koks Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Almera n15 1.4lif 1998r sedan Witam zamierzan sie do wyjęcia silnika z kilku powodęw m.in sprzęglo do wymiany chce sie dobrać do rozrządu uszczelnienie kilku miejsc i moje pytanie jest takie czy wyjme silnik razem ze skrzynią z tego co patrzylem to da rade ale wole spytać tych co wyjmowali i na co mam uważac itd. Na zalączonym zdjęciu zaznaczylem ucho i tu nachyla się następne pytanie czy łapiąc za nie silnik bedzie stabilny nie będzie pochylony chodzi mi o to czy jest wyrównoważony (wraz ze skrzynią).P.S zdjęcie pożyczone z internetu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 (edytowane) Napisz zapytanie do http://forum.nissanklub.pl/index.php/user/4949-macgayver/ Edytowane 11 Lipca 2013 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koks Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Wielkie dzieki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 siema, jeśli chodzi o wyjęcie silnika to spokojnie wychodzi cały ze skrzynią, tylko porozbieraj sobie na tyle żeby powyjmować to co może przeszkadzać czyli alternator, kompresor klimy jak masz, pompa wspomagania jak masz (po lifcie to na pewno), wiązka na bok itp. co do wyważenia to już musisz kombinować bo ja nigdy na pewniaka nie wyjmuje,czasami się udaje standardowym uchem złapać i jest ok, a innym razem może się trochę obrócić. Spróbuj na pewno za to ucho i z drugiej strony złap za króciec od wody, powinno się w miarę wyważyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koks Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Wielkie dzieki co do osprzetu itd to wiedzialem zeby zdemontowac. Zastanawiam sie jeszcze nad wyjeciem kolektora wydechowego z odkreceniem nie bedzie problemu poniewaz szpilki sa caly czas w oleju przez wycieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 no kolektor to wiadomo, zdejmij też jeszcze odcinek od kolektora do katalizatora, inaczej nie wyjmiesz silnika. Aaa, jeszcze jedna rzecz, oczywiście silnik wychodzi tylko dołem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koks Opublikowano 13 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Jak to? Góra nie da rady? Ja to planowalem zdemontowac maske poodkrecac osprzet, polosie i gora wyciagnac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 no nie bardzo, będzie Ci blokować. podnieś jak najwyżej auto z przodu tak żeby wysunąć motor dołem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koks Opublikowano 13 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 A dokladniej co bedzie blokowac poniewaz dolem mi sie nie usmiecha wyjmowac bo bym musial przeprowadzac male kombinacje w garazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 jeśli masz klimatyzacje to kompresor będzie blokował, blokować może jeszcze serwo od hamulcy i uchwyty od poduszek bocznych, skrzyni i silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koks Opublikowano 13 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Klimy brak. Planowalem odkrecac od razu z calymi lapami i uchwytami poduszki a na serwo juz patrzylem i nie powinno byc z nim zadnego problemu ale jak mowicie ze latwiej bedzie dolem go wyciagnac to jeszcze przeanalizuje to dokladnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 skoro chciałeś wyciągnąć górą to zapewne masz dostęp do żurawia, to tym samym żurawiem podciągnij auto do góry, a pod auto podstaw sobie no paletę na której postawisz zestaw napędowy. Wyjdzie na to samo, tyle że kłopotów mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koks Opublikowano 14 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Mam w garazu na suficie taka prowadnice z kolkiem ze moge jezdzic do przodu i do tylu. Tylko za co mam dokladnie zlapac za auto dodam ze mialem mala stluczke ojciec moj wjechal w kufer BMW i nie wspawywalem pasa tylko go wyklepalem tylko co kupilem uzywane belki i odboje i powiem szczerze ze pas jest lekko naruszony zwlaszcza lewa strona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.