vitocorleone Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Witam! odpaliłem dzisiaj micre i po przejechaniu 1km poczułem smród palonej benzyny zobaczyłem,że unosi się za mną biały dym. Aut osłabło mogę jechać maksymalnie na trzecim biegu bo na 4 strasznie jest słaba... micra była juz u 5 mechaników wymienili już najpierw listwe z wtryskami, sterownik był w regeneracji, przepustnice powietrza, pompe paliwa, alternator był w regeneracji, kopułke+kable, paski klinowe, filtry, olej, pochodzi auto miesiać i znów się psuje i takie same objawy...masakra nie miał ktoś podobnie????? właśnie z tego co wiem micra stała 5 miesiecy w tamtym roku od stycznia do kwietnia w zimie pewnie zamokła...musiałem też wymieniać rure od wlewu paliwa bo przy samym korku była przerdzewiała...ale ja tankuje na bp...to juz od tamtego czasu powinno stare paliwo przepalic stala 5 miesiecy w tamtym roku tj 2012 od stycznia do konca kwietnia...pozniej jezdziła miesiac tj maj... pozniej byla miesiac w naprawie i znow jezdziła od lipca do wrzesnia, we wrzesniu odwiedziła znow dwóch mechaników i jezdziła od pazdziernika do poczatku grudnia 2012...a pozniej mechanicy i postoje przejechala w tym roku 400km...masakra no ale najdziwniejsze jest to, że jeżdzi miesiac dwa całkiem normalnie a pożniej znow to samo....filtr paliwa i pompa są wymienione, dzisiaj znow go probowalem i odpala ale kopci nadal....teraz znow próbowałem odpalilem go i przejechalem 2 km kopcił ogromnie przy dodaniu gazu...pozniej zgasiłem go i po godz przejechalem 5 km kopcił tylko na skrzyżowaniach jak redukowałem i dodawałem gazu, gdy go zgasiłem i odpaliłem znów ogromnie kopci...nie kopci tylko jesli jade na luzie...dodam, że wcześniej już od roku jak zapaliłem micre obroty dziwnie skakały same...do 1200 i pożniej do 700-800 i pozniej sie stabilizowały w okolicach 1000 obr/min...dlaczego raz kopci a raz nie...słabnie strasznie mogę jechać 1 albo 2 biegu 3 tylko jeśli dobrze rozchulam...przy odpalaniu nie chce zaskoczyc od razu...trzeba dłużej przytrzymać . ja juz nie wiem sam co robic dalej mam juz dosc pozyczania samochodow od rodziny i znajomych a nie stac mne na nowe...zna ktos dobrych ale NAPRAWDE DOBRYCH mechaników od nissanów w okolicach Bielska, Żywca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Płynu chłodzącego nie ubywa? Sonda lambda sprawdzona? Jak odpalisz na jałowym nie słyszysz "dzwonienia" łańcucha ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Czasem objawy są dwuznaczne, i nie od razu wskazują na to właśnie - ale ja bym się zainteresował uszczelką pod głowicą, ewentualnie może być pęknięty blok silnika. Uszkodzenie jest pomiędzy cylindrem i płaszczem wodnym i biały dym powstaje w skutek spalania płynu chłodniczego... Pytanie podstawowe, jak wyżej - czy nie ubywa Ci płynu chłodniczego? Choć i to nie zawsze jest wprost wyznacznikiem tego typu usterki. Ciśnienie na cylindrach było sprawdzane? Trzeba sprawdzać kiedy są wykręcone wszystkie świece. Czasem są przedmuchy pomiędzy sąsiednimi cylindrami i jeśli badasz z tylko jedną świecą wykręconą na konkretnym baniaku, wynik jest błędny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 sprawdź zapłon, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitocorleone Opublikowano 24 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 sprawdziłem dzisiaj jeszcze rano odpaliłem ale juz musiałem kilka razy próbować zanim zaskoczył pózniech chodził w miare równo najpierw 1100odr/min pozniej 1000...odkreciłem korek od zbiorniczka płynu chłodzacego ale nie zobaczyłem babelkowania...płynu tez nie wywalało...pod korkiem nie mam mazi czysciutko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 sprawdziłeś zapłon?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitocorleone Opublikowano 2 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 zapłon? miałem alternator w regeneracji, kble i kopułke nowiutkie, świece wymienione, zapalał do strzału...teraz z każdym dniem coraz gorzej(tzeba było przytrzymywac dłuzej kluczyk przekrecony...a wczoraj juz nie odpalił,,,,akumulator siadł....zawsze te same objawy 1.dym 2. słaby ledwo jedwo jedzie na 1 lub 2 mozna a na trojce jak sie go dobrze rozbuja... 3. paliwo strasznie ubywa 4. po jakims czasie rozładowuje akumulator.... ale zawsze jest tak samo pierwszy mechanikm wymienił listwe i działal na chwile normalnie pozniej znow to samo drugi naprawił sterownik , wymienił listwe i znow działała normalnie i znow to samo trzeci mechanik wymienił przepustnice i znow pochodziła chwile i to samo czwarty mechanik wymienił kable, kopułki, regenerował alternator pompe paliwa nowa załozył, filtry nowe, olej wymienił paski klinowe nowe założył itp... i znow to samo o wielkie dzieki za pomoc super za***iste forum....zal masakra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 o wielkie dzieki za pomoc super za***iste forum....zal masakra Tzn. kolego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.