Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Padnięte przepływomierz i turbina?


byczynho

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Odpiąłem dziś przepływomierz oraz wężyk biegnący do EGR i nie odczułem podczas jazdy prawie żadnej różnicy. Co to prawie oznacza? a no to, że trochę wolniej zbierał się na 5 biegu. Przepływomierz na mierniku pokazywał 2,0V przy obrotach 900. Co jest nie halo? może być tak, że wyniki przepływomierza na mierniku są dobre a on faktycznie nie działa? 
Zauważyłem jeszcze, że gdzieś z silnika wydobywa się świst podczas ruszania no i nabieraniu prędkości na kolejnych biegach. Co to może być? Tak ma być?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świst przy zwiększaniu obrotów to turbina, jeśli jest to świst, a nie gwizd, pisk czy grzechot to sprawdź tylko szczelność układu i ewentualny luz na wałku turbiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby ten świst zaczynał się gdzieś przy 2300 obrotów to by mnie to nie dziwiło ale on się zaczyna od ponad 1000 i kończy przed 2000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Egr sprawdź czy nie jest otwarty, a najlepiej go zaślep o ile go jeszcze nie zaślepiłeś, zdjęcie wężyka nic nie da, jak nie jest domknięty dobrze i się przycina to się otworzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo właśnie czytam o tym zaślepieniu ale nigdzie nie znalazłem opisu jak to zrobić. Jak to się robi? co dokładnie się zaślepia? 



Opis już znalazłem :D jutro do pracy na 14, jeśli wstanę wcześniej to się tym zajmę :D



Więc tak, EGR zaślepiłem i słychać ten świst dużo wcześniej ale dużego przyrostu mocy to nie zauważyłem. Przedmuchałem sprężarką również przepływomierz i też żadnej rewelacji nie ma. Wychodzi na to, że turbina jest zajechana... Ile może kosztować regeneracja turbiny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...