monikapiotra Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Witam i proszę o pomoc wymieniłem dziś filtr paliwa i pasek alternatora. Wszystko przebiegło bez problemów jedynie z filtra mi się troche paliwa ulało jak go na miejsce wpychałem. Odpalił bez problemu silnik prcuje równo ale po chwili CHECK ENGINE mi wyskoczyło, zresetowałem komputer starym sposobem z odłączeniem bateri check engine zginoł ale jakby połowe koni mi uciekło ledwo ciągnie wogóle nie czuje tego exstra pałera kiedy turbo się załącza kilka minut póżniej CHECK ENGINE zapalił się ponownie. MAM Primere P12 2.2 DCI. Piotr Prosze o porade co mogłem zje..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Może zapowietrzył się układ. Spróbuj pompką na filtrze popompować aż będzie twarde. Zrób to kilka razy gdy silnik będzie unieruchomiony. Następnie odpal i podnieś kilka razy obroty do ok.1500. Wyłącz i znów pompuj. I tak juz ciemno, to na noc odłącz aku. Może sam ECU się zresetuje i wróci do ustawień fabrycznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monikapiotra Opublikowano 7 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Próbowłem z tą pompką na filtrze paliwa , trzy razy całą sekfencje, niestety bez zmian. Słaby jak chole.. do trzech tysiecy musze cisnąć żeby bieg zmienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 (edytowane) Spoko, uklad jest zapowietrzony , pochodzi troche i mu przejdzie do czasu az nabije wlasciwego cisnienia na listwie paliwa, slabe to cisnienie sygnalizyje wlasnie zolty check, mozesz wspomagac sie gumowa pompka paliwa ale luzik po pewnym czasie problem sam znika . Edytowane 7 Lipca 2013 przez voyager1956 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monikapiotra Opublikowano 8 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Spoko, uklad jest zapowietrzony , pochodzi troche i mu przejdzie do czasu az nabije wlasciwego cisnienia na listwie paliwa, slabe to cisnienie sygnalizyje wlasnie zolty check, mozesz wspomagac sie gumowa pompka paliwa ale luzik po pewnym czasie problem sam znika . Dziękuje bardzo za te słowa , chodzę struty i zły na siebie od wczoraja. Jutro rano do pracy(25km) moźe mu przejdzie. Witam. Sprawdziłem dziś rano błąd P0102 POWERTRAIN mass or volume air flow circuit low input czyli p0102 czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza - niski sygnał wejściowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Czy gdy wymienialeś filtr paliwa, to nie zdejmowaleś jakiś cienkich przewodów ciśnieniowych które są przed filtrem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monikapiotra Opublikowano 8 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Nic nie ściągałem ale jest tam na tyle ciasno że co nieco trzeba nagąć ,może coś poluzowałem:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Sprawdź dokładnie wężyki przy pozycji 4 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/83270-czujniki-gdzie-jakie-umiejscowienie-fotki/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monikapiotra Opublikowano 9 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Sprawdź dokładnie wężyki przy pozycji 4 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/83270-czujniki-gdzie-jakie-umiejscowienie-fotki/ Witam ponownie . Jak na razie lipa muł jak chole... Choć rano kiedy wystartowałem wydawało sie lepiej ale tylko przez pierwszy kilometr. Sprawdziłem wszystkie wężyki I przewody wszystko wydaje się ok. Znalazłem dziwny wężyk wychodzący z skrzyni begów do gory I nie podłączony nigdzie, czy może ktoś wie co to jest? Niewiem może to diesel który nalałem do filtra był brudny?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Znalazłem dziwny wężyk wychodzący z skrzyni begów do gory I nie podłączony nigdzie, czy może ktoś wie co to jest? Niewiem może to diesel który nalałem do filtra był brudny?! Ten wężyk ma tak być. To jest odpowietrzenie skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monikapiotra Opublikowano 11 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Witam. Usterka naprawiona:) Błąd wskazywał na przepływomierz powietrza więc zaczęłem grzebać i znalazłem ukruszony kabel idący do sensora. Dziękuje bardzo za porady. Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 (edytowane) Witam. Usterka naprawiona:) Błąd wskazywał na przepływomierz powietrza więc zaczęłem grzebać i znalazłem ukruszony kabel idący do sensora. Dziękuje bardzo za porady. Piotr Ale tradycyjnie , dla potomnych fotki pewnie nie robiłeś /bo jakoś mało jest tutaj na forum takich osób które robią i dokumentują/ z miejscem usterki i nie masz się czym pochwalić? Edytowane 11 Lipca 2013 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.