Gość Tofu Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 nie no mnie już chyba nic nie zdziwi ,,,,, wymieniam reduktor to nawet nie sprawdzę jakie ma ciśnienie ,, a jak widzę że max to trudno zrobimy kalibrację i niech klient spada ,,, zobacz z ciśnieniem - bo miałem taki przypadek że wywindowaliśmy reduktor miał chłodniej to i zakres mu się poprawił ,,,wcześniej shark nie chciał współpracować dla mnie to fajny reduktorek 2,0 obrabia super bez spadków a jest tani ma filterek z zaworem ,,,bajka ... A ps Dino pamiętam o Tobie nie ,martw się wkrótce wyjdę na prostszą drogę to klepniemy te papiery bo przegląd mam jakoś w styczniu ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 @Tofu, dobrze, że przypomniałeś, w tym wszystkim wyleciałeś mi ze łba, :D ale już wykańczam sprawy do niedzieli i załatwimy temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 16 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Byłem na przejażdżce i melduję jak niżej Auto przerzuca na benzynę choć o dziwo stag nie złapał błędu za niskiego ciśnienia tylko wtryskiwaczy maksymalnie otwartych. Osc pokazuje jednak, że spadki są. Środkowy przewód od MP idzie do reduktora a później do kolektora, skrajny z lewej do węża z lpg (u góry czujnik a on podpięty u dołu) Zauważyłem także, że wężyk ten opiera się o krawędź klawiatury i jak przycisnę mocniej to słychać jak puszcza ciśnienie w tym miejscu (nie zauważyłem żadnej dziury w tym wężyku- zdjęcie) Drażni Mnie także zagnieciona miedz idąca do reduktora. Osc w załączniku Zdjęcia w galerii : http://www.aukcjoner.pl/gallery/014725614-.html#I1 Osc.zip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 ciśnienie pada i dlatego przełącza, winne może być właśnie zagięcie miedzi jak napisałeś wyżej, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 11 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 (edytowane) Nie pamiętam czy podobnie było zagięte na wcześniejszych reduktorach... ciężko uwierzyć w to, że wszystkie 3 są wadliwe. Auto nie było tankowane Czyli co reduktor na stół? Czytałem na lpg-forum, że oszczędzali na sprężynkach - i może ona wali całą możliwość regulacji? temat: http://lpg-forum.pl/ac-r01-czarny-zacina-sie-po-nagrzaniu-t24144.html Wężyki dobrze podłączone? Co myśleć o tym ciśnieniu które ucieka? update Rozkręciłem dziś reduktor lecz po zlożeniu ciśnienie spada z 1,4 do minimum. Z racji, że do Megapolu blisko a nie chiało mi się patrzyć co źle zrobiłem kupiłem nowego ACR-01. Najniższe ciśnienie jakie mogę ustawić (kręcąc do oporu to 1,10). Autokalibracja mnożnik podniósł się troszeczkę ale nieznacznie (nadal poniżej 1) dysze wtryskiwaczy za duże. Przejechałem się kawałem i nadal spadki jak były tak są. Z tego co pamiętam tylko na OMVL i ustawionym roboczym u niego 1,07 nie wywalało za dużych wtryskiwaczy podczas kalibracji.... Czwarty reduktor nie daje rady? Melduję, że winną braku możliwości zejscia na 1,1 ciśnieniem na reduktorze było brak lpg w zbiorniku. Po zatankowaniu ciśnienie można było ustawić bezproblemowo. Dopatrzyłem także (z kolegami z lpg-forum) ustawioną korektę wtryskiwaczy lpg po 25 % każdą. Zmieniłem oczywiście na 0, zebrałem mapy i czekam na wyniki odnośnie spalania. Edytowane 12 Listopada 2013 przez GeorgeGt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 dalej pada ciśnienie, może wsadź dysze i spróbuj an wyższym ciśnieniu, do tego mapę PB masz jakąś z kosmosu, sprawdź czy gdzieś nei masz zwarcia, przewody WN, świece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 (edytowane) Dino wszystko jest dobrze. Ten osc to jeszcze przed dotankowaniem,i z ustawieniem korekty gazowych na 25% Ten post był długo ja go po prostu edytowałem i wyszło jakby były to nowe osc. Teraz jest wszystko ok Edytowane 12 Listopada 2013 przez GeorgeGt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 to może wywalić, bo wprowadza w błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Wywaliłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Odnowię trochę temat. Dopadł mnie problem podobny przerzuca na pb. Jak czytałem ten temat http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/72254-problemy-gazowe-przeczytaj-zanim-napiszesz/ to w pkt 