Gość camel1989 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Witam! Mam dziwną sytuację z odpalaniem mojej Almery. Mam założoną instalację gazową. I teraz tak: jadę sobie na LPG, zatrzymuję się, przekręcam kluczyk gasząc silnik z włączoną instalacją gazową. Kiedy chcę odpalić, przekręcam kluczyk, pompa chwilkę szumi, kontrolki które mają zgasnąć gasną (wszystko w normie) i muszę przytrzymać przekręcony kluczyk aż kilka obrotów zanim odpali. Odpala zawsze, ale muszę przytrzymać przekręcony kluczyk, aż rozrusznik pokręci i odpali. Nie ma takiej sytuacji kiedy jadę sobie na LPG, zatrzymuję się, wyłączam ręcznie instalację gazową, przekręcam kluczyk gasząc silnik. Kiedy chcę odpalić przekręcam kluczyk, pompa chwilkę szumi, kontrolki gasną (wszystko w normie) i autko pali od pierwszego strzała. Ma ktoś pomysł co może być nie tak? Nie wiem czy może mieć to związek, ale zauważyłem coś takiego po wymianie akumulatora na nowy. Jak znajdę chwilę nagram filmik jak to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 do regeneracji reduktor, wtryski od instalacji gazowej , jaka instalacja?? ewentualnie źle wzięty + po stacyjce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość camel1989 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Listwa wtryskowa wymieniania niedawno na OMVL jakieś. A reduktor nie wiem jaki mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 niebieska??? to REG FAST, czyli gitt, jaką masz instalację??? czy po wyłączeniu zapłonu, lampki na centralce gasną odrazu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość camel1989 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 (edytowane) Kontrolki zachowują się normalnie, nic nagle nie gaśnie i samochód pracuje normalnie. Jest tylko problem z odpalaniem. Wiem, że komputer STAG 4... A co dalej to Ci nie powiem Filmik prezentujący przypadłość: Edytowane 10 Czerwca 2013 przez camel1989 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 źle wpięty + po stacyjce, kontrolki na centralce powinny zgasnąć razem z kontrolkami na desce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość camel1989 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 (edytowane) Co źle wpięty - akumulator? Reduktor? Możesz napisać co powinienem wspomnieć mojemu mechanikowi? Już próbował to zmienić ustawieniami gazu, ale to nic nie dawało... Jak coś będę wiedział to łatwiej będzie to przedstawić mu i może uda się to wyeliminować. Edytowane 10 Czerwca 2013 przez camel1989 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 podłączenie instalacji ma dwa +, stały do aku i + po stacyjce, i ten drugi jest źle wpięty, bo powinien się pojawiać po przekręceniu stacyjki i znikać po wyłączeniu, a nie tak jak jest teraz, dalej się świecić, w tym przypadku masz zalewany silnik gazem i dlatego występuje taki problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość camel1989 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Mhm, pogadam o tym z mechaniorem i zdam relację co z tego wyszło. Bardzo wielkie dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 jak coś to zadzwoń to wyjasnię o co chodzi a ten mechanik to zakłądął??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość camel1989 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 (edytowane) Tak, ten sam. Ale pamiętam, że przy wymianie akumulatora mogli się pomylić. Bo było tak, że otworzyłem maskę i sam Jacek (mój mechanik) zaczął ze mną wymieniać akumulator. W międzyczasie przyjechał jakiś klient, zaczepił Jacka i poszli coś pogadać, a potem przyszedł jego pracownik i może nie pomyślał/nie zauważył czy coś i wtedy nastąpił błąd podłączenia plusa... Tak podejrzewam, bo wymieniałem akumulator w lipcu 2012, a teraz to już prawie rok temu było i mogę źle kojarzyć. I dlatego też kojarzę, że ten problem zaczął się pojawiać po wymianie akumulatora. Chciałem też wtedy sam pomóc przy wymianie i może mi nawet nie powiedzieli o tym, bo myśleli że kojarzę temat czy coś Nie pamiętam jak to było dokładnie, ale prawdopodobnie wtedy źle został połączony. W tym tygodniu w piątek będę przejazdem u niego i zagadam Edytowane 10 Czerwca 2013 przez camel1989 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 hmmm, raczej nie ma takiej możliwości, bo te dwa + idą w inne miejsca, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość camel1989 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Ale wcześniej tego problemu nie było... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 może zrób takiego testa odpal auto przełącz na gaz i po zgaszeniu szybko wyjmij bezpieczniki z instalacji LPG (przyda się druga osoba) po chwili włóż bezpieczniki i odpal auto znowu i zobacz co będzie, jaki masz reduktor?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość camel1989 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 (edytowane) Test przeprowadzony, ale bez zmian - po wyciągnięciu bezpiecznika zaraz po zgaszeniu, włożeniu go z powrotem i ponownym odpaleniu dalej potrzeba kręcić... A nie wiem jaki reduktor, przyjrzę się jak przestanie padać... Edytowane 10 Czerwca 2013 przez camel1989 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 zrób zdjęcie możesz mieć + podany pod przekaźnik pompy, niech go przełączy na + od wtrysków PB, tam jest bezpośrednio po stacyjce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.