wook Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Witam Mam problem z dostaniem przepływomierza - nawet w ASO ?!?!? po podaniu VINu nie umieli tego sprawdzić moja micra to k12 benzyna 1,2 80KM już nie wiem co robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 a nie mozesz odczytać z tego co masz?? wtedy jest łatwiej, no i warto też odczytać numer wkładki, bo może się okazać, że występuje w różnych autach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wook Opublikowano 17 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 jestem zielony i nie mam zielonego pojęcia gdzie jest przepływomierz ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 zrób zdjęcie silnika, albo poszukaj wtyczki pomiędzy filtrem powietrza a kolektorem i własnie to jest przepływka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wook Opublikowano 17 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 od filtra do silnika idzie mi tylko gumowa rurka bez łączeń, kostek itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 zrób zdjecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wook Opublikowano 17 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 dzwoniłem właśnie do ASO jeszcze raz... nie można dostać nawet oryginalnego przepływomierza - sprzedają to razem z przepustnicą - 3500zł o.O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...