komprez Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Witajcie ! silnik 1.5 + LPG Problem jest taki że silnik nie pali na 3 gar ... cewka sprawdzona (podmieniona od p11) i problem ten sam. Cewka z N16 normlanie pracuje w P11. Problem występuje na PB jak i na LPG. Na obrotach auto zachowuję się normalnie choć to pewnie nie zauważalne już wtedy. Komputer wyrzuca błąd P0303 "Missfire detected" Teraz tak ... cycki opadaja bo nie wiem co to może być ... pisżą że rozrządy czujniki i inne pierdoły. Jutro będę sprawdzać kompresję bo pierwsze co mi na myśl przychodzi to wypalone gniazda zaworów ?? Ktokolwiek to przerabiał albo wie coś o tym to proszę o pomoc. !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 i jak kompresja? bo wypalone gniazdo zaworowe to dla mnie również typ nr 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komprez Opublikowano 8 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Kompresja ... 0 ... na pozostałych cylindrach jest ok 6 barów czyli też lipa ... Przymierzam sie do swapa silnika ... tylko mam pytanie bo są 2 wersje silników te z czarną górą i te ze srebrną.... które polecacie ? i czy podejdą oba ? Ja mam ze srebrną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 jak silnik nie miał na blacie 500kkm, to zmień gazownika. Miałes źłe wyregulowaną instalke i to nieodpowiednia temperatura spalania spowodowała uszkodzenia głowicy. PS jest spora szansa (choć oczywiście nie gwarantuje), że tylko głowica bedzie do wymiany/roboty, a dół jeszcze ocalał. No chyba że silnik popijał przedtem jeszcze olej, to rzezywiście lepiej bedzie dac go na żyletki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komprez Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Problem w tym ze auto zostalo przywiezione z niemiec juz z instalacja lpg Niemieccy druciarze montowali to co się dziwić .. Lubryfikacja byla ale bez plynu ..... i kij wie kiedy ostatni raz tam ktos to wlewal .. Reasumujac - zrobilem swapa. Szkoda kasy na zabawe i grzebianie w glowicy. SIlnik 98tys km 600zl Czas i montaz ... bezcenne Autko juz myka na nowej jednostce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.