Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

biały dym z rury, słabe auto, olbrzymie spalanie, micra k11


vitocorleone

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! 

odpaliłem dzisiaj micre i po przejechaniu 1km poczułem smród palonej benzyny zobaczyłem,że unosi się za mną biały dym. Aut osłabło mogę jechać maksymalnie na trzecim biegu bo na 4 strasznie jest słaba...

micra była juz u 5 mechaników wymienili już najpierw listwe z wtryskami, sterownik był w regeneracji, przepustnice powietrza, pompe paliwa, alternator był w regeneracji, kopułke+kable, paski klinowe, filtry, olej, pochodzi auto miesiać i znów się psuje i takie same objawy...masakra nie miał ktoś podobnie?????

właśnie z tego co wiem micra stała 5 miesiecy w tamtym roku od stycznia do kwietnia w zimie pewnie zamokła...musiałem też wymieniać rure od wlewu paliwa bo przy samym korku była przerdzewiała...ale ja tankuje na bp...to juz od tamtego czasu powinno stare paliwo przepalic

stala 5 miesiecy w tamtym roku tj 2012 od stycznia do konca kwietnia...pozniej jezdziła miesiac tj maj... pozniej byla miesiac w naprawie i znow jezdziła od lipca do wrzesnia, we wrzesniu odwiedziła znow dwóch mechaników i jezdziła od pazdziernika do poczatku grudnia 2012...a pozniej mechanicy i postoje przejechala w tym roku 400km...masakra

 

no ale najdziwniejsze jest to, że jeżdzi miesiac dwa całkiem normalnie a pożniej znow to samo....filtr paliwa i pompa są wymienione, dzisiaj znow go probowalem i odpala ale kopci nadal....teraz znow próbowałem odpalilem go i przejechalem 2 km kopcił ogromnie przy dodaniu gazu...pozniej zgasiłem go i po godz przejechalem 5 km kopcił tylko na skrzyżowaniach jak redukowałem i dodawałem gazu, gdy go zgasiłem i odpaliłem znów ogromnie kopci...nie kopci tylko jesli jade na luzie...dodam, że wcześniej już od roku jak zapaliłem micre obroty dziwnie skakały same...do 1200 i pożniej do 700-800 i pozniej sie stabilizowały w okolicach 1000 obr/min...dlaczego raz kopci a raz nie...słabnie strasznie mogę jechać 1 albo 2 biegu 3 tylko jeśli dobrze rozchulam...przy odpalaniu nie chce zaskoczyc od razu...trzeba dłużej przytrzymać .

 

ja juz nie wiem sam co robic dalej mam juz dosc pozyczania samochodow od rodziny i znajomych a nie stac mne na nowe...zna ktos dobrych ale NAPRAWDE DOBRYCH mechaników od nissanów w okolicach Bielska, Żywca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem objawy są dwuznaczne, i nie od razu wskazują na to właśnie - ale ja bym się zainteresował uszczelką pod głowicą, ewentualnie może być pęknięty blok silnika. Uszkodzenie jest pomiędzy cylindrem i płaszczem wodnym i biały dym powstaje w skutek spalania płynu chłodniczego...

 

Pytanie podstawowe, jak wyżej - czy nie ubywa Ci płynu chłodniczego? Choć i to nie zawsze jest wprost wyznacznikiem tego typu usterki.

 

Ciśnienie na cylindrach było sprawdzane?

Trzeba sprawdzać kiedy są wykręcone wszystkie świece. Czasem są przedmuchy pomiędzy sąsiednimi cylindrami i jeśli badasz z tylko jedną świecą wykręconą na konkretnym baniaku, wynik jest błędny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem dzisiaj jeszcze rano odpaliłem ale juz musiałem kilka razy próbować zanim zaskoczył pózniech chodził w miare równo najpierw 1100odr/min pozniej 1000...odkreciłem korek od zbiorniczka płynu chłodzacego ale nie zobaczyłem babelkowania...płynu tez nie wywalało...pod korkiem nie mam mazi czysciutko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

zapłon? miałem alternator w regeneracji, kble i kopułke nowiutkie, świece wymienione, zapalał do strzału...teraz z każdym dniem coraz gorzej(tzeba było przytrzymywac dłuzej kluczyk przekrecony...a wczoraj juz nie odpalił,,,,akumulator siadł....zawsze te same objawy 

1.dym

2. słaby ledwo jedwo jedzie na 1 lub 2 mozna a na trojce jak sie go dobrze rozbuja...

3. paliwo strasznie ubywa

4. po jakims czasie rozładowuje akumulator....



ale zawsze jest tak samo pierwszy mechanikm wymienił listwe  i działal na chwile normalnie pozniej znow to samo

drugi naprawił sterownik , wymienił listwe i znow działała normalnie i znow to samo

trzeci mechanik wymienił przepustnice i znow pochodziła chwile i to samo

czwarty mechanik wymienił kable, kopułki, regenerował alternator pompe paliwa nowa załozył, filtry nowe, olej wymienił paski klinowe nowe założył itp... i znow to samo



o wielkie dzieki za pomoc super za***iste forum....zal masakra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...