Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

ABS problem


fotokora

Rekomendowane odpowiedzi

witam. 

Miałem małą kraksę zmieniałem zwrotnice wraz z czujnikiem ABS po podłączeniu pali mi się kontrolka ABS

Nie wiem czy to moze być zepsuty czyjnik w zwrotnicy którą wstawiłem czy może po prostu należy skasowac ten bład. Co radzićie?

Jak mozne samemu skasować błąd. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu na dole masz błędy (jak sprawdzać błyskaniem kontrolki ) i potem skasowanie .  http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bledow/

 

 

Wsadź swój czujnik , bo może ten w zakupionej zwrotnicy jest uwalony . W sumie podejrzane że sprzedawca zamiast śmiało opylić go luzem , dołożył  Ci gratis  do zwrotnicy .

 Kontrolka ABS gaśnie Ci po chwili od włączenia zapłonu , czy cały czas świeci? Jeśli świeci to albo czujnik (zakładam że  reszta układu jest OK) albo same połączenie (kabelki) , bo jakby gasła i dopiero zapalała się po ruszeniu , to mógłbyś mieć problem z koronką w piaście (pęknięta , wyszczerbiona) i centralka  uzna to za błąd i wyłącza ABS . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie to potrzebowalem zwrotnice koleś mi ją dał a że ponoć ciężko wyjąć abs to dał mi ją 

pali się na początku mrygnie raz i pali się ciągle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ABS diagnozuje się przy każdorazowym włączeniu zapłonu . Jeśli wszystko jest OK , to zapisane błędy nie mają wpływu na aktualne działanie systemu . Wypnij wtyczkę i zmierz oporność czujnika . Powinno być ponad 1kohm , a jeśli czujnik jest uszkodzony lub kabel , to pokaże 0 . Jeśli właśnie tak pokaże , to przed zakupem czujnika (150zł Bosh) utnij kabelek tuż za czujnikiem i zmierz , bo może tylko kabelek jest uszkodzony (możesz zastosować nawet taki od lampki) . Co do trudnego wyjęcia czujnika , to wieczorem popsikaj WD40 (na śrubę i dookoła czujnika) , rano spróbuj odkręcić śrubę i dwoma śrubokrętami podważaj czujnik . 

 

PS: ja muszę się chyba dobrać do zębatki , bo u mnie zaświeca się błąd po ruszeniu autem ... tylko mam wieczny brak czasu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia ale odkręcenie czujnika i wyjęcie go zajmuje 5 min , a potem wystarczy latarka i wprawne oko aby sprawdzić stan zębatki .  Ponoć nawet pęknięcie zębatki już wywala błąd , to co dopiero jak jest usyfiona smarem . Jutro jak znajdę czas dźwignę sobie po kolei koła i sprawdzę , które mi sypie błędem ....czekam na kabelki do podpięcia kompa ale jakoś kolesiowi się nie spieszy z wysyłką  :mad: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. 

Zamykam temat !

Zmieniłem czujnik na swój stary i kontrolka zgasła. 

Widocznie ten który dostałem ze zwrotnicą był uszkodzony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...