WOLF79 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 WITAM wszystkich, Czy zapalający się ABS może świadczyc o złóżytych klockach z przodu?Czy jast jakis inny powód? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 A jakie objawy? zapala się i gaśnie po zgaszeniu? zapala się przy skręcie kierownicą? Pewnie przewód czujnika się ulotnił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOLF79 Opublikowano 7 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Zapala się za jakiś czas po przejechaniu kilku metrów a czasami dopiero po kilku kilometrach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Na początku najlepiej wychwycić czy zapala się podczas skręcania w którąś stronę kierownicy (zapal i pokręć max w lewą i w prawą). Później zdjąć koło przeczyścić pierścień z którego szczytuje czujnik (pył klocków hamulcowych itp.), przy okazji na przekręconym zapłonie poprosić kogoś o patrzenie na deskę i ruszać przewodem abs sprawdzając czy nie zapali kontrolki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOLF79 Opublikowano 7 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Na początku najlepiej wychwycić czy zapala się podczas skręcania w którąś stronę kierownicy (zapal i pokręć max w lewą i w prawą). Później zdjąć koło przeczyścić pierścień z którego szczytuje czujnik (pył klocków hamulcowych itp.), przy okazji na przekręconym zapłonie poprosić kogoś o patrzenie na deskę i ruszać przewodem abs sprawdzając czy nie zapali kontrolki. oki,te czujniki są tylko przy przednich kołach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Nie są także z tyłu chyba, że masz bębny z tyłu ale na pewno nie masz. Tylnymi na razie bym się nie zajmował skup się na przednich(przednie przewody non stop pracują z racji skręcania kierownicą i są bardziej narażone). Sprawdź to co poradziłem i daj info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOLF79 Opublikowano 7 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Dzięki Kolego dam sygnał co wyszło.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.