kylo_k2 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Nadeszła pora na wymianę kompletu opon, obecnie jeżdżę na BF Goodrich AT i pewnie nowe też takie bedą, natomiast zastanawiam się nad rozmiarem. Modyfikacje są zrobione więc kwestia czy wejdą odpada - bo wejdą. Natomiast zastanawia mnie czy będzie wyczówalna różnica w przyspieszeniu i ruszaniu między 31" a 32". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eRGy Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Witam! To czy wejdą to nie wszystko. Zależy jakie masz te modyfikacje. Jeśli chodzi o przyspieszanie to silnik mocą nie grzeszy więc im większe tym gorzej i również dla zawieszenia, końcówki drążków są dość słabe no i drążki skrętne. A czy różnica pomiędzy 32 a 31 jest warta tego ryzyka i strat przyspieszenia-mocy? 31 w zupełności wystarcza + ewentualnie 2 cale liftu i jest git Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość o0owilkuo0o Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Witam mam na sprzedaz bfgoodrich mt km2 31"x10.5" osadzone na feldze 15 et-40 praktycznie nowki z mojego terrano w razie czego pisz na mail o0owilkuo0o@gmail.com A jesli chodzi o rozmiar to 31 w zupelnosci wystarcza przy 32 juz za duzy spadek mocy daje sie strasznie odczuc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo_k2 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 tak się zastanawiałem nad tymi oponami i rzeczywiście nie ma co przeginać 31 będą ok. teraz tylko się zastanawiam czy te http://allegro.pl/goodyear-wrangler-duratrac-31x10-5-r15-31-10-5-15-i3307774730.html czy może te http://allegro.pl/31x10-5r15-31x10-5r15-bfgoodrich-all-terrain-t-a-i3312123991.html używam auta do codziennej jazdy po mieście w trasę i w teren więc jest wielozadaniowe ale bez bezsensownego topienia więc tu znowu rozsądek mówi żeby brać BFG natomiast słyszłem że wranglery są bardzo dobre, możecie się podzielić doświadczeniem z tymi oponami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość o0owilkuo0o Opublikowano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 Jak mam być szczery to Wranglery gina troche blocie po chwili nie ma czym sie odpychac bo zalepione... moje odczucia mialem przez tydzien A te all terainy bf to tak jak bys kupil sobie szosowki jak dla mnie opona dobra do wszystkie a jak wiadomo jak do wszystkiego to do niczego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 (edytowane) Trzeba wybrać jakiś kompromis odpowiedni dla siebie, jak ktoś jeździ dużo po asfalcie to nie pojeździ na MT chyba że sie lubi męczyć, to nie narzekać mi tu na AT czy szosówki,jak ktoś sobie może pozwolić to kipuje opony na każdą okazje inny wybiera AT i sobie chwali. Wkoło komina pojeździsz na MT jak pojedziesz 500-1000km w jedną strone i nie wiesz co cie czeka weźniesz AT Edytowane 22 Czerwca 2013 przez fikolek2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość o0owilkuo0o Opublikowano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 A ze tak zapytam dlaczego kolega uwaza ze nie pojezdzi na MT po asfalcie?? Ja jezdzilem i wcale sie nie meczylem jesli opony sa oryginalne i dobrej firmy to nie dosc ze ciche to i bez problemu na 3 sezony starcza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 atek bfg jest fajny... ja sobie chwalę, tam gdzie się masz zakopać i tak się zakopiesz... ale przynajmniej dojazdówki robisz przyjemnie i na szutrach i innym luźnym są super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Dlaczego tak twierdze? Bo producent wie do czego ją wyprodukował i jak sie ona zachowuje na danej nawierzchni. Tak jak pisałem trzeba wybrać kompromis odpowiedni dla siebie, MT nie będzie dobre na asfalcie, a AT w głębokim błocie http://opony-4x4.pl/BFG%20Mud%20Terrain%20KM2%20Dossier%20Mkt_PL%20.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mandor Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 (edytowane) Miałem General Grabber at2 zrobiłem na nich jakies 60tyś na dwóch samochodach w błocie nie robiły, w piasku i na żwirze całkiem nieźle, asfalt dopóki suchy ok mokry - tragedia za***iście w sniegu. Mam bf good mk1 (te stary bieżnik) mokry asfalt tak samo jak at, błoto, piach żwir za***iście. Snieg jeszcze nie wiem ale na wszelki wielki zostawiłem sobie grabery , coś tam bieżnika jeszcze zostało. Jedynym mankamentem to ciągłe uuuuoooooooooouuuuuuuuooooooooooooouuuuuuuuuuooooooo ale idzie sie przyzwyczaić A jeszcze, pomimo takiego samego rozmiaru mt są dużo stabilniejsze w koleinach asfaltowych Edytowane 24 Czerwca 2013 przez Mandor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 teren to nie tylko błoto... idąc tym tropem to najlepsze byłby jakieś boggery... przeleć się tym MTkiem po kawałku grząskiego piasku... albo zrób szybki zakręt na szutrze wg mnie Ateka ogranicza duże błoto... tak duże że nie ma mowy o trakcji a jedynie o odrzucie błota do tyłu... w praktyce wygląda to tak że jeśli jedziemy z autami o porównywalnych możliwościach terenowych to te na MT zakopują się parę metrów dalej niż te na AT... Oczywiście że nie ma czegoś takiego jak opona uniwersalna... ale MT'ek to akurat propozycja, najmniej uniwersalna... chociaż. lepszy BFG MT niż szumeks nalewka, szumeks nalewka na asfalcie to już hardkor jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 prawda... a i jedna uwaga ATek robi bardzo fajnie ale w zakresie 1-1,5 bara... i ładnie się płaszczy...MTeki zazwyczaj sztywniejsze... a nalewki to w ogóle... nie płaszczą się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo_k2 Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Jest 32 w moim terrano I i jestem bardzo zadowolony, mieszczą się na styk przy lifcie 2" na budzie i podkęceniu na drążkach, tylne sprężyny Ironman +2". Oczywiście felgi -35. Fajnie się turla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.