Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[n15] cieeeeeeeeżkie odpalanie i falujące obroty


sucharski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko od niedawna jestem posiadaczem almerki i niepokoi mnie fakt iż ma spore problemy z odpalaniem. Powiem tak, wymienione zostały podstawowe rzeczy jak to przy kupnie auta sie robi. Alternator sprawdzony i ok aku jest też ok, czyli od strony prądu wporzo;)

Od początku na benzynie auto stroi fochy, muli , słabo sie kręci na obroty i odpala jakieś 4-5s z zimnego(po wymianie filtra paliwa odpala 3-4s) ....a gaz to chodzi jak marzenie - jeśli chodzi o osiągi - jedynie pali sporo, bo pewnie rozkręcony na full i też bardzo dłuuugo odpala jesli chodzi o gaz troszke dłuzej niz benzyna.. Podpowiem, że jałowe obroty na benzynie ładnie trzymają i są lekko wyższe od prawidłowych, a na gazie jak zimny 300-400 nawet a jak już przjedzie z 10km i stane na światłach to juz gitt;) co ciekawe jak by autko zgasło i trzeba było odpalić gdy auto stoi nie dłużej niz z minute albo mniej pali od strzała:P

Prosze o pomoc, bo dopiero przechodze z małych motocykli na cztery kółka;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakręć butle od gazu, wyjeździj gaz do końca i wtedy pojeździj na PB i zobacz czy będzie tak samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaraz śmigam do dziewczyny, więc zobacze i dam znać ;) ale z doświadczenia wiem, bo przejechałem nią juz koło 2tysiaków i jak braknie gazu to z benzyną jest tak samo.. :thumbsdown:



No więc zrobiłem tak jak mówiłeś - odłączyłem butle tak że na pozycji gaz momentalnie almerka gasła i polatałem troche na benzynie.. Efekt - obroty tak jak wczesniej równe na jałowym, no i przy ruszaniu to samo 1.. dość mocne ruszenie "muuuł..dziuuura..czy jak to inaczej nazwać" przez 1,5s i dalej ładnie do 3tys-4,5tys tu sie dusi a dalej juz ostro jak na benzynowca przystało ;) co zauważyłem samochód palił ze strzała, ale między odpaleniami nie robiłem większej niż 15s przerwy jutro postaram sie sprawdzić co będzie po paru minutach i np. godzince;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i powiem wam, że od razu jest różnica... Auto po całej nocy gdzie wcześniej musiałem je hyrlaćć teraz odpaliło od strzała z benzyny;) No ale pytanie co teraz, ojciec strzela w parownik że przecieka i zalewa silnik, prawda to? a i zauważyłem ze wąż który z niego wychodzi jest mokry czymś lepkim jakby czyściutki olej :thumbsdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba jednak kupie nowy, bo nie chce później wylecieć w powietrze:P a powiedz mi ma znaczenie dla instalacji jaki i jakiej firmy teraz wybiore? bo jutro śmigne na zakupy i zastanawiam się co powiedzieć sprzedawcy, że nie poczęstował mnie barachłem.. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki miałeś?? popatrz TU wymiana membran jest banalnie prosta i do tego nieskomplikowana, w komplecie z membranami dostajesz też rysunek co i jak wygląda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaa właśnie taki reduktor się u mnie znajduje: TOMASETTO 67r-01 3165

to jest stara, a jak nie najstarsza wersja instalacji LPG i dlatemu jest bardzo podstawowa.. Poczytałem i wyczytałem, że firma która wyprodukowała ten reduktor jest kiepska i reduktor też cienizna, więc może lepiej będzie wymienić na nowy? co sądzisz Dino?;>

 

tu link do ele forum:

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1144259.html

 

kto wie czy to nie ten: http://www.drypa.pl/produkt159_REDUKTORY_-_Do_wtrysku_-__-_Tomasetto_100HP_AT00.html



To teraz kilka wrażeń z jazdy. Almerka otrzymała nowy parownik PALACAR za 220zł niestety noo.. nie miałem siana na coś markowego, bo zaraz na wakacje wyjeżdżam, ale u nas gazownik mówi że oni to montują i ludzie chwalą. Otrzymała też nowy silniczek krokowy, wyczyszczona została przepustnica i sprezynka od krokowca! Ile km przejechałem to dość niedużo, bo cały czas grzebałem pod maską, a wrażenia.. Po kilku dniach odpalania dalej potrzeba dłuugiego startu na rozruch (chyba ze w przeciągu 15s je zapalam). Gaz wyregulowany i ok ładnie lata nie powiem, spalanie to sie okaże za jeszcze pare kilmetrów.. pewnie kopułka i kabelki i tak będą do wymiany, ale narazie na to brak funduszy..

A co mnie dziwi dalej w tym aucie? to że wskazówka od benzyny non stop idzie w dół ostatnio ojciec zatankował za 60zł a tu przy odpaleniach z beny i jazdy na gazie żydek zrównał się juz z pierwszą kreską.. to nie pierwsze przypadki kiedyś zalałem razem za 180zł i po jakimś czasie bena "wyfrunęła".. :/

No i od wczoraj myślę co z kierunkami, przeciągałem nowe kabelki audio do drzwi i migacze przestały działać, lecz awaryjne są.. ruszyłem może przypadkiem którąś z kostek i mogła się poluzować czy coś, ew. w którym miejscu jest?;)

dzieeeki wszystkim i pozdrawiam ;)

Edytowane przez sucharski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A benzyna nie smierdzi kolo auta? Te rurki doprawadzajace lubia gnic i wtedy sie watacha rozlewa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

wracając do tematu, najprawdopodobniej udało się zlokalizować usterkę;))

odłączyłem pompe paliwa co by nie pchała wachy w układ i odrazu auto zachowuje sie inaczej - odpala ze strzała;) a myśleliśmy, ze to juz koniec silnika i brak ciśnienia w cylindrach itp.. doczytałem po internecie, że będzie to regulator ciśnienia paliwa, zgadzacie sie z tym?;) ma ktoś go na sprzedaż?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...