Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10] Tylko LPG, benzyna martwa


Gość Repo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, od samego początku, kiedy kupiłem moją P10, paliła tylko na LPG, na benzynie nie chciała nawet ruszyć, tata zdiagnozował pompke paliwa (nie było słychać jej pracy), wymieniliśmy, tyle że z P10 z motorem 2.0 (moja to 1.6), mimo to benzyna nie dochodziła do regulatora ciśnienia paliwa, okazało się że poprzedni właściciel kombinował coś przy przewodach i paliwo nawet nie miało jak docierać do regulatora. Ok, po wielu zmaganiach w końcu odpala na benzynie, ale tylko na odpalaniu się kończy, kiedy wciskam pedał gazu- dusi samochód, tak jakby za dużo powietrza dostawał.

 

Więc, podejrzewaliśmy że wtryski zapieczone i to ich wina, ale pod sprzężonym powietrzem chodzą, możliwe, że mimo to nie rozpylają benzyny jak powinny i stąd ten problem ?

 

Może to, że pompa paliwa jest z innej (mocniejszej) wersji motoru, no i regulator ciśnienia, poprzedni był padnięty, ale skombinowałem inny regulator (mimo wszystko nie od tego motoru)

 

Czy może żadna z powyższych teorii nie jest prawidłowa? 

 

Proszę o jakieś porady, od czego zacząć i na co patrzeć.

 

Pozdrawiam, Repo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Częsci możesz wkładać nawet od czołgu ale ważne żeby trzymały parametry.

A dużo nalatane na samym gazie bez benzyny w układzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie tego nie wiem, jak kupowałem, poprzedni właściciel mówił że benzyna nie działa mu długi czas i jeździ tylko na gazie, nie wiem jaki okres czasu nadaje się na "dużo", mimo wszystko odpowiadając na Twoje pytanie: zapewne tak :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały układ paliwowy do gruntownego czyszczenia .

Pompa paliwa musi dawać 3bar czyli nie może być z dwu litrówki na monowtrysku  bo z tego co pamiętam jest to pompa niskiego ćisnienia ale nie jestem pewien.

Ważny jest też regulator ćisnienia musi puszczać przy odpowiednim cisnieniu.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 95% pompa...zdejmij wąż powrotny ze zbiornika i pewnie okaże się że jest suchy...czyli pompa podaje tylko tyle,żeby wystarczyło na pracę na biegu jałowym, gdyby podawała prawidłowo to ok. 800 ml/min.  paliwa powinno wracać do zbiornika...dopiero przy max. obrotach silnik pochłonąłby całą dawkę...skoro już będziesz w okol. zbiornika to sprawdź czy kontrolka od rezerwy działa prawidłowo, czy pływak się nie zawiesił, a samą pompę kup oryginalną lub używkę od tego motoru a nie zamiennik...przerabiałem niedawno ten temat, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko właśnie motor z tamtej primery nie był na monowtrysku... tak mi się wydaje przynajmniej, lecz głowy też nie dam. Jeśli pompa będzie dawała więcej niż 3bar, to tutaj robota już leży po regulatorze ciśnienia? Poprawcie mnie jeśli się mylę... Chodzi o to, że i regulator i pompa to nie są tanie zabawki, może ktoś z Krakowa może polecić jakiś szrot ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm kiepsko ze szrotami ..

 

do tego może byś uszkodzony przepływomierz i inne rzeczy przebłyskaj kody i zobaczymy co będzie info w dziale zrób to sam ze strony głównej ..

 

kawałek drutu w dolne piny na 2 s i zaczyna mrugać check ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przed odpaleniem auta i sprawdzeniem błędów akumulator był cały czas podłączony ? Czy też wymrugałeś błędy zaraz po podłączeniu akumulatora ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...