stoneface Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Witam, Zwracam sie do was o poradę gdyż już sam nie wiem co to może być. Otóż czasami, żadko się to zdaża, chociaż w ciągu ostatnich dwóch dni wlasnie dała o sobie znać ta przypadłość. Jadę sobie spokojnie z jakąś tam prędkością i później chce przyśpieszyć, no i w tym momencie gaśnie mi radio(oryginalne) i występuje pojedyńcze dość mocne szarpnięcie, po czym jak gdyby nigdy nic auto dalej jedzie bez problemów no i radio samo włącza się. Sytuacja powtórzyła sie kilka razy w ciągu ostatniego roku. Żadnych innych symptomów nie zauważyłem. Na diagnostyce (spinacz) żadnych błedów mi nie wywala. Filtry zmienione. Zjawisko wysępuje na gazie i na PB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Sprawdź przyłącza masy. Duża szansa że przyśniedziały i nie kontaktują najlepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoneface Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Zabrałem się i wyczyściłem klemy, bieguny akumulatora i 3 przyłącza masy znajdujące się blisko pompy ABS. Czy są jeszcze jakieś do sprawdzenia? Dobrz emasy sprawdzone, najgorzej wygladała masa główna pod akumulatorem, ale rozebrana, wyczyszczona i poprawiona. No i miałem spokój. Nic się nie działo przez jakies 2000km i myslałem że problem rozwiązany. Ale wczoraj podczas ruszania spod świateł znowu poczułem potężne pojedyńcze szarpnięcie, a potem jak gdyby nigdy nic dalej prima spisywała się świetnie. Kończą mi się pomysły. Poradźcie .... Brnąc dalej samotnie w temacie jeszcze chcę posprawdzać i przeczyścić wszystkie styki połączeń przewodów pod maską - bezpieczniki, przekaźniki wiązki biegnące pod maską.Za wczasu chciałem sie zapytać czy jest jakaś specjalna technika przy wyciąganiu czyszczeniu tych przekaźników - nie chciał bym niczego pourywać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misq Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Zabrałem się i wyczyściłem klemy, bieguny akumulatora i 3 przyłącza masy znajdujące się blisko pompy ABS. Czy są jeszcze jakieś do sprawdzenia? Dobrz emasy sprawdzone, najgorzej wygladała masa główna pod akumulatorem, ale rozebrana, wyczyszczona i poprawiona. No i miałem spokój. Nic się nie działo przez jakies 2000km i myslałem że problem rozwiązany. Ale wczoraj podczas ruszania spod świateł znowu poczułem potężne pojedyńcze szarpnięcie, a potem jak gdyby nigdy nic dalej prima spisywała się świetnie. Kończą mi się pomysły. Poradźcie .... Brnąc dalej samotnie w temacie jeszcze chcę posprawdzać i przeczyścić wszystkie styki połączeń przewodów pod maską - bezpieczniki, przekaźniki wiązki biegnące pod maską.Za wczasu chciałem sie zapytać czy jest jakaś specjalna technika przy wyciąganiu czyszczeniu tych przekaźników - nie chciał bym niczego pourywać?? Jak z kobietą... delikatnie acz zdecydowanie :lol: :lol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 LoL ale faktycznie tak jest jak MisQ mówi Należy delikatnie wyciągać i delikatnie wkładać LoL2 i trzeba pamiętać o smarowaniu kontaktem bo bez smarowania daleko nie zajedziesz . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demano Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Cewka zapłonowa może się kończyć . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoneface Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Dzieki za odpowiedzi. Zrobiłem mtak jak pisaliście: delikatnie i zdecydowanie, a na koniec czyszczenie gniazd i wtyczek kontaktem. Problem jednak nadal sporadycznie występuje, jednak mam podejrzanego na oku. Z prawej strony przy aku jest skrzyneczka bezpieczników i do niej od spodu widzę że mam podłączone zasilanie do instalacji LPG. Gdy problem występuje poruszałem tą wiązką i samymi przewodami zasilającymi LPG które do niej biegną i problemu nie było przez wiele setek kilometrów. W związku z czym planuje zdemontować akumulator i dobrać się do styków w tej skrzyneczce. Tylko nie wiem jak się ją rozbiera - czy ktoś mógłby podrzucić jakiś schemacik, albo opisać na co zwrócić uwagę ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.