Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Brak mocy na 5 i 6 biegu 2.2 (126 km)


Zuzinho7
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie zmyka już powietrze z pojemnika na filtr więc ten problem jest rozwiązany :) Auto jak na razie 3 razy od momentu problemowo jeździło i jak na razie jest ok :) No ale zobaczymy 2,5 miesiąca jeździłem też było ok i nagle mu "odbiło" :)

 

--

Kamil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogło być OK, jak miałeś czysty filtr powietrza i puszczał pomimo nieszczelności obudowy dużo "tlenu" do silnika. Na zdjęciu w pierwszym poście, widać że filtr jest dość mocno zabrudzony. Jeśli zmniejszyła się przepuszczalność filtra, zaczęło bardziej dmuchać bokiem i silnik zaczął świrować.

 

Nie pamiętam tylko, czy o tym pisałeś - wywalało Ci CHECK ENGINE, czy tylko muła łapało.

 

P.S. Filtr kabinowy dla przykładu (czyli też filtr powietrza), jak miałem zasyfiony, to po wymianie, na pierwszym biegu dmuchawy dmuchało mi tak, jak przed wymianą na trzecim (filtr nie zmieniany dwa lata), więc wiem z doświadczenia, że zapchany filtr, to dużo, dużo mniej wpływającego powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie Check Engine mi nie wyskakiwał :) W piątek jest szansa że będę robił dłuższą trasę więc przetestuję co to uszczelnienie tak naprawdę dało i zalanie ON z Shell zamiast Vervą :)

 

---

Kamil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak długą trasę będziesz robił, ale ja bym dodał jeszcze jakiś dodatek do czyszczenia wtrysków. Jak tutaj nie pomoże, to i pewnie nie zaszkodzi, a na zimę na pewno pomoże.

Edytowane przez mirekg9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze napisałeś - podobno, ale jeszcze tego nie sprawdziłeś. W zależności ile tego chcesz wlać. Bo jeśli tak pół na pół, to ja bym dodał. Skutek by był szybszy. Co innego gdybyś wlał z 50l, w tedy może być coś odczuł.

Edytowane przez mirekg9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A 50 l to wejdzie do baku bo podejrzewam że chyba nie :)

 

Tylko pytanie czy ten środek aby nie zrobi efektu odwrotnego do zamierzonego? Sprawdzałaś już ktoś taki środek? Daje faktycznie efekty?

 

-

Kamil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co miałem wrażenie że on jest mniejszy :) Jechałem na wakacje i lałem za 250 zł, ON Verva wtedy była chyba coś około 5,75 zł/l, więc wychodzi ~ 43 l. Słyszałem już jak kończyłem lać że lało u samej góry baku, natomiast po zapaleniu auta wskazówkę miałem na maxa :)

 

Jednak faktycznie czytałem gdzieś że bak jest 60 l.

 

I przyniósł u Ciebie żądany efekt ten dodatek? Jaki dokładnie używasz i jaki koszt?

 

--

Kamil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj na forum mój załącznik pdf. o braku mocy (jest tam do poczytania z 12 stron). Są to częściowo zebrane posty z forum. Pierwszy post jest mój i tam jest opisane.

 

PS>

Już znalazłem (bo jest w kilku działach), masz go np. tutaj  http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/82100-problem-z-moc/page-3?do=findComment&comment=931562

Edytowane przez mirekg9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

I stał się finał chyba wszystkiego.

 

W środę robiłem trasę 800 km. 400 km w jedną i 400 km w drugą.

 

W jedną stronę super przejechałem. W drugą po odpaleniu i dodaniu gazu autem szarpało mocno, obroty falowały. Wlekłem się tak przez 40 km. Potem wjechałem na autostradę i tam jakoś  w  miarę było ale szarpało i dostawałem za chwilę kopa mocy i jechałem.

 

Zajechałem do znajomych w Rzeszowie, zostawiłem auto na noc, rano przychodzę zapalam a auto zapala normalnie, obroty lecą do zera i silnik gaśnie. I jak wcisnę pedał gazu po zapaleniu i trzymam gaz na obrotach no to silnik chodzi normalnie, ale jak dopuszczę do około 1500 to zaczyna szarpać silnikiem i za chwilę spada do 0 i gaśnie.

 

Auto odcholowane do serwisu Hoffman Bosch.

 

Zastanawiam się tylko co może być tego przyczyną turbina pracuje odpowiednio, silnik na wyższych obrotach również pracuje prawidłowo, nie widać tutaj aby był jakiś problem.

 

Druga sprawa miał ktoś z Was przyjemność korzystania z tego serwisu? Bo z tego co czytałem opinię jest nie ciekawie, a nie potrzebuje aby mi ktoś wymienił części za 2500 zł i aby dalej było to samo...

 

Czytałem na internecie kilka postów że przyczyną może być zapchany filtr paliwa.

 

Dzięki za odpowiedź.

 

--

Pozdrawiam

Kamil


Problem rozwiązany, wrzucam dla wszystkich aby może pomóc innym, naprawa mnie kosztowała 450 ze względu na badanie komputerem układu mechanicznego i elektrycznego.

 

Przyczyna:

Uszkodzona instalacja elektryczna przy przepływomierzu (cała wiązka elektryczna).

 

Po wymianie problem jak na razie nie występuje, dzisiaj jechałem około 70 km i brak problemów.

 

---

Pozdrawiam

Kamil

Edytowane przez Zuzinho7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...