driver_kaskader Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Mam jeszcze troche oleju do dyfera. Lałem go do grandów z blokadami lsd. Mianowicie jest to Motul SAE 75W140 z dodatkiem uszlachetniającym do mostów z LSD- Limited slip. Bedzie pasował do 350z ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 80w90 gl-5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 14 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 u mnie nie ma radiatora wiec prawdopodobnie nie mam LSD wiec ten sam olej lać i ile go wchodzi ? Bo po oznaczeniach wygląda ze to jest Hipol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 radiator nie jest równowazny z tym czy masz lsd tylko wersje base z usa nie maja lsd...cala reszta ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Podnieś auto do góry i sprawadź czy oba koła się kręcą w tą samą stronę jak kręcisz tylko jednym (tylnym oczywiście) Co do mostów to i do jednego i drugiego lałbym 75w140 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 15 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Czyli mam lać tego motula ? Jak oba sie kręcą w tą samą storne to jest LSD prawda ? Mam wersje Touring wiec LSD powinno być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 Czyli mam lać tego motula ? Jak oba sie kręcą w tą samą storne to jest LSD prawda ? Mam wersje Touring wiec LSD powinno być. To znaczy lej olej dedykowany do LSD. Gęstszty zadba o trwałość dyfru, ale będą większe opory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 Coobcio,czemu 140? Pytam bo zalecany jest 75W90 ,2 tygodnie temu zalałem na tor Royal Purpla takiego i mi się sprawdził na katowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 LSD - większe tarcie więcej ciepła więc lepiej zalać olej który dłużej będzie zachowywać swoje właściwości... 140 znacznie dłużej je utrzymuje od 90 ale zarazem stawia większe opory przez co są większe straty mocy o ten ułamek procenta... Na 140 powinna nam szpera lepiej trzymać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 (edytowane) LSD - większe tarcie więcej ciepła więc lepiej zalać olej który dłużej będzie zachowywać swoje właściwości... 140 znacznie dłużej je utrzymuje od 90 ale zarazem stawia większe opory przez co są większe straty mocy o ten ułamek procenta... Na 140 powinna nam szpera lepiej trzymać Znajomy zalał zimą do napedu 4x4 90W140. Odczucie z jazdy było jak by przyczepę ciągnął Oczywiście Zetka ma jeden dyfer i pewnie nie będzie tego czuć. Zwłaszcza latem Edytowane 22 Lipca 2013 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 zalałem 70w140 Motula strasznie śmierdzi swoją drogą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.