fotokora Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 witam. Miałem małą kraksę zmieniałem zwrotnice wraz z czujnikiem ABS po podłączeniu pali mi się kontrolka ABS Nie wiem czy to moze być zepsuty czyjnik w zwrotnicy którą wstawiłem czy może po prostu należy skasowac ten bład. Co radzićie? Jak mozne samemu skasować błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 Tu na dole masz błędy (jak sprawdzać błyskaniem kontrolki ) i potem skasowanie . http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bledow/ Wsadź swój czujnik , bo może ten w zakupionej zwrotnicy jest uwalony . W sumie podejrzane że sprzedawca zamiast śmiało opylić go luzem , dołożył Ci gratis do zwrotnicy . Kontrolka ABS gaśnie Ci po chwili od włączenia zapłonu , czy cały czas świeci? Jeśli świeci to albo czujnik (zakładam że reszta układu jest OK) albo same połączenie (kabelki) , bo jakby gasła i dopiero zapalała się po ruszeniu , to mógłbyś mieć problem z koronką w piaście (pęknięta , wyszczerbiona) i centralka uzna to za błąd i wyłącza ABS . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotokora Opublikowano 9 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 w sumie to potrzebowalem zwrotnice koleś mi ją dał a że ponoć ciężko wyjąć abs to dał mi ją pali się na początku mrygnie raz i pali się ciągle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 ABS diagnozuje się przy każdorazowym włączeniu zapłonu . Jeśli wszystko jest OK , to zapisane błędy nie mają wpływu na aktualne działanie systemu . Wypnij wtyczkę i zmierz oporność czujnika . Powinno być ponad 1kohm , a jeśli czujnik jest uszkodzony lub kabel , to pokaże 0 . Jeśli właśnie tak pokaże , to przed zakupem czujnika (150zł Bosh) utnij kabelek tuż za czujnikiem i zmierz , bo może tylko kabelek jest uszkodzony (możesz zastosować nawet taki od lampki) . Co do trudnego wyjęcia czujnika , to wieczorem popsikaj WD40 (na śrubę i dookoła czujnika) , rano spróbuj odkręcić śrubę i dwoma śrubokrętami podważaj czujnik . PS: ja muszę się chyba dobrać do zębatki , bo u mnie zaświeca się błąd po ruszeniu autem ... tylko mam wieczny brak czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotokora Opublikowano 10 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 a jesli zębatka jest usyfiona smarami to też będzie świecił abs? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Nie mam pojęcia ale odkręcenie czujnika i wyjęcie go zajmuje 5 min , a potem wystarczy latarka i wprawne oko aby sprawdzić stan zębatki . Ponoć nawet pęknięcie zębatki już wywala błąd , to co dopiero jak jest usyfiona smarem . Jutro jak znajdę czas dźwignę sobie po kolei koła i sprawdzę , które mi sypie błędem ....czekam na kabelki do podpięcia kompa ale jakoś kolesiowi się nie spieszy z wysyłką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 "Usyfienie" zębatki nie ma znaczenia ale nadmierny luz na łożysku też wywali błąd ABS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotokora Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Witam. Zamykam temat ! Zmieniłem czujnik na swój stary i kontrolka zgasła. Widocznie ten który dostałem ze zwrotnicą był uszkodzony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.