Gość MARIO21 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 Koledzy mam pytanie odnosnie Nissana Terrano z 94' 2,7 td po dodani gazu na maksa i puszczeniu go obroty spadaja do zera dopiero po jakims czasie wracaja do normy ale i tak praca jest nie równa i obroty skacza raz mniej raz wiecej prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MARIO21 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 rozumiem ze do terrano I bo nie ukrywam nie jestem mechanikiem wiec prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MARIO21 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 jest linka od ssania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 zmień tytuł bo wywalę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MARIO21 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 czyli nic sie juz nie da zrobic tylko wymiana ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 może poczekaj, aż ktoś się odezwie a nie gość od sprzedaży części i zmień tytuł bo wywalę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MARIO21 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 W dniu 15.06.2013 o 17:16, DINO napisał: może poczekaj, aż ktoś się odezwie a nie gość od sprzedaży części i zmień tytuł bo wywalę jak zmienic tytuł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...