pawelz Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 No to sobie narobilem klopotu Po sprawdzeniu wtryskow pojawia mi sie blad jak w temacie. Komputer nie potrafi opisac bledu i nie potrafi go skasowac. Zapala sie kontrolka check engine, ale auto nie jedzie jakos inaczej Po podpieciu do kompa i probie skasowania lampka gasnie ale po zgaszniu i ponownym uruchomieniu samochodu zapala sie od nowa. Ma ktos jakis pomysl co z tym robic ? Zrobilo sie to po wyjeciu sprawdzeniu i zamontowaniu wtryskow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 Coś jest źle podłączone, lub się rozłączyło. Sprawdź wszystkie możliwe wtyczki pod maską. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelz Opublikowano 9 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 To posprawdzam dopiero w poniedzialek. Ale dziwna sprawa. Bo zrobilem test opisany tutaj: błedy I wg tego testu pokazal mi blad p1261. Oczywiscie reset tez dziala tylko do drugiego uruchomienia auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 Błędy od p1260 do p1267 dotyczą rezystora regulującego we wtrysku. P1261 to pierwszy wtrysk od lewej stojąc na wprost silnika. Albo źle styka wtyczka albo zniszczyli Ci jeden wtrysk. Wtrysk możesz sprawdzić miernikiem. Ustawiasz na brzęczyk, lub jeśli go nie ma to na Ohmy i zakres nie większy niz 1k Ohm. miernikiem dotykasz dwóch górnych pinów we wtrysku - jeśli brzęczyk brzęczy lub jeśli opór jest mniejszy niż 200Ohm to jest ok i trzeba szukać w kablu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelz Opublikowano 10 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Sprawdzilem wtrysk. NIestety jest chyba uwalony, ale jest jeszcze jedna dziwna sprawa. Teraz komputer pokazuje dwa bledy: p1261 i p1265, Przeciez nie ma 5 cylindra. Zaczynam miec juz dosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 P0261 Cylinder 1 Injector Circuit Low P0262 Cylinder 1 Injector Circuit High P0263 Cylinder 1 Contribution/Balance Fault P0264 Cylinder 2 Injector Circuit Low P0265 Cylinder 2 Injector Circuit High P0266 Cylinder 2 Contribution/Balance Fault P0267 Cylinder 3 Injector Circuit Low P0268 Cylinder 3 Injector Circuit High P0269 Cylinder 3 Contribution/Balance Fault P0270 Cylinder 4 Injector Circuit Low P0271 Cylinder 4 Injector Circuit High P0272 Cylinder 4 Contribution/Balance Fault Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelz Opublikowano 10 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Ale ja mam kod p1265 a nie p0265 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 (edytowane) czyli masz problem z wtryskiem na 1 i 3 cylindrze błędy są po dwa na cylinder dotyczące rezystora. Edytowane 10 Czerwca 2013 przez zeshky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelz Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Sorry ze tak marudze sle czy jesli dwa wtryski maja problem, to samochod nie powinien jakos inaczej sie zachowywac ? A on ani nie stracil mocy ani nie telepie czy nie dymi. Poza ta kontrolka swiecaca na pomaranczowo nic innego sie nie dzieje Sprawa dla mnie o tyle pilna, ze musze miec sprawne auto na piatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Może a nie musi. Rezystory odpowiedzialne są za regulację dawki wtrysku, więc jeśli ulegną uszkodzeniu może być podawane za mało lub za dużo paliwa. Za mało to brak mocy, za dużo to czasem nawet więcej mocy ale i mozliwe dymienie przy przyspieszaniu. Ale skoro po sprawdzeniu pojawiły się błędy to ja bym jechał do tych magików co to robili i niech naprawiają co zepsuli. Może gdzieś uszkodzili wiązkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelz Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 A mozna jakos pomierzyc wtyczki i przewody ?. Czy tylko organoleptycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 A mozna jakos pomierzyc wtyczki i przewody ?. Czy tylko organoleptycznie Można, odpinasz wiązkę od wtrysków, potem od ECU i sprawdzasz przejścia i szukasz czy nie ma zwarcia. Ale i tak bym posprawdzał czy nie ma uszkodzonej gdzieś izolacji bo przy pomiarach wiązka będzie inaczej ułożona niż gdy będzie podłączona do wtrysków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelz Opublikowano 13 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 (edytowane) Juz nic z tego nie rozumiem. Zrobilem takie myko. Zamienilem tryski 1 i 2 miejscami. Pojawil sie blad p1263 ale p1261 nie znikl. Zglupialem do reszty. Czyzby i wtrysk i przewody ?. Wpakowalem sie w niezle g..o No i sprawa sie wyjasnila. Niech ten post bedzie przestroga dla innych. Zamowilem juz 2 wtryski u goscia polecanego na tym forum. Porozmawialem z nim chwile i powiedzial, ze wcale nie tak rzadko przy sprawdzaniu wtryskow na stole uszkada sie elektronike. Ja dokladnie sie nie znam, ale podobno podajac jakies za wysokie cisnienie na wtrysku upier.. mozna cewke czy cos takiego, i wlasnie to sie u mnie stalo Mam jeszcze jedno pytanie. Czy "nowe" wtryski przed wlozeniem jakos sie programuje czy tylko przeklada i koniec roboty. Boje sie juz oddac samochod jakiemus ciolkowi zeby znowu czegos nie namieszal. Jesli samo przelozenie to mam znajomego mechanika ktory nie tyka elektroniki w autach, i jemu zaufam. Ale jak jeszcze trzeba cos pogrzebac przy elektronica to d..a. W tym zas... miescie nie ma normalnego mechanika Edytowane 13 Czerwca 