Thespian Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Koledzy czy poza średnicą korki z chłodnic T1 2,7TD i T2 2,7TD rożnią się ciśnieniem? czy 0,9 to standard dla obu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 26 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 w sensie że z jakim układem? bo ja miałem kiedyś na starej chłodnicy w T2 1,2.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 TDI ma chyba 1bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 26 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 eeee a może koledzy odczytają PSI ze swoich korków? Bo dużo gdybania w tym temacie, mało konkretów dobrze by było przy okazji zerknąć na to czy korek jeszcze Nissanowski czy już zamiennik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 26 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 eee woda w 90 stopniach to wrze tylko na Czomolungmie... z drugiej strony z praktyki wiem że silnik można zagrzać i sporo powyżej stówki... dobra przyjmuje że kolega ma 0,9 a ktoś z T1? Bo ja w sumie w T2 mam chłodnicę z T1... to bym chciał po bożemu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 26 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Ciśnienie atmosferyczne jakiemu podana jest ciecz wpływa na jej temperaturę wrzenia ale nie na temperaturę własną... jeśli woda w układzie ma 1 bar i będzie miała temperaturę 90 stopni to po otwarciu korka nie zacznie wrzeć... bo zmiana ciśnienia nie ogrzeje wody o te brakujące 10 stopni... oczywiście to teoretyczne gdybanie bo woda w układzie chłodniczym to akurat średni pomysł... płyn ma temperaturę wrzenia pewnie w okolicach 130 stopni... a akurat nie sądze żeby woda w układzie została powstrzymana przed wrzeniem przez korek chłodnicy... raczej wybulgocze sobie radośnie zbiornikiem wyrównawczym... silnik na płynie chłodniczym będzie sobie w temperaturze powyżej 100 stopni pracował, nic strasznego nie powinno się dziać. Na wodzie... będzie fontanna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 26 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 nigdzie nie napisałem że korek jest zbędny... to Kolega wytknął mi domniemany brak wiedzy z dziedziny fizyki i popisał się woltą o wodzie która pomimo 90stopni zaczyna wrzeć po odkręceniu korka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Mój korek ma 0,9bara orginał, T1 też ma 0,9, , TDI ma 1 bar ale nie wiem czy wszystkie. Dla zainteresowanych jeśli ktoś jeździ mocno w terenie lub wyczynowo to jest taki specyfik jak bezwodny płyn chłodniczy o temperaturze wrzenia około 180 °C nazywa sie EVANS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadio Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 ...a ja myślałem że 90 stopni to jest kąt prosty luzik panowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.