koks Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Nissan almera 1998lif 1.4 sedanWitam dziś musze wymienić półoś bo obecna ma bicie a musze jechac w trase już jest kupiona nowa tylko czeka na montaż. I moje pytanie jest takie czy przed rozłączeniem półosi od skrzyni należy spuścić olej czy obędzie sie bez tego?Z góry wielkie dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom.f Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Tak musisz spuscic olej,wczesniej zaopatrz sie w nowy.Nie zapomnij takze o zimeringu bo prawdopodobnie przy sciaganiu poloski moze sie zerwac.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koks Opublikowano 25 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Wielkie dzieki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 (edytowane) Bullshit wystarczy rozebrać przegub wewnętrzny tzn, odpiąć opaskę z manszety i wyjąć całą ośkę, to cała wielka robota. Ba nawet nie trzeba zwrotnicy odkręcać, wystarczy koła w prawo skręcić (przy wymianie osi z lewej, z drugą analogicznie odwrotnie). BTW na osi powinien być tłumik drgań. Edytowane 25 Czerwca 2013 przez buladag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koks Opublikowano 25 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 obeszło sie bez spuszczania oleju ze skrzyni i hałas wyelminowany:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 (edytowane) obeszło sie bez spuszczania oleju ze skrzyni i hałas wyelminowany:) obeszło sie bez spuszczania oleju ze skrzyni i hałas wyelminowany:) A możesz podzielić się informacjami co było i jak to zrobiłeś? Mnie chyba czeka wyjęcie półosiek w Micrze i wymiana zimeringów, bo zalewa mi skrzynię od spodu. Ale aby wiedzieć to dokładnie, to muszę najpierw umyć silnik od spodu i zobaczyć skąd leci. Edytowane 25 Czerwca 2013 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabi Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Tak musisz spuscic olej,wczesniej zaopatrz sie w nowy.Nie zapomnij takze o zimeringu bo prawdopodobnie przy sciaganiu poloski moze sie zerwac.Pozdrawiam. Widzisz? Twoje uwagi na nic się nie zdały. Jak doradzasz to musisz być pewny swojej racji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Widzisz? Twoje uwagi na nic się nie zdały. Jak doradzasz to musisz być pewny swojej racji. A jaką masz pewność kolego, że almaregx - wogóle wyjmował półosie? Jeśli nie wyjmował, to nie musiał spuszczać. Jednak do tej pory nie dał nam odpowiedzi co było przyczyną hałasu i jak się z tym uporał. Więc nie ma co za wcześnie wyciągać wniosków co do podpowiedzi-porad kolegi @tom.f Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hansrpg Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Tak wracając do głównego tematu oraz do konieczności wymiany oleju i uszczelniacza. Jak wymieniałem wałek półośki to przegub wyjąłem bez spuszczania oleju jedynie wytarłem szmatą obudowę skrzyni, to co wylało się wlałem ponownie (olej czysty żółty) i uzupełniłem poziom. Uszczelniacz jest ten co był od fabryki (czyli 1994 roku) i nic nie cieknie kilka tygodni temu nawet sprawdzałem poziom oleju i jest w normie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Wymien8iając wałek niepotrzebnie wogóle wyjmowałeś kielich przegubu wewnętrznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koks Opublikowano 7 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Przyczyną wymiany półosi bylo halas przy przyspieszaniu takie walenie z chwila nacisniecia pedalu gazu zaczynalo walic jezeli obroty stanely w miejscu cichlo. Ciezko opisac co to za walenie bylo takie "pu pu pu" nie wylo tylko tak krotkich odcinkach czasu pukalo na poaczatkuu uszlo sie przyzwyczaic z czasem czulem w podlodze ze cos wali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Wystarczyło przegub wymienić, po co od razu całą półoś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koks Opublikowano 7 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 mialem okazje kupic uzywana polos z przegubami (wewnetrzny i zewnetrzny) za 70zl albo sam przegub za 50zl przy okazji wymienilem sb przegub zewnetrzny bo guma mi puscila i juz delikatnie strzelal:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.