amper Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 witam mam problem z moją p11( slx 131 KM, 2.0i) Problem polega na tym że mam zamontowany gaz i na gazie samochodzik jezdzi jak talala.Gdy przełacze na benzyne mam problem tego typu iż jak przyspieszam na kazdym biegu przy 4 tyś , 4,5tyś, 5 tyś i do 6 samochód zachowuje się jakby chciał się rozpedzic ale nie moze traci moc potem go zrywa szarpie i wariuje. Moge winić za to gaz bo ma już prawie 10 lat na gazie. przechulałem go na całym baku na długiej trasie i nic. Pytanie moje brzmi. Czy jak przeczyszcze (podobno jest czyszczenie wtryskiwaczy i całego układu paliwowego) to moze się poprawić ?Co moze być przyczyna takiego wariowania samochodu ? Wiem że to takie gdybanie co moze być przyczyną. Gdzie w rejonie małopolski moge znaleść dobrego speca od nissanów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 na początek zakręć butlę od gazu i sprawdź czy dalej będzie to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amper Opublikowano 17 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 to samo się dzieje nie kopci nie leje nie mam z silnikiem problemów jedyne co przy nim robiłem wymieniałem uszczelke klawiatury. miałem coś a la tak samo w almerze i była to przyczyna kompa zalisanie kompa siadło i cały komp(zdechł mi na trasie). ale tu jest inaczej bo to sie dzieje przy działąjacym silniku podczas zwiekszania obrotów. gaz mam jak się nie myle 2 generacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 U mnie /ale w innym samochodzie/ takie obiawy miałem przy brudnych wtryskach. Tutaj ciekawostka - mechanik sam zaproponował abym użył preparatu do wtrysków i zrobił dłuższą trasę na samym paliwie, gdyż jak stwierdził "na naprawę zawsze zdarzę wydać jak nie pomoże". Zatankowałem paliwo do pełności + dodatek do czyszczenia wtryskiwaczy i trasa. Akurat taką miałem do przejechania w jedną stronę 420km, preparat pomógł wtryski przeczyścił. A że na trasie troszkę paliwa oszczędzało więc nie ubyło tyle z kieszeni, a tym bardziej gdyby jakiś "mechanik zdiagnozował wtryski" i je wymienił. Droga powrotna już na gazie i też ładnie się sprawował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amper Opublikowano 21 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 najpierw sprawdze pompe paliwową mozliwe ze ona daje mi po d*p##.a jezeli nie poszukam dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikerenko Opublikowano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 Ja się troszkę podepne pod temat. Mam P11 z '99 PB+LPG 1.6. Problem był taki, że na PB i na gazie się dławił. Od samego startu wskazówka oscylowała poniżej wartości dla biegu jałowego więc dużo operowałem pedałem gazu, żeby wskakiwały na normalny poziom. Obroty spadały po wysprzęgleniu, przy skrętach kierownicą, przy zapalaniu świateł mijania itp. Dałem do przeczyszczenia. Oczyścili przepustnice z glutów i przepływkę z syfu. Jazda na wyższych obrotach już nie jest problemem, po wysprzęgleniu obroty zatrzymują się na chwilkę przy 1100 i potem delikatnie schodzą na normalny stan. Rewelka. Problem pojawia się w płynnej jeździe w korku czyli tak do 2 tyś obrotów. Ujmowanie i dodawanie gazu kończy się zazwyczaj mniejszym lub większym szarpnięciem. Czasami muszę użyć sprzęgła bo takie kangury zaczyna robić, że boję się o silnik. Błędów na diagnostyce nie ma. Co to może być? Po prostu chciałbym kiedyś wrzucić dwójkę i delikatnie dodać gazu i płynnie jechać a tak jest męczarnia w korku. Ma ktoś jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 bikerenko Stawiał bym na wyciągnięty łańcuszek . Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 kolego bikerenko coś mi sie wydaje że przepływka oszukuje albo sonda lambda sprawdź to a rozrzad narazie odpuść na forum sa wszystkie dane do sprawdzenia przeplywki i sondy a wystarczy ci zwykly multimetr zeby coś wiedzieć powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Bikerenko rozgrzej silnik i na równej drodze jedynka i do 3 tys puszczasz gaz i to samo na drugim biegu jesli szarpie to podjedz do dobrego mechanika. Mój się zachowywał jak kangurek . Po wymianie rozrządu spokój i do tego przy odpalaniu już nie słychać tego dzwięku od strony łańcuszka to znaczy miesiąc po wymianie łańcuszka reklamowałem niby nie szarpał ale powrócił ten dźwięk przy odpalaniu . Wymienili mi wtedy hydro napinacz łancuszka bo się okazało że się rozpadł . Zapomniałem dodać że nie zapłaciłem drugim razem ani grosza wymiana w ramach gwarancji . Do tej pory cisza i nie szarpie. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.