siwy82 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Witam mam Alme od roku i była taka jakby zamulona ale jezdzila bez problemu z odpalaniem poza małymi usterkami jak obrotek , nawiew to wszytko ok Dzis postanowiłem zmierzyć kompreseje i ..... sie okazało mierzone na zimno 1 cylinder 10bar-1Mpa 2 cylinder 10,5bar 3 cylinder 12bar 4 cylinder 11 bar :( troche za mało tylko jeden jest ok co z tym zrobic czekac aż sie rozsypie czy zmienic głowice ?? co myslicie o tym ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 A próbę olejową robiłeś? Jak puszcza na pierścieniach to zmiana głowicy nic nie pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy82 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 nie robiłem oddałem manometr bo miałem pożyczony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 (edytowane) pfff kolego. to auto nie jest zamulone z powodu kompresji (swoją drogą całkiem jeszcze dobrej- tym bardziej, ze silnik był zimny). Szukaj problemu gdzie indziej. Serio piszę. Miałem swego czasu auto (megane 1,4 z 430kkm przebiegu) z kompresją 3 4 6 7 (tak, nie pomyliłem się i manometr był sprawny). poza tym, ze głośniej pracowało, lubiło troszkę przykopcić na niebiesko i paliło litr oleju a 1000km nie było z nim żadnych problemów. Ani z odpalaniem ani ze zwiększonym spalaniem, ani tym bardziej z mocą. Od czasu pomiaru jeździłem nim jeszcze koło 40kkm bez zadnego remontu (ot tak, chciałem zobaczyć ile wytrzyma i potem ewentualnie wymienic silnik) i gdyby nie uległo wypadkowi, pewnie jeszczeby drugie tyle nakręciło. TAkże jeszcze raz powtarzam: jedź do kumatego gazownika i wyreguluj sobie gaz. Zamulenie to bedzie najprawdopodobniej jego wina. Srężanie masz jak najbardziej ok. Edytowane 29 Czerwca 2013 przez nunu85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Miałem swego czasu auto (megane 1,4 z 430kkm przebiegu) z kompresją 3 4 6 7 (tak, nie pomyliłem się i manometr był sprawny). poza tym, ze głośniej pracowało, lubiło troszkę przykopcić na niebiesko i paliło litr oleju a 1000km nie było z nim żadnych problemów. Ani z odpalaniem ani ze zwiększonym spalaniem, ani tym bardziej z mocą. Od czasu pomiaru jeździłem nim jeszcze koło 40kkm bez zadnego remontu (ot tak, chciałem zobaczyć ile wytrzyma i potem ewentualnie wymienic silnik) i gdyby nie uległo wypadkowi, pewnie jeszczeby drugie tyle nakręciło. To tak jak Polonezy. Norma oleju też była 1l na 1000km i to było w normie i nie podlegało reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy82 Opublikowano 1 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Wielkie dzięki uspokoiłem się troche jesli chodzi o olej to nie bierze wcale , poza jedna sytuacja jak wymieniłem uszczelke pokrywy i nie wymieniłem tej malej prostokątnej to sie opił jak cholera co do gazu , róznicy nie widac między benzyną a gazem a napewno mam w jakimś stopniu walniety jeden wtrysk od gazu bo cyka , gazownik mowił ze do wymiany cała listwa bo jest stara chyba 1omowa Valtek a to badziewie no ale róznicy nie widac A to że zamulona to też moż moje odczucie bo mam drugiego małego śmigacza SWIFT 1,3 z 93 w gazie i sie lepiej zbiera ale jest lżejsze i moze dlatego a wczesniej był peugeot 206 XS 110KM to moze dlatego wydaje mi sie ze to taki muł ale nie rozpedzi sie wiecej niz 140KM/h więc może tylko mi sie wydaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 No 140 to trochę mało. Coś jest temu winne, tylko trzeba odkryć co. Masz kata, czy już wycięty? Jesli jeszcze jest, to istnieje spora szansa, ze jest zapchany i tłumi odpływ spalin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy82 Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Alme mam od roku i nie wiem jak z katem ale jak to sprawdzic ??? szukać spawów czy cos innego bo chyba ten pierwszy co jest w komorze to jest na śruby nie pamiętam bede musiał zajrzeć Witam ponownie patrzyłem pod maskę i nie widziałem żadnych spawów na katalizatorze tym pierwszym wiec moze być to KAT pytanie ile taka operacja kosztuje mniej wiecej ktoś wie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaku Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 kawałek pręta Ja u siebie wykręciłem sonde lambda I przez otwór pęrtem I młotkiem wybiłem całego. Rozkręciłem to lączenie rury pod silnikiem żeby wydmuchać ten pokruszony wkład ewentualnie odessać odkużaczem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koks Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Niezly pomysl ja to swojego wyciolem i wspawalem zwykla rurke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy82 Opublikowano 15 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 u mnie chyba nic nie było ruszane bo żadnych spawów nie widzę wiec możne to być to jak będę miał chwile to wykręcę sondę i zobaczę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.