Gość misiekgt Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 chce do normalnej p10 zegary od gt przezucic.Czy bedzie problem z podlaczeniem i elektronika ?czy wszystko normalnie bez zadnego problemu, normalna przekladka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 28Darek Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Moze ci nie dzialac wskaznik cisnienia oleju bo moze nie byc poprowadzonego przewodu od czujnika przy silniku. Jest to malo prawdopodobne bo wiazka elektryczna jest chyba standartowa dla wszystkich modeli. Wersja GT np nie posiada podgrzewanych foteli a u mnie znalazlem wiazke przewodow do podgrzewania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primeraW10 Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 tylko nie wiadomo jak bedze wskazywac. bo zegary gt maja inne zakresy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 Witam Ojeju dokopałem sie do tematu starego jak swiat Ale interesi mnie czy jednak robił ktos wrzutke zegarów od GT do zwykłej P10 i jak to jest z tym wskaznikem cisnienia oleju....będzie pokazywał czy nie?? Thanks from the mountain Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VILQ Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 Wszystko zalezy z ktorego roku masz P10 i z ktorego roku sa zegary od GT. Niedawno przekladalem do siebie zegary od SLX '95 i bylo troche zabawy, bo sa zupelnie inne wiazki, a dodatkowo wskazniki temperatury i paliwa maja zupelnie inny mechanizm, wiec musialem robic migracje ze starych zegarow do nowych. Czujnik cisnienia oleju dzialal nie bedzie, bo watpie by w wiazce bylo na niego wyprowadzenie i by sam czujnik byl zamontowany (chyba, ze zegary od GT sa >95, bo tam nie dawano juz tego wskaznika). Ogolnie taki swap jest mozliwy co widac ponizej: W razie co sluze rada i pomoca przy wymianie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 Dzięki Vilq za info w sumie ja i tak mam przełożone zegary od SLX-a bo miałem zegarek wiadomo gdzie,a chodziło mi głownie o ten wskaznik cisnienia.Fajnie byłoby poprostu go miec w zwykłej P10.Moja jest tak jak w opisie z 94r.zegary niewiem z którego ale wskaznik maja.Zastanowiłem sie bo mam po okazyjnej cenie ale jesli ma i tak nie dzialać to dam sobie spokój :/ a szkoda ... P.S. Ładne podświetlenie pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VILQ Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 Jesli maja to pewnie sa sprzed '95 Musialbys sie dokopac przy silniku i sprawdzic czy masz fizycznie czujnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 Musialbys sie dokopac przy silniku i sprawdzic czy masz fizycznie czujnik Tylko gdzie go szukać????tzn w którym miejscu no i jak ma wygladac.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VILQ Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 W tej chwili nie powiem, bo w robocie siedze, a przyznam, ze po prostu nie pamietam. Jak wroce do domu to zajrze w wolnej chwili tam gdzie trzeba i dam znac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 Byłbym dźwięczny jeslibyś sprawdził.Moze akurat coś jednak bym zdziałał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 Zwykła Primera 2.0 ma elektryczny czujnik wkręcony przy filtrze oleju. Odpowiada on za świecenie czerwonej kontrolki ciśnienia oleju. Natomiast wersja licznika od GT ze wskaźnikiem ciśnienia oleju wymaga zupełnie innego czujnika wyposażonego w coś jakby mini zbiorniczek. Jak to mniej więcej wygląda można zobaczyć w zestawach zewnętrznego wskaźnika ciśnienia oleju np. na tej aukcji allegro 257805074 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KevinTworog Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 ja właśnie mam problem z tym czujnikiem (ale mam seryjną GT) zaczyna wariować pokazuje różne wartości ciśnienia czasmi pokazuje "0" czujnik widać jedynie od spodu auta znajduje się z tyłu silnika i przypomina mały zbiorniczek. Aha i najważniejsze kosztuje 230zł. właśnie sie zastanawiam czy go wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Do kolegi qwasar : tylko czy jesli założe sobie nawet taki czujnik od GT(czy w ogóle gwint itp. jest taki sam jak w GA16)to czy mi bedzie pokazywał??No i czy on równoczesnie jest czujnikem zapalającym lampke oleju?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 W sprawie silnika 1,6 się nie wypowiadam. Nie wiem czy podstawa filtra oleju w SR20 i GA16 jest w tym samym miejscu i czy gwint czujnika ma taką samą średnicę i skok gwintu. Coobcio powinien wiedzieć, bo rozebrał nie jeden silnik 2,0 i 1,6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.