Zuzinho7 Opublikowano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Nie zmyka już powietrze z pojemnika na filtr więc ten problem jest rozwiązany Auto jak na razie 3 razy od momentu problemowo jeździło i jak na razie jest ok No ale zobaczymy 2,5 miesiąca jeździłem też było ok i nagle mu "odbiło" -- Kamil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Mogło być OK, jak miałeś czysty filtr powietrza i puszczał pomimo nieszczelności obudowy dużo "tlenu" do silnika. Na zdjęciu w pierwszym poście, widać że filtr jest dość mocno zabrudzony. Jeśli zmniejszyła się przepuszczalność filtra, zaczęło bardziej dmuchać bokiem i silnik zaczął świrować. Nie pamiętam tylko, czy o tym pisałeś - wywalało Ci CHECK ENGINE, czy tylko muła łapało. P.S. Filtr kabinowy dla przykładu (czyli też filtr powietrza), jak miałem zasyfiony, to po wymianie, na pierwszym biegu dmuchawy dmuchało mi tak, jak przed wymianą na trzecim (filtr nie zmieniany dwa lata), więc wiem z doświadczenia, że zapchany filtr, to dużo, dużo mniej wpływającego powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuzinho7 Opublikowano 24 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Nie Check Engine mi nie wyskakiwał W piątek jest szansa że będę robił dłuższą trasę więc przetestuję co to uszczelnienie tak naprawdę dało i zalanie ON z Shell zamiast Vervą --- Kamil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 (edytowane) Nie wiem jak długą trasę będziesz robił, ale ja bym dodał jeszcze jakiś dodatek do czyszczenia wtrysków. Jak tutaj nie pomoże, to i pewnie nie zaszkodzi, a na zimę na pewno pomoże. Edytowane 24 Września 2013 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuzinho7 Opublikowano 25 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Ten olej napędowy ON V-Power Nitro + Diesel ma podobno właściwości czyszczące wtryski: http://goo.gl/oDLYZs Więc nie widzę tutaj sensu dodawania takiego dodatku Chyba że się mylę -- Kamil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 (edytowane) Dobrze napisałeś - podobno, ale jeszcze tego nie sprawdziłeś. W zależności ile tego chcesz wlać. Bo jeśli tak pół na pół, to ja bym dodał. Skutek by był szybszy. Co innego gdybyś wlał z 50l, w tedy może być coś odczuł. Edytowane 25 Września 2013 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuzinho7 Opublikowano 25 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 A 50 l to wejdzie do baku bo podejrzewam że chyba nie Tylko pytanie czy ten środek aby nie zrobi efektu odwrotnego do zamierzonego? Sprawdzałaś już ktoś taki środek? Daje faktycznie efekty? - Kamil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 A to nie wiesz że masz u siebie zbiornik 60l ? Odwrotnego nie zrobi na pewno. Najwyżej nie poskutkuje - choć wątpię. U siebie w Dci używam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuzinho7 Opublikowano 25 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Wiesz co miałem wrażenie że on jest mniejszy Jechałem na wakacje i lałem za 250 zł, ON Verva wtedy była chyba coś około 5,75 zł/l, więc wychodzi ~ 43 l. Słyszałem już jak kończyłem lać że lało u samej góry baku, natomiast po zapaleniu auta wskazówkę miałem na maxa Jednak faktycznie czytałem gdzieś że bak jest 60 l. I przyniósł u Ciebie żądany efekt ten dodatek? Jaki dokładnie używasz i jaki koszt? -- Kamil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 (edytowane) Poszukaj na forum mój załącznik pdf. o braku mocy (jest tam do poczytania z 12 stron). Są to częściowo zebrane posty z forum. Pierwszy post jest mój i tam jest opisane. PS> Już znalazłem (bo jest w kilku działach), masz go np. tutaj http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/82100-problem-z-moc/page-3?do=findComment&comment=931562 Edytowane 25 Września 2013 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuzinho7 Opublikowano 21 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 (edytowane) I stał się finał chyba wszystkiego. W środę robiłem trasę 800 km. 400 km w jedną i 400 km w drugą. W jedną stronę super przejechałem. W drugą po odpaleniu i dodaniu gazu autem szarpało mocno, obroty falowały. Wlekłem się tak przez 40 km. Potem wjechałem na autostradę i tam jakoś w miarę było ale szarpało i dostawałem za chwilę kopa mocy i jechałem. Zajechałem do znajomych w Rzeszowie, zostawiłem auto na noc, rano przychodzę zapalam a auto zapala normalnie, obroty lecą do zera i silnik gaśnie. I jak wcisnę pedał gazu po zapaleniu i trzymam gaz na obrotach no to silnik chodzi normalnie, ale jak dopuszczę do około 1500 to zaczyna szarpać silnikiem i za chwilę spada do 0 i gaśnie. Auto odcholowane do serwisu Hoffman Bosch. Zastanawiam się tylko co może być tego przyczyną turbina pracuje odpowiednio, silnik na wyższych obrotach również pracuje prawidłowo, nie widać tutaj aby był jakiś problem. Druga sprawa miał ktoś z Was przyjemność korzystania z tego serwisu? Bo z tego co czytałem opinię jest nie ciekawie, a nie potrzebuje aby mi ktoś wymienił części za 2500 zł i aby dalej było to samo... Czytałem na internecie kilka postów że przyczyną może być zapchany filtr paliwa. Dzięki za odpowiedź. -- Pozdrawiam Kamil Problem rozwiązany, wrzucam dla wszystkich aby może pomóc innym, naprawa mnie kosztowała 450 ze względu na badanie komputerem układu mechanicznego i elektrycznego. Przyczyna: Uszkodzona instalacja elektryczna przy przepływomierzu (cała wiązka elektryczna). Po wymianie problem jak na razie nie występuje, dzisiaj jechałem około 70 km i brak problemów. --- Pozdrawiam Kamil Edytowane 11 Października 2013 przez Zuzinho7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.