Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zbieżności kół przednich i inne K11


Gość Kris0086

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mianowicie mam taki problem Byłem w piatek na ustawienu zbieżności i wymianie kół,po ustawieniu i wymianie zauważyłem ze coś nie tak ściaga itp. Więc wruciłem na poprawke teraz jest taka kwestja ze kierownica jest lekko w lewo wtedy auto jedzie prosto,czy to w czymś przeszkadza,zetrę opony czy jak ma się sprawa na poprawke juz nie pojadę bo juz mi nie zrobią powiedzeli ze tak ma być i mam się nie przejmowac tą kierownicą,zaznaczam ze wahacze mam sprawne i całe zawieszenie też bo sprawdzałem na stacji diagnostycznej,czy to wina złego ustawienia ,czy złego wyważenia kół a może coś innego narazie nie mam kasy więc nie wiem czy będą jakieś objawy czy jak, a po dwa czy micra ma silnik wysokoobrotowy i jak tak to czy kręcic mu wysokie i zmieniać bieg czy normalnie,i po trzy czy to normalna rekacja ze tak jak by piszczał po puszeniu gazu jak się szybciej rozpędzę tak samo jes jak jade 20 km/h i puszę gaz to piszczy jak autobuś he he proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to japoniec lubi wyższe obroty ,nawet mała micra.Bardziej precyzyjnie opisz ten problem z piszczeniem?W micrze mojej małżonki jest tez lekko krzywa kierownica a jedzie prosto ,z oponami nic sie nie dzieje.W primie jezdzilem rok z krzywa kierownicą,po wymianie sworznia wachacza i zbierznosci jest juz prosta,wiec nie ma co sie przejmowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

aha ok :) Więc chodzi o to ze jak jade w zakresie od 60 w zwyż i puszczę pedał gazu to jest dzwięk jak by piszczało coś ala ćwiranie ptaków ze tak to ujme, a gdy wcisnę pedał gazu to wraca do normy i nie ma już tego dzwięku,stawiam na linke prętkościomierza lecz nie wiem, gdyż nie wskazuje licznik dokładnie a dzisiaj wymieniłem na inny i jest ok lecz zamieniłem prętkościomierz ze starego do nowego,poprawa wskazuje lepiej temerature i paliwo a z prętkością to ciut lepiej gdyz jak stoje na światłach to wzkazówkę mam na około 15 km nie wiem co tu jest grane,tak samo jak jade np na drugim biegu i mam np tak około 25 na liczniku to tez tak piszczy dziwnie jak by sie dusił no nie wiem jak stary autobus dziwny dzwięk takie ala wycie. A  od czego jest 4-ty wtyk za zegarami  bo mam tam linke prętkościomierza i 3 wtyki co wpinam do zegarów i jest jeszcze jeden czwarty co nigdzie nie pasuję,są zegary do micry na 4 wtyki raczej chyba nie.



Pomoże ktos ???? i jeszcze pojawił się problem samoistnego rozładowania akumulatora po nocy,nie zawsze ale przeważnie czy winowajcą mozy byc alarm? Byłem sprawdzac akumulatoe podobno ok i ładowanie też ok dzwine zjawiska za nie długo w samych majtkach skończę przez to auto:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do "stania" kierownicy prosto lub krzywo, to wina jest po stronie mechanika który robi zbieżność. Jak pamiętasz pisałem, że w Micrze wymieniałem sworzeń i tuleje a potem robiłem zbieżność. Podczas robienia tej zbieżności zasugerowałem mechanikowi aby kierownica stała prosto, bo przed naprawą była prosto /a po naprawie i jeździe próbnej, kierownica już miała odchyły/. Mechanik powiedział, że po to blokuje kierownicę aby stała jak należy a następnie reguluje się wkręceniem-wykręceniem końcówki drążka z jednej jak i z drugiej strony. Podobno nie każdemu mechanikowi chce się kręcić po obu stronach. Mówię tu oczywiście o problemie, gdy kierownica była prosta i delikatnie się odchyliła, a nie gdy zdejmiemy kierownicę i założymy jak nam pasuje.

Alarm pobiera prąd, ale nie aż tyle aby rozładował aku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...