fotokora Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Witam. Czy orientuje się ktoś jak samemu (czy da sie ) wyregulować turbosprężarkę - chodzi mi o regulacje na cięgnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Bez zegara sie nie da, nie ma czegoś takiego jak ustalona długość cięgna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Trójnik plus kilkanaście cm przewodu plus manometr do 1 bar. Wsiadasz w auto, startujesz w drogę (na luźno tego nie ustawisz) i obserwujesz w różnych sytuacjach do ilu pompuje. Seria to 0,7 ale to jest mocny but i jazda pod górę. Nie bać się zakładać a a zegar zostawić będzie jako kontrolka turbiny. Groszowa inwestycja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 najtańszy wskaźnik boost samochodowy koło 80zł chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotokora Opublikowano 13 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Kto mi doradzi jak to zmontowac i jak potem regulować -ustawiać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 z rury turbo wychodzi wężyk który idzie do pompy wtryskowej - tam możesz sobie wpiąć trójnik i potem do zegarka, ciśnienie nominalne to bym musiał w serwisówce pogrzebać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotokora Opublikowano 13 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 jesli możesz to poszukaj. gość od turbin nie chce mi wyregulować na aucie bo twierdzi że tak się nie da i musze ją zdemontować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 http://bebrs.pie-dabas.net/Webs/Terrano/R20/ma.pdf strona 16 na dole widzę że masz tdi więc to chyba trochę inaczej działa niż nam się wydawało ...to komp coś mi się widzi że steruje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Tak z ciekawości zapytam jaka jest przyczyna chęci regulacji? Coś niedomaga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotokora Opublikowano 19 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 (edytowane) witam. przez głupote odkręciłem cięgno i teraz chce dobrze je nastawić. skręciłem na oko ale czyje że powyżej setki jakby tracił moc mam wrażenie że turbo słabnie no ale spalanie przy jeździe do 100 spokojnej mam ok 8l/100 Edytowane 19 Czerwca 2013 przez fotokora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 no ale spalanie przy jeździe do 100 spokojnej mam ok 8l/100 Nic nie ruszaj!! Rób dokumentację techniczną, pomiary i dokumentuj!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.