Gość CYTREK Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 Witam serdecznie, jestem Tu poraz pierwszy, mimo że Navarę D40 mam już z rok. Wiem że temat był już poruszany i z góry przepraszam, ale nie było wyjaśnione jak własnymi siłami wymienić uszczelniacz! Czy bedzie ktoś tak miły i napisze krok po kroku jak, z tego co czytałem na postach nie jest to dużo roboty ale mimo to wolał bym przeczytać najpierw od Kogoś kto to już robił! Z góry dziękuje i czekam z niecierpliwością, bo non stop od 2 dni znacze rejony Niemiec A jeszcze jedno pytanie, jak dolać oleju do reduktora czy to jest możliwe we własnym zakresie czy trzeba udać się do mechanika i wymienić cały olej? Dzięki wielkie Łuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 Prościzna z wymianą a olej trzeba wymienić korek spustowy z tyłu na dole wlew z tyłu wyżej nad korkiem spustowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CYTREK Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Dzięi za odpowiedź w sprawie wymiany oleju, a czy możesz napisać jak wymienić uszczelniacz. Rozumiem że muszę odkręcić przedni wał przy reduktorze a następnie .......? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caesar Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 I jak pytanie nadal aktualne, czy już po sprawie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
icer_pzn Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Dla mnie aktualna sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Kolego, ściągnij manualna i masz ładnie opisane. Często przyczyną uszkodzonego uszczelniacza jest zatkane odpowietrzenie redaktora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Sprawa jest prosta ale wymaga kilku narzędzi i trochę ostrożności. Nowy simmering można łatwo uszkodzić przy montażu wewnątrz wielowypustu. Napisz do mnie na PW. Mam manuala do Pathfindera ale skrzynia rozdzielcza powinna być taka sama. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.