foorest1 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Witam, Mam problem z centralka - mianowicie pilot nie otwiera ani nie zamyka samochodu. Tak sobie powoli padała i w końcu padła. Czy jest na to jakaś rada, czy spotkał się z tym ktoś? Pilot w kluczyku sprawny dziś go odebrałem od elektryka. Zaproponował nową centralkę ale wolałbym zrobić to bardziej ekonomicznie P11.144 20 CVT Kombi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorbnet Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 nie wiem co może być przyczyną ale jeśli zdecydujesz się na wymianę centralki to będę miał taką do sprzedania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 28 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Nikomu nic takiego się nie przytrafiło? Jeśli tak i jest jakiś sposób to ja nadal mam ten problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Coś nie łączy styki spryskaj kontaktem i tyle mi też siadała i po kontakcie odżyło . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 29 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Gdzie mam jej szukać? Bo jakoś pojęcia nie mam gdzie ona może być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 centralka jest przy lewej nodze kierowcy, pod takim plastikiem przy progu, tylko nakrętkę plastikową odkręć i plastik jest na zatrzaskach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 30 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Odkręciłem nakrętkę zdjąłem plastik i ... niestety centralki tam niema. Znalazłem tylko spięte cztery kostki w białym mocowaniu, według mnie to raczej nie centralka. Moja Premka to P11 144 KOMBI 20 automat CVT. czy ktoą wie gdzie w moim aucie jest centralka. Dodam że alarmu brak jest tylko a w zasadzie było zamykanie z pilota w kluczyku. Centralny działa ale bez pilota. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Mam identyczne auto kolego, u mnie coś co najprawdopodobniej jest centralką (ale nie mam 100% pewności) jest nad panelem bezpieczników. Mam alarm fabryczny i nie wiem czy to centralka samego alarmu czy wspólna, ale faktem jest że COŚ tam jest :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 30 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Znaczy w kabinie nad bezpiecznikami? Trzeba zdejmować jakieś plastiki czy tylko klapkę? A tak na marginesie. Ile ci pali premka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Z tego co pamiętam wystarczyło klapkę zdjąć, ale jeszcze jutro mogę zajrzeć (dziś nie mam auta). Pali mi dość sporo: 12-13 po mieście, na trasie w zależności od prędkości 9-10 jadąc spokojnie i koło 11 jak trochę szybciej. Z tym że ja mam już manualną skrzynię - poprzedni właściciel zmienił, ale wszystko oprócz skrzyni zostało. No i do LPG mam BLOSa. Więc spore różnice względem Twojego auta - napisałem wyżej że identyczne, w sensie z fabryki takie wyjechało :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 30 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Spoko dzięki. Czyli moja pali podobnie może z 1l więcej w mieście ale gaziku . Automat fajna sprawa ale troszkę mułek chyba że sam zmieniam biegi w okolicach 5 koło obrotów Dzięki za podpowiedź jeszcze dziś muszę sprawdzić czy to centralka i czy da się ją uratować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 sprawdziłem dziś i tak.. centralka od sterowania zamkami prawdopodobnie jest u was nad pedałem gazu, tak w głębi za przekaźnikami, a ta centralka nad bezpiecznikami to jest na pewno odbiornik od pilotów ale może też ma funkcję alarmu czy inną, żeby się do niej dostać musisz zdemontować schowek który jest pod kierownicą, 3 lub 4 wkręty tam są od dołu, a od góry zatrzaski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 30 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Dogrzebałem się do taj nad bezpiecznikami. Niestety nic nie zdziałałem bo żeby ją wyjąć trzeba by zdjąć i tablicę z bezpiecznikami a tego wolę nie ruszać.Moja to samsung i to chyba z polski bo po polsku napisane że posiada jakiś tam certyfikat. Niestety z tematem martwica i chyba już tak zostanie bo elektryk zemnie żaden. Muszę pomyśleć jak to zrobić najmniejszym kosztem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 u mnie też jest po polsku że ma jakiś tam certyfikat, ale jest Simensa.. i żeby ją wyjąć musisz po bokach po 2 zatrzaski podważyć i od tyłu najlepiej jakiś duży płaski śrubokręt wsuń żeby ją podważyć do jest wpięta w tą tabliczkę z bezpiecznikami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 30 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Masz całkowitą rację to jest Simens - pomyliłem się. Jutro postaram się to zrobić. Mam nadzieję że są tam zaśniedziałe styki bo nic innego nie naprawię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 gdzieś na forum powinna być instrukcja programowania pilotów, spróbuj zaprogramować może zacznie działać jak piloty są ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 1 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Sam pilot jest ok. To jakoś tak po woli przestawało działać najpierw słabo łapał potem zdechł. Chociaż zawsze można spróbować. Sprawa rozwiązana! Dzięki Panowie za pomoc. Okazało się że najprostsze rozwiązania są najlepsze. Zaprogramowanie pilota na nowo rozwiązało wszystkie bolączki. Pilot działa aż miło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.