Gość Repo Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Cześć, od samego początku, kiedy kupiłem moją P10, paliła tylko na LPG, na benzynie nie chciała nawet ruszyć, tata zdiagnozował pompke paliwa (nie było słychać jej pracy), wymieniliśmy, tyle że z P10 z motorem 2.0 (moja to 1.6), mimo to benzyna nie dochodziła do regulatora ciśnienia paliwa, okazało się że poprzedni właściciel kombinował coś przy przewodach i paliwo nawet nie miało jak docierać do regulatora. Ok, po wielu zmaganiach w końcu odpala na benzynie, ale tylko na odpalaniu się kończy, kiedy wciskam pedał gazu- dusi samochód, tak jakby za dużo powietrza dostawał. Więc, podejrzewaliśmy że wtryski zapieczone i to ich wina, ale pod sprzężonym powietrzem chodzą, możliwe, że mimo to nie rozpylają benzyny jak powinny i stąd ten problem ? Może to, że pompa paliwa jest z innej (mocniejszej) wersji motoru, no i regulator ciśnienia, poprzedni był padnięty, ale skombinowałem inny regulator (mimo wszystko nie od tego motoru) Czy może żadna z powyższych teorii nie jest prawidłowa? Proszę o jakieś porady, od czego zacząć i na co patrzeć. Pozdrawiam, Repo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Częsci możesz wkładać nawet od czołgu ale ważne żeby trzymały parametry. A dużo nalatane na samym gazie bez benzyny w układzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Repo Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Właśnie tego nie wiem, jak kupowałem, poprzedni właściciel mówił że benzyna nie działa mu długi czas i jeździ tylko na gazie, nie wiem jaki okres czasu nadaje się na "dużo", mimo wszystko odpowiadając na Twoje pytanie: zapewne tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Cały układ paliwowy do gruntownego czyszczenia . Pompa paliwa musi dawać 3bar czyli nie może być z dwu litrówki na monowtrysku bo z tego co pamiętam jest to pompa niskiego ćisnienia ale nie jestem pewien. Ważny jest też regulator ćisnienia musi puszczać przy odpowiednim cisnieniu. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 na 95% pompa...zdejmij wąż powrotny ze zbiornika i pewnie okaże się że jest suchy...czyli pompa podaje tylko tyle,żeby wystarczyło na pracę na biegu jałowym, gdyby podawała prawidłowo to ok. 800 ml/min. paliwa powinno wracać do zbiornika...dopiero przy max. obrotach silnik pochłonąłby całą dawkę...skoro już będziesz w okol. zbiornika to sprawdź czy kontrolka od rezerwy działa prawidłowo, czy pływak się nie zawiesił, a samą pompę kup oryginalną lub używkę od tego motoru a nie zamiennik...przerabiałem niedawno ten temat, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Repo Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Tylko właśnie motor z tamtej primery nie był na monowtrysku... tak mi się wydaje przynajmniej, lecz głowy też nie dam. Jeśli pompa będzie dawała więcej niż 3bar, to tutaj robota już leży po regulatorze ciśnienia? Poprawcie mnie jeśli się mylę... Chodzi o to, że i regulator i pompa to nie są tanie zabawki, może ktoś z Krakowa może polecić jakiś szrot ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 hm kiepsko ze szrotami .. do tego może byś uszkodzony przepływomierz i inne rzeczy przebłyskaj kody i zobaczymy co będzie info w dziale zrób to sam ze strony głównej .. kawałek drutu w dolne piny na 2 s i zaczyna mrugać check ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Repo Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 (edytowane) http://www.nissanklub.pl/zrob-to-sam/19-inne/65-autodiagnostyka-elektroniki-silnika-sr20-ga16-ga14.html chodzi o to, tak? obojętnie jaki drucik? //edit:// pokazało mi tylko 55, 55 Brak usterek, koniec listy kodów błędów Edytowane 7 Lipca 2013 przez Repo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Dobra pompa oraz regulator i jak wtryski dobre powinna zagadać . Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 tak ale czy po odpaleniu cały czas akumulator był w aucie ,,,bo jak by nie był to by błędów nie było,. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 A to fakt Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Repo Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Nie zrozumiałem zarysu zdania z postów wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Czy przed odpaleniem auta i sprawdzeniem błędów akumulator był cały czas podłączony ? Czy też wymrugałeś błędy zaraz po podłączeniu akumulatora ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Repo Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Był podłączony całyczas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Więc git , nie ma błędów, to z czym masz teraz problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Repo Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 W sumie z niczym, muszę zaopatrzyć się w nową pompę i regulator, jak nie pomoże to szarpnę się na wtryski... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.