem kumpel psika a ja tu patrze sika w dwoch miejscach z wezyka zreperowalem sika ze wycieraczki nie wyrwie,zmontowalem wszystko.teraz biore sie za audio co jest nie tak ze prawa strona gra lewa nie,rozebralem konsole wyciagnalem radio cy100 PN-2598F juz na pamiec to cholestrwo znam,z tylu sa trzy wtyczki jedna zmieniarka druga zasilanie i glosniki trzecia sterowanie z konsoli nawiew ,klima itp.wiec tak sobie mysle odetne mu kable glosnikowe wepne sie w zasilanie stale12v i 12vpod kluczyk acc tak zwane.a zapytacie czemu ?bo orginal radio ma secure i bedzie mu wywalac blad a mnie to by lekko wkurzalo.ale najpierw szukalem przewodow glosnikow przed przecieciem i sobie rozpisalem co i jak to napisze pozniej osobno.podlaczylem przewody z kostkami iso ze teraz w kazdej chwili moge sobie wlozyc inne radio.I wtedy pojawil sie nastepny problem niechce zapalic ale tu troche mojej winy poniewaz troche zem akumulator wyladowal i objawy byly takie ze jakby rozrusznik nie krecil a kontrolki szajby dostawaly,wiec juz wieczor akumulator do ladowania a dzis swiezy mocny i co ?i kicha dalej niechce palic czytalem szukalem myslilem i wtedy moj mechanik powiedzial wez go troche na pych aby nauczyc go ze moze palic,wiem wiem ze nie wolno pchac diesla,to bylo raptem moze 15 metrow i bieg trojka a tu w pewnym momencie sie silnik odezwal :thumbsup: i teraz pali jezdzi jade gasze zapalam jedzie.A przyczyna cos sie rozkodowal imoo metoda druga do podpinanie pod komputer i skasowanie bledu immo czy kodowanie nie wiem.umnie na pych zadzialal i nie mysle go juz wiecej powtorzyc.

 

wtyczki z tylu radia modelu cy100 pn2598f

 

A WIEC TAK KOLORY PRZWODOW DO ZASILANIA  RADIA  I GLOSNIKI

 

1,zasilanie stale sa tam dwa zolte przewody ktore maja 12V stale

 

2.Rozowy kolor kabla to tez zasilanie ale dopiero po przekreceniu kluczyka 12V

 

3 żólto-czerwony nie ma ani zasilania po przekreceniu kluczyka ani stalego wiec nie wiem co to.

 

A TERAZ GLOSNIKI

 

1.prawy przod-kolor przewodu to braz +braz z paskiem

 

2.lewy przod -niebieski+zielony

 

3 prawy tyl- niebieski+rozowy

 

4. lewy tyl- zielony+czarno żółty

 

Tak ze przewody do glosnikow sa naprzeciwko siebie gora i dol a zasilanie maja cztery obok siebie mysle ze zobaczycie roznice

 

zostal jeszcze abs do zrobienia,ale to dopiero jak kupie czujnik predkosci obrotowej kola i wylacznik przy pedale hamulca i autko jezdzi jak nowe

 

Witam wszystkich,jak dobrze pojdzie to w przyszlym tygodniu zrobie mu a raczej mechanik zrobi kompletny rozrzad wymiana,wszyskie rolki i wymiana paska osprzetu oleje w silniku i skrzyni biegow bo nie wiadomo kiedy byl wymieniany,troche mnie to szarpnie ale jak kto zadba to jeszcze posluzy autko.ciekawi mnie tylko ile mnie to wyniesie troche mam kasy na to przeznaczone i tylko wylacznie na auto.

 

No i slowo stalo sie faktem,kompletny rozrzad wymieniony filtry oleje nawet skrzyni biegow wymienione koszt calej operacji wraz z robocizna to 1100 zeta jestem zadowolony.nawet uszczelke pod pokrywa zaworow wymienilem bo cos mi sie nie podobala a w poniedzialek dostanie nowa baterie,plyn chlodnicy wymieniony na bardzo dobrej firmy.ale najlepsze w tych rozrzadachto pompa wody wystarczy milimetr i pasek trze po bloku silnika.jak nie dzis to jutro napisze jakie czesci i oleje dalem temu autkowi.wszystko dla zonki aby jezdzila spokojnie bo o auto trza dbac jak o kobiete.

 

raczej powinien palic silnik pomimo uszkodzonej swiecy

Preston81 a moga byc takie objawy ze kreci wszystko niby gra a nie pali moze byc to ze konczy sie czujnik polozenia walu.

 

 

No raczej z tym tak nie do konca,poniewaz fejs jak fejs laczy sie itd silnik tam sprawdzi temperatury obroty ale najwazniezsze to jaki program z tym zadziala i tak sie niepoddawajac  testowalem program Maxiecutest i odziwo sprawdzil mi ze prawy czujnik mi padl i cos jest z czujnikem przy okazji wymiany czynnika od chlodzenia ktory byl ostatnio wymieniany.

 

no teraz musze sie dobrac do tego audio,i tak sobie pomyslalem ze najpierw to sprawdze polaczenia glosnikow z prawej strony jakie sa kolory kabli glosnikow pozniej rozbiore druga strone dzrzwi i tak samo sprawdze kolory kabli i zdemontuje konsole i bedziemy szukac po kolorach moze wkoncu znajde problem i dam znac efekty wszystko udokumentuje dla potomnych

 

i wlasnie ten z brazowym wtym wedlug interfejsu jest uwalony plus prawa strona czujnika predkosci kola abs.w sobote bede cos dlubal zattachicon.gifhamulec nozny nissan.JPG tym radiem to porobie troche zdjec i opisze wszystko pokolei[

Witam a wiec tak problem z audio rozwiazany,pozniej pojde po rozpiske kabli jak co i gdzie ktore to lewa strona a ktora prawa przod i tyl ktore zasilanie stale a ktore podtrzymanie pamieci.z moich wnioskow to radio bylo trzepniete i tak ze nie chcialo grac jak powinno,to zrobilem taki myk ze odcialem mu glosniki a zsilanie zostawilem aby radio mi nie pokazywalo zielone secure gdy zrobilem tak jak sobie rozspisalem i wszystko gra pamiec radia trzyma stacje.jak zapowiedzialem pozniej opisze kolory kabli moze komus sie przyda co i jak.

 

wyszedl nastepny problem z check engine czerowny ale to juz inny temat,silnik a raczej rozrusznik kreci a nie pali a po jakies chwili czerwony silnik jak przeczytalem na forum prawdobodobna przyczyna swieca zarowa,jutro kupie nowe i wymienie.

 

juz doszlem co to za czujnik to jest czujnik daje sygnal do modulu abs ze w tym momencie jest aktywowany system przeciw blokowania kół

Witam po dlugiej nieobecnosci,mozna rzec ze z utkiem doszlem do perfekcji,nie ma zadnych bledow nic nie swieci sie na desce w sensie jakims o informacji o jakies usterce.Ale mam pytanie czy blad abs ma cos wspolnego z bledem airbag ?po do czasu kiedy nie usunalem awari abs nie moglem skasowac bledu airbag po przez tak zwana zabawe z kluczykiem 7razy.teraz gdy awaria abs zalatwiona zostala proba airbag skasowania odbyla sie sukcesem,ruszam fotelami skacze po nich i bledu nic  ma to jakies znaczenie ze abs byl powodem nie skasowania airbag ?

gdzie mozna wrzucic rysunek techniczny wykonania gumek do pokrywy górnej silnika.jako material zastosowalem korki pełne do butli na wino a ze jestem tokarzem z 25letnim stażem to rysunek zaden problem.moj koszt to 15zł za 3 korki i browar po pracy.

post-68314-0-53594100-1373828679_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...