Smok_DW Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Witam. Przyszlo mi do wymiany paskow klinowych i zrobilem przy okazj pare fotek z opisem. Po instrukcj z "Sam Naprawiam" troche sie motalem wiec zrobilem to po swojemu. Najlepiej robic to we dwojke. Mi to zajelo jakies 1,5 godziny bo nie wiedzialem jakie sruby odkrecic. 1. Sciagnac prawe Kolo 2. Zdjac oslone blotna kola prawego [/url]">http://URL=http://imageshack.us/photo/my-images/838/cqk0.jpg/][/url] Sruba Nr. 1 i Nr. 4 jest na krzyzak + zawias Sruba Nr. 2 i Nr. 3 jest na klucz 10 3. Luzujemy srube Nr. 5 mocowania pompy wspomagania (rozmiar chyba 14) Widok od spodu auta: [/url]">http:// 4. Luzujemy srube Nr. 10 ( rozmiar chyba 12) i Nr. 11 ( rozmiar chyba 14) Srube Nr. 11 mi lepiej bylo od spodu luzowac bo dostep jest bardzo zly [/url]">http:// 5. Pompa powinna sie teraz dac przesunac i zabieramy sie za alternator 6. Luzujemy sruby Nr. 8 i Nr. 9 [/url]">http:// 7. Luzujemy sruby Nr. 6 i Nr. 7 od spodu auta Widok od spodu auta. [/url]">http:// . 8. Zakladamy paski i napinamy i skrecamy wszystko. Ta fotorelacja nie ma sluzyc jako instrukcja naprawy. Nie odpowiadam za uszkodzenia tworzone przez uzycie tej fotorelacji. Wszelkie prawa autorskie naleza do uzytkownika Smok_DW tego Forum. Rozpowszechnanie bez zgody autora jest zabronione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Pogratulować trzeba koledze . Nie każdego stać na takie zaangażowanie aby dać jakieś swoje fotki na forum a tym bardziej taką fotorelację. Za porządną robotę duży "+" jak najbardziej.!!!!!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.