5 w ostatnim podpkt by to się zgadzało.Tak myślę. Podczas jazdy czy nawet na postoju słychać takie pyknięcie na reduktorze i przerzuca z gazu na pb. A pod maską gdzie są dwa kabelki i tam pyka.Wyczyściłem te kabelki i bezpiecznik przy kompie gazu i nasmarowałem wazeliną.Wcześniej było trochę zaśniedziałe. Widać ubytek pb mimo , że palą się kontrolki lpg.Słychać dziwne syczenie w tyle auta. Czy z tym można jeździć??? Jak leżałem to nie czuć gazem ,tłumik szczelny. Osprzęt gazu to -komputer : Diego -zbiornik : Stako -wtryski : czerwone Valtech -reduktor :Tomasetto Filtry gazu wymieniane co 10kkm i powietrza co 20kkm.Teraz wymienione świece na NGK i kable Sentech po 60kkm i teraz też wymieniona kopułka i palec. Na gazie zrobione 160kkm przez 6 lat. Wcześniej też miałem problem i dało się go rozwiązać . Było pisane że wtryski i reduktor kończą żywot i teraz już pewnie trzeba będzie na ostro pomyśleć o wymianie, kolega Dino pisał i polecał reduktor Shark 1200 i wtryski barakuda.Pewnie te będą założone gdybyśmy to wymieniali.Muszę też do gazmena podjechać i spytać się o koszty części i robotę.Bo sam nie chcę przy tym grzebać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 podpięcie pod program pokaze o co chodzi, jak tyle przejechane to może być reduktor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Chłopie jak zrobiłeś na valtekach 160 kkm szacun i reduktor do regeneracji po takim przebiegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 (edytowane) Dzięki za odpowiedz. Można jeździć na tym syczeniu ? Bo sam nie wiem skąd to może dochodzić. Czy jak najszybciej do gazownika jechać? Ogólnie poprzedni właściciel śmigał do Anglii a żona też jeździ sporo do pracy no i weekendy też w drodze. I filtry na czas zmieniane W innym temacie ktoś miał podobny problem i był padniety czujnik temp gazu jak dobrze pamiętam. Jak uporam się z problemem to dam znać Edytowane 7 Lipca 2014 przez RAAAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 ale co to za syczenie?? może nie związane z gazem, jak nei śmierdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Tzn jak włączę zapłon to czasami słychać czasami nie. A jak odpalony na benz czy gazie to słychać cały czas.Benz też nie śmierdzi.Tak jakby powietrze się ulatniało to syczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 sprawdź gdzies przy dolocie, bo raczej zasysa powietrze a nei wypuszcza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 (edytowane) Dziś rano już nie było tego syczenia.Sam nie mam pojęcia co to było. Byłem u gazownika i stwierdził że do wymiany - KME DIEGO MAPSENSOR CZUJNIK CIŚNIENIA bo taki mam KME. Później jak tez jeździłem to najpierw było ok jak zimniejszy a później już tez fiksował i przerzucał na pb a na końcu kontrolki gazu zgasły i jazda na pb. I 2 i 4 wtrysk już kończą żywot . Edytowane 8 Lipca 2014 przez RAAAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 ale jeździł ??? czy tak po prostu, choć i może to być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Jezdzi i przerzuca na pb.Czasami nawet zgasną kontrolki i tylko pb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Jezdzi nie pytałem, czy jeździ, tylko czy gazmen jeździł i po tym stwierdził uszkodzony MAP?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Nie jeździł tylko przy podłączonym kompie u niego. Teraz poczytałem i przy Twojej pomocy pasuje że to ten czujnik. Będę myślał o wymianie wtrysków,reduktora tego czujnika oczywiście filtrów gazu i wężyków bo już 6 lat maja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 chodzi o to, ze przy takim przebiegu reduktora to byłbym ostrożny z twierdzeniem, że MAP nie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Reduktor trzymał ciśnienie ok 1.2 .I wtryski jw 2 i 4 kończą żywot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 no to jak w takich warunkach (stałego ciśnienia) przełączał, to może byc MAP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 I problem z głowy Wymieniony reduktor Shark 1200,wtryski Baracuda ,MAP i filtry gazu. Teraz śmiga aż miło. Jeszcze muszę podjechać do gazownika na małą regulacje. Dzięki Dino :beer: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.