lukee84 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 witam, przymierzam się do kupna p11 do 1999 roku, w wersji liftback lub kombi stoję przed dyylematem z jakim silnikiem (tylko benzyna - lpg) szukać auta z 1.6 czy 2.0. obecnie śmigam N15 1.6 SR i motor jest super, daje radę natomiast nie wiem czy poradzi sobie z cięższą budą primery. proszę o opinię osób które śmigają p11 z tymi silnikami jak sobie radzą (dynamika) z obciążeniem głównie 1.6 pozdrawian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Tylko 2.0 Miałem p11 1.6 z 97 roku teraz mam WP11.144 2.0 i w życiu bym nie wrócił do 1.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 hmm nie ma sie co zastanawiać tylko 2.0 niewiele wiecej spali jak nie tyle samo a zawsze komfort wyprzedzania i jazdy lepszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorbnet Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 polecam 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajdelek Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Mam p11 z 1.6 i to stanowczo za malo, czyba ze tylko po miescie jezdzisz, Jak wlaczysz klime to juz kaplica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Prawda to, gdybym dzisiaj kupował P11 benzyne to tylko 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoneface Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Wiekszość włascicieli którzy mają SR20de powiedzą tobie że bierz w ciemno 2.0 bo to najlepszy silnik z całej palety. Prawdopodobnie tak właśnie jest. Gdy szukałem dla siebie primy to nie mogłem znaleźć żadnej rozsądnej, zadbanej 2.0, a 1.6 wydawało mi się za słabe. Wybór trafił na 1.8 co by złego o nim nie mówić ja mam dobrą jednostkę, nie pali oleju i jest moc. Do ekonomicznej jazdy w zupełności wystarcza, a jeżeli chciało by się poszaleć to przydałoby sie kilka kucy więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Mój brat ma właśnie primere 1.8 z 2000 roku teraz ma ponad 200kkm nalatane i też go straszyłem że te silniki biorą olej lecz w jego wypadku się myliłem zawsze razem zmieniamy olej tzn pomagam mu ale fakty są takie że może w najgorszym wypadku może weźmie 100ml na 10kkm do tego olej jest dużo jaśniejszy po 10kkm niż u mnie po 4kkm z tym że brat wolniej jeździ . Mocy nie ma za dużo szczególnie teraz latem jak się na klimce jeździ ale w środku głos szczególnie od 3k obr mi się bardziej podoba niż u mnie ale to tylko jedna rzecz która mi się bardziej podoba Tak więc wychodziły udane modele tego silnika . Mimo wszystko polecam sr20 może dlatego że po prostu kocham ten silnik? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.