Łukasz Wwa Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Witam ostatnio stałem się szczęśliwym posiadaczem almerki 1.4 b+g, po około tygodniu użytkowania zaczęły się problemy mianowicie jak jest silnik zimny na benzynie strasznie kopci na czarno ma problemy z wejsciem na obroty jak przełącze na gaz chodzi idealnie , jak silnik się nagrzeje to na bezynie gasnie dodam jeszcze że słychać łańcuch rozrzadu na ciepłym silniku wymieniony górny napinacz ale nie wiele to dało,świece wymienione przepustnica i egr czyszczone.Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 zakręć butlę od gazu i sprawdź czy dalej będzie to samo, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Wwa Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Witam właśnie to sprawdzilem i dalej tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 pojeździłęś trochę ??? sprawdź ciśnienie na cylindrach, jaki masz gaz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Wwa Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 (edytowane) instalacje gazową mam 1 generacji Ag .Co do cisnienia to chwilowo nie mam możliwości zmierzenia.Zastanawiam sie czy przypadkiem gniazda nie powypalane od gazu. Przebieg 188 tys a na gazie 60-65 tyś Edytowane 11 Czerwca 2013 przez Łukasz Wwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 widzisz, objaw wskazuje na to, że w ukąłd idą dwa paliwa podczas jazdy na PB, dlatego pisałem o zakręceniu butli i jeździe na PB przez jakiś czas, aby sprawdzić, jak by były wywalone zawory to rodzaj paliwa nei miał by znaczenia na pracę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Wwa Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 (edytowane) Zrobiłem tak jak pisałeś zakreciłem butle i pojezdziłem ale nic to nie dało jak silnik jest zimny to jeszcze jako tako pracuje na wolnych obrotach ale naprawde strasznie kopci na czrano i czuc paliwo w układzie wydechowym. Jak silnik sie nagrzeje to juz masakra gasnie na wolnych jak przyspieszasz to jest tak idzie do 2,5 pózniej dziura potem znowu idzie jak włączsz sprzegło od razu spadają obroty i gasnie. Na lpg wszystko jest ok jedynie można sie przyczepić do strzałów z tłumika przy chamowaniu silnikiem A może sonda padła? Edytowane 11 Czerwca 2013 przez Łukasz Wwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 możesz zmierzyć sondę, wygląda na to, że auto strasznie przelewa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Wwa Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Sprawdze tylko pod który mam sie podpiać są 3 <2 białe>1 czarny??? Czy rozrzad może miec coś wspólnego z tym??? Strasznie słychać u mnie łańcuszek tak jak by o pare centymetrów za długi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 wpinasz się w czarny rozrząd też ma znaczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Wwa Opublikowano 24 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Mam jescze pytanie jak zlikwidować strzały z tłumika przy hamowaniu silnikiem n a lpg zapłon przyspieszyć jak tak to ile? Dzisiaj wymieniłem silnik na 86km :)wszystko z drugiego silnika tylko przepływommierz pozostał stary i dalej nie przepala benzyny jak sprawdzić czy jest walnienty nie mam kompa diag, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koks Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Witam mam podobny problem tylko ze u mnie kreci sie max do 2.5tys i dalej nic a jak trzymam caly czas gaz to sie dlawi. zrobilem zwore i pokazalo ze czujnik masowego przeplywu powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Wwa Opublikowano 25 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Witam mam podobny problem tylko ze u mnie kreci sie max do 2.5tys i dalej nic a jak trzymam caly czas gaz to sie dlawi. zrobilem zwore i pokazalo ze czujnik masowego przeplywu powietrza. Napisz mi jak zrobić zworkę u mnie wkreca sie wyżej ale go muli wyjełem przepływke i wyczysciłem ale nic nie dało a na wolnych obrotach kopci jak stary diesel :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.