sucharski Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Siemanko od niedawna jestem posiadaczem almerki i niepokoi mnie fakt iż ma spore problemy z odpalaniem. Powiem tak, wymienione zostały podstawowe rzeczy jak to przy kupnie auta sie robi. Alternator sprawdzony i ok aku jest też ok, czyli od strony prądu wporzo;) Od początku na benzynie auto stroi fochy, muli , słabo sie kręci na obroty i odpala jakieś 4-5s z zimnego(po wymianie filtra paliwa odpala 3-4s) ....a gaz to chodzi jak marzenie - jeśli chodzi o osiągi - jedynie pali sporo, bo pewnie rozkręcony na full i też bardzo dłuuugo odpala jesli chodzi o gaz troszke dłuzej niz benzyna.. Podpowiem, że jałowe obroty na benzynie ładnie trzymają i są lekko wyższe od prawidłowych, a na gazie jak zimny 300-400 nawet a jak już przjedzie z 10km i stane na światłach to juz gitt;) co ciekawe jak by autko zgasło i trzeba było odpalić gdy auto stoi nie dłużej niz z minute albo mniej pali od strzała:P Prosze o pomoc, bo dopiero przechodze z małych motocykli na cztery kółka;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 zakręć butle od gazu, wyjeździj gaz do końca i wtedy pojeździj na PB i zobacz czy będzie tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sucharski Opublikowano 13 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 zakręcić butle, czyli odpiąć przewodziki elektryczne żeby wcale nie podawało gazu prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 jak jesteś pewny EZ-ta to tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sucharski Opublikowano 13 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 zaraz śmigam do dziewczyny, więc zobacze i dam znać ale z doświadczenia wiem, bo przejechałem nią juz koło 2tysiaków i jak braknie gazu to z benzyną jest tak samo.. No więc zrobiłem tak jak mówiłeś - odłączyłem butle tak że na pozycji gaz momentalnie almerka gasła i polatałem troche na benzynie.. Efekt - obroty tak jak wczesniej równe na jałowym, no i przy ruszaniu to samo 1.. dość mocne ruszenie "muuuł..dziuuura..czy jak to inaczej nazwać" przez 1,5s i dalej ładnie do 3tys-4,5tys tu sie dusi a dalej juz ostro jak na benzynowca przystało co zauważyłem samochód palił ze strzała, ale między odpaleniami nie robiłem większej niż 15s przerwy jutro postaram sie sprawdzić co będzie po paru minutach i np. godzince;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Dino chciał powiedzieć że gaz ci sie może ulkatniać do kolektora i przez to masz problem ,,,sprawdz dział zrób to sam tak jak w innym wątku ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sucharski Opublikowano 14 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 No i powiem wam, że od razu jest różnica... Auto po całej nocy gdzie wcześniej musiałem je hyrlaćć teraz odpaliło od strzała z benzyny;) No ale pytanie co teraz, ojciec strzela w parownik że przecieka i zalewa silnik, prawda to? a i zauważyłem ze wąż który z niego wychodzi jest mokry czymś lepkim jakby czyściutki olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 zregeneruj parownik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sucharski Opublikowano 14 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 chyba jednak kupie nowy, bo nie chce później wylecieć w powietrze:P a powiedz mi ma znaczenie dla instalacji jaki i jakiej firmy teraz wybiore? bo jutro śmigne na zakupy i zastanawiam się co powiedzieć sprzedawcy, że nie poczęstował mnie barachłem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 a jaki miałeś?? popatrz TU wymiana membran jest banalnie prosta i do tego nieskomplikowana, w komplecie z membranami dostajesz też rysunek co i jak wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sucharski Opublikowano 18 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 (edytowane) aaa właśnie taki reduktor się u mnie znajduje: TOMASETTO 67r-01 3165 to jest stara, a jak nie najstarsza wersja instalacji LPG i dlatemu jest bardzo podstawowa.. Poczytałem i wyczytałem, że firma która wyprodukowała ten reduktor jest kiepska i reduktor też cienizna, więc może lepiej będzie wymienić na nowy? co sądzisz Dino?;> tu link do ele forum: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1144259.html kto wie czy to nie ten: http://www.drypa.pl/produkt159_REDUKTORY_-_Do_wtrysku_-__-_Tomasetto_100HP_AT00.html To teraz kilka wrażeń z jazdy. Almerka otrzymała nowy parownik PALACAR za 220zł niestety noo.. nie miałem siana na coś markowego, bo zaraz na wakacje wyjeżdżam, ale u nas gazownik mówi że oni to montują i ludzie chwalą. Otrzymała też nowy silniczek krokowy, wyczyszczona została przepustnica i sprezynka od krokowca! Ile km przejechałem to dość niedużo, bo cały czas grzebałem pod maską, a wrażenia.. Po kilku dniach odpalania dalej potrzeba dłuugiego startu na rozruch (chyba ze w przeciągu 15s je zapalam). Gaz wyregulowany i ok ładnie lata nie powiem, spalanie to sie okaże za jeszcze pare kilmetrów.. pewnie kopułka i kabelki i tak będą do wymiany, ale narazie na to brak funduszy.. A co mnie dziwi dalej w tym aucie? to że wskazówka od benzyny non stop idzie w dół ostatnio ojciec zatankował za 60zł a tu przy odpaleniach z beny i jazdy na gazie żydek zrównał się juz z pierwszą kreską.. to nie pierwsze przypadki kiedyś zalałem razem za 180zł i po jakimś czasie bena "wyfrunęła".. :/ No i od wczoraj myślę co z kierunkami, przeciągałem nowe kabelki audio do drzwi i migacze przestały działać, lecz awaryjne są.. ruszyłem może przypadkiem którąś z kostek i mogła się poluzować czy coś, ew. w którym miejscu jest? dzieeeki wszystkim i pozdrawiam Edytowane 14 Lipca 2013 przez sucharski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smok_DW Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 A benzyna nie smierdzi kolo auta? Te rurki doprawadzajace lubia gnic i wtedy sie watacha rozlewa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sucharski Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 wracając do tematu, najprawdopodobniej udało się zlokalizować usterkę) odłączyłem pompe paliwa co by nie pchała wachy w układ i odrazu auto zachowuje sie inaczej - odpala ze strzała;) a myśleliśmy, ze to juz koniec silnika i brak ciśnienia w cylindrach itp.. doczytałem po internecie, że będzie to regulator ciśnienia paliwa, zgadzacie sie z tym? ma ktoś go na sprzedaż? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.