2013 przez pawelz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Jak masz AW400 to tylko przekładasz. Po przekładce wykasuj błędy z kompa i musi hulać! Może ścignij ten warsztat o zwrot kosztów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelz Opublikowano 13 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Nie wiem jakie mam . Tzn wiem ze jakies 4pinowe (czy to oznacza AW400 ?). Jak zamawialem to gosc tylko spytal o rocznik i ile pinow. Jak nie trzeba programowac, to byloby super. Dam rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Nie wiem jakie mam . Tzn wiem ze jakies 4pinowe (czy to oznacza AW400 ?). Jak zamawialem to gosc tylko spytal o rocznik i ile pinow. Jak nie trzeba programowac, to byloby super. Dam rade. jak 4 piny to AW400 - więc możesz działać sam z wymianą. Przy okazji możesz cyknąć kilka fotek i wrzucić na forum z krótkim opisem - przyda się innym uzytkownikom w przyszłości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysska Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 No to wyrazy współczucia, w Twoim przypadku spełniły się moje koszmary zwiazane z serwisowaniem X-a przez naszych "mechaników". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelz Opublikowano 13 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Mam zaufanego mechanika, ale niestety od czystej mechaniki. Gosc jak czegos nie jest pewien czy nie potrafi to po prostu mowi. Ale w dobie wszechobecnej elektroniki i reszty szajsu w autach robi sie duzy problem. Miec dobrego mechanika to jak skarb. A w mojej okolicy to juz w 2000 roku jezdzilem z peugeotem 306 do Lodzi bo w Tomaszowie nie potrafili naprawic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Dwupinowe też się przekłada i hula hop Sam przekładałem i nic nie programowałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelz Opublikowano 17 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Sprawa sie wyjasnila. Niestety wyszla ze mnie ostatnia glupota a z tych co sprawdzali wtryski najgorsze partactwo. Ale po kolei. Zamowilem dwa wtryski i wymienilem (tzn nie ja ale znajomy mechanik). Bledy zniknely. Mialem dwa wtryski w pudelku i dzisiaj odwozac z**e do pracy przejezdzalem obok jeszcze innego serwisu pomp i wtryskow. Pomyslalem ze podjade i pokaze im te wtryski. Moze odkupia, moze zregeneruja. Co mi szkodzi. Gosc wziol wtrysk do reki, usmiechnal sie i pokazal co jest grane. W obu przygiety byl ten sam pin . Obcazki naprawily wtryskiwacz. Wlozyl jeszcze do kostki i wyjal, zeby sprawdzic czy nic sie nie podgina. I wszystko bylo OK. I tak oto przez taka bzdure wywalilem 820zl niepotrzebnie na wtryski. Teraz mam dwa w zapasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maaloxx Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Sprawa sie wyjasnila. Niestety wyszla ze mnie ostatnia glupota a z tych co sprawdzali wtryski najgorsze partactwo. Ale po kolei. Zamowilem dwa wtryski i wymienilem (tzn nie ja ale znajomy mechanik). Bledy zniknely. Mialem dwa wtryski w pudelku i dzisiaj odwozac z**e do pracy przejezdzalem obok jeszcze innego serwisu pomp i wtryskow. Pomyslalem ze podjade i pokaze im te wtryski. Moze odkupia, moze zregeneruja. Co mi szkodzi. Gosc wziol wtrysk do reki, usmiechnal sie i pokazal co jest grane. W obu przygiety byl ten sam pin . Obcazki naprawily wtryskiwacz. Wlozyl jeszcze do kostki i wyjal, zeby sprawdzic czy nic sie nie podgina. I wszystko bylo OK. I tak oto przez taka bzdure wywalilem 820zl niepotrzebnie na wtryski. Teraz mam dwa w zapasie. Podejrzewama że każdy użytkownik samochodu kiedyś miał podobną przygode że wydał większą kase ... niepotrzebnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelz Opublikowano 17 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Mnie najbardziej wkurza to ze sprawa byla tak banalna. Zagiety pin.!!! Wystarczylo spojrzec na kostke we wtrysku , wziasc szczypce i po sprawie. A ja w sumie wywalilem 1000zl na wtryski, wymiane i wczesniej diagnoze (sam sprawdzilem, ale wolalem potwierdzic czy te bledy to na pewno elektryka wtryskow). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 a ten mechanik co wymieniał to nie zauważył zagiętego pina??? Coś jest źle podłączone, lub się rozłączyło. Sprawdź wszystkie możliwe wtyczki pod maską. Jak kiedyś kupiłem hondę z błędem ABS to przy okazji wymiany oleju w mostach w ASO zaproponowali mi wymianę pompy i jednego czujnika za drobne 4kzl... nie skusiłem się a przyczyną dwóch błędów ABSu był ułamany kontakt we wtyczce. Wyciąłem badziewie, założyłem kostkę za 50gr i więcej problemów nie miałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelz Opublikowano 21 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Dzisiaj ostatecznie zakonczylem przygode z bledem p1261 Nie wiem jak to bylo wogole mozliwe, zeby zgiac dokladnie w ten sam sposob 1 pin w trzech wtryskach. Cala naprawa mogla sie odbyc w 10min (majac zdjety intercooler) od momentu wystapienia bledu. A naszym wspanialym fachowcom zajelo 5 dni i dwa kupione wtryski. A wystarczyly szczypce i lusterko zeby dokladniej zobaczyc co jest w kostce wtrysku bez jego wykrecania. Nie wiem czy jest gorsze miasto niz Tomaszow jesli chodzi o naprawy aut. Jak nie pokazesz co maja zrobic to najwyzej wymienia ci pol samochodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.