damianp63 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Witam wszystkich jestem tu nowy i chciałbym prosić o poradę zmieiam opoy w moim terrano II i zastanawiam się czy jak do tej pory miałem opony 225/75 r15 to czy mogę zalożyć opony 225/80 r15? i czy kto coś wie o tych opoach czy się nadają chdzi mi o Yokohama GEOLANDAR A/T-S G012 225/80 R15 105 S? Głównie jeżdzę drogami nie urwardzoymi i codzienie jeżdzę na pole gdzie dojazd jest przez piach lub błoto gdy popada jeżdzę też do lasu gdzie jest wiecznie mokro. Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Jeżeli chodzi o rozmiar to jak najbardziej może być, co do opony to ponoć dobra ale zapewne ilu użytkowników tyle opini, piszesz że pole i las zwiedzasz asfalt niekoniecznie to może jakiś MT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Odezwij się kiedy będziesz do tego lasu jechał to pojedziemy na dwa auta. Ja mam BFG MT seryjnej wielkości to porównasz sobie jak auto zachowuje się na szosówce a co potrafi zrobić prosty MT-ek ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianp63 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 asfalt też się zdaża bo mam tylko jedno auto a może jakieś propozycje MT-ków w sumie to teraz mam zabawny układ opon bo tata kiedyś postanowił zmienić tylko przód i teraz mam właśnie z przodu 225 yokohamy szosówki a z tyłu 235/75 BFG TA Macadam i chcę to wyrównać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Słuszna decyzja. Niech koła walczą z terenem a nie ze sobą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianp63 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 (edytowane) tak właśnie myślałem, rozejrzałem się za oponami przez neta i nie znalazłem innych o tym rozmiarze Edytowane 17 Czerwca 2013 przez damianp63 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markiej Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 ładuj kopie simexów jak w teren to jest bajka n asfalcie do 110km/h daja rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 AT-ek po za super odpornością w przypadku BFG jest jakimś nieporozumieniem jeżeli chodzi o teren. Takie jest moje zdanie. Sprawdzić się może chyba tylko w wielokilometrowych wyprawach gdzie musowo liczyć na opony wzmacniane kewlarem odporne na kamienie i inne niespodzianki. Zwykła szosówka (o ile nie skaczemy po skałach i ostrych kamieniach) lub MT-ek. Szumexów nie testowałem ale z obserwacji wnioskuję że na os-y i lawetą dalej. Do podróżowania nie przydatne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 da się... tylko że najlepiej nie skręcać i nie hamować Ateki są niezłe, dramatyzujecie Atek to nie jest opona to forsowania półmetrowego błota, ale są terenowe warunki gdzie robi lepiej niż MT... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markiej Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 ja się przesiadlem z dojechanych wranglerów 16' 245 na szumexy 15' 225 i poza w ch*j glosniejsza pracą nie zauważyłem nic innego, nawet na mokrym czarnym , a w terenie to nie ma porównania tam gdzie wczesniej szedłem na 4 łapy teraz bez problemu lece na tylnim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 może machniemy test co? zakręt 90 stopni, 50km/h moka nawierzchnia, ja jadę na ateku Ty na szumeksie... tylko wybierz zakręt z polem po zewnętrznej a nie z rowem przyczepność szumeksa na asfalcie jest symboliczna.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markiej Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 może machniemy test co? zakręt 90 stopni, 50km/h moka nawierzchnia, ja jadę na ateku Ty na szumeksie... tylko wybierz zakręt z polem po zewnętrznej a nie z rowem przyczepność szumeksa na asfalcie jest symboliczna.... właśnie przydał by mi się ktoś bliżej żeby porobić takie triki doświadczenie mam małe, ale pisałem w oparciu o moje dojechane wranglery które nie trzymały nic i to nie ważne czy sucho czy mokro bo o terenie nie ma co wspominać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 prawda. wrangler AT to dramat... miałem przed BFG i świetne były tylko do driftu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.