Gość wojtum Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Witam wszystkich. Pewnie już gdzieś było ale nie znalazłem...Proszę o pomoc w interpretacji kodów błyskowych (P11 2.0 144) mianowicie 2 krótkie 10 krótkich, 2 krótkie 5 krótkich, 10 długich 4 krótkie, 10 długich 3 krótkie. ps. rozumiem że długie to dziesiątki a krótkie to jednostki???? np: 10 D 3K = 13? a co z krótkimi 5K 2 K = 0502 ??? Proszę o ewentualny link to kodów błędów. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 (edytowane) W p11.144 dało radę jeszczę odczytać kody błyskowe ? Masz jakąś instrukcję ? Ja mam już OBD II w swojej... Edytowane 14 Lipca 2013 przez counterox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtum Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 W p11.144 dało radę jeszczę odczytać kody błyskowe ? Masz jakąś instrukcję ? Ja mam już OBD II w swojej... (...) wygląda na to, że da się odczytać tak kody w p11...(u mnie jest trapezowa wtyczka z 16 pinami o ile dobrze pamiętam - reszta już tak jak było na forum > drucik zworka i zliczanie.) ps. jeśli ktoś zna interpretację tych kodów i ma jakiś link proszę o cynk. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 poszukaj TU przy OBDII kody są czterocyfrowe a nie dwu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoneface Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Ja u siebie(rocznik 99/2000) też na zworkę odczytuje i kody są 4 cyfrowe - tak jak Dino pisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtum Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 poszukaj TU przy OBDII kody są czterocyfrowe a nie dwu Dzieki za link...teraz jeszcze proszę o pomoc w interpretacji tych błysków>>>2 krótkie 10 krótkich, 2 krótkie 5 krótkich, 10 długich 4 krótkie, 10 długich 3 krótkie. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 zaczęło migać od 2 krótkich?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtum Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 zaczęło migać od 2 krótkich?? (...) nie nie od 2 krótkich. Właściwie to było>>>10 d 4 K, 2K 10 K, 10 D 3K, 2K 5 K i teraz pytanie >jak zamienić te błyski na kod??? Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 no to teraz jest OK czyli wychodzi P0420 i P0325 auto zagazowane