Aragorn Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 (edytowane) SKAN.pdfWitam wszystkich, jestem nowym użytkownikiem Forum i Nowym użytkownikiem Nissana Terrano 2,7 TDi z 1997 roku. Wiadoma sprawa, że po zakupie okazało się, że wymaga on kilku napraw. Z większością się już uporałem, ale pozostał temat sprzęgiełek przedniej osi. Przy kupnie samochodu, sprzęgiełka był zapięte, napęd pięknie działał, w terenie super. Ale sprzęgiełka niestety nie rozpinają. Po rozebraniu okazało się, że brakuje w nich kilku części, poprzedni właściciel wyjął je i pozostawił zapięte na stałe. I teraz właściwe pytanie. Czy jest szansa na to, aby dokupić gdzieś brakujące elementy, chodzi mi o Brake A (Brake B są w obu kołach, ale pewnie także wymagają wymiany). Brakuje także elementu Spring w obu sprzęgiełkach. Brakujące części oznaczone są na dołączonym rysunku. Domyślam się, że Koledzy zaproponuja mi kupno sprzęgiełek manualnych i tak pewnie zrobię, jeśli nie uda mi sie nabyć w/w części. Pozostałe części w moich sprzęgiełkach wyglądają jak nowe, jakbym przed chilą wyjął je z pudełka, dlatego szkoda by było ich się pozbywać. W terenie jeżdżę sporadycznie, tylko na polowania i to raczej w lekki teren, nie zamierzam katować mojego Nissana w ciężkim terenie. Bardzo proszę Kolegów o pomoc, a może ktoś z Was posiada te części, wtedy chętnie odkupię. Pozdrawiam, Aragorn. Edytowane 17 Czerwca 2013 przez Aragorn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 1-2 mies. temu też ktoś szukał tych elementów, był nawet jakiś pomysł wspólnego, większego zakupu w serwisie bo ponoć pojedynczych sztuk to sprowadzać nie chcieli...musisz pokopać trochę wstecz tematy związane ze sprzęgami, napędami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 2 tys.? no to trochę pojechali ...; używane , cóż, w każdych te pierścienie lecą i trafić takie mało wyeksploatowane to ciężko będzie...miałem to samo z moimi i manuale kupiłem a że tyłek ruszyć trzeba, trudno, ale cofać za to nie musowo; co do samej budowy , materiału, wytrzymałości to automaty na dużo mocniejsze wyglądają....gdyby nie te nieszczęsne pierścienie ...niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Przerabiałem tema sprzęgiełek. Brake nie do dostania. Pewnie inne elementy też będzie problem. Kupiłem manuale. Mam do sprzedania dwa autoamtyczne sprzęgiełka. Jedno 100 % sprawne, drugie ma wyjechane braki reszta elemntów jest ok. Sprzedam komplet za 200 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miles125 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 Ja porusząłem ten temat, tylko że ja szukałem washer A i brake B - koszt sprowadzenia ze stanów około 500 pln na obie strony. części tanie ale duży koszt wysyłki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aragorn Opublikowano 20 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 No i znalazłem te części, ale w serwisie Nissana, są dostępne "od ręki", cena powala niestety. Sprzedają w komplecie Brake A i B i osobno sprężynę. Cena kompletu na jedno koło to 378,00zł plus sprężyna 26,00zł. Wszysko razem kosztuje 808,00zł Trochę wygórowana cena, jak za wygodę. Pozostaje kupno manuali, chyba, że uda mi się to znaleźć w Stanach. Jestem w trakcie poszukiwań. Pozdrawiam, Aragorn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 gratuluję transakcji ...ja swoje kilkanaście razy rozbierałem bo próbowałem zgłębić tajemnicę ich (nie-)działania, a gdy porównałem stan owych pierścieni z nowymi to dałem sobie spokój...nie bez powodu wymyślili manuale, chociaż z nimi też użyłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aragorn Opublikowano 21 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Poszperam jeszcze za Wielką Wodą, może coś się uda namierzyć. Tak sie składa, że mam kuzyna w Stanach, może on coś mi znajdzie, jeśli nie, to zakupię manuale. Z czasem może gdzieś trafię te pierścienie, to będą na zapas. Do jesieni muszę się z tym wyrobić. A może Koledzy macie jakiś namiary na te pierścienie w Stanach, jakieś linki byłyby pomocne, bo jak na razie nic nie znalazłem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Jak to jest z manualnymi? Bo słyszałem że jak się topi furę często to woda przedostaje się z syfem do łożysk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 to prawda, niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Można by gumki xxl nabyć i naciągnąć na piaste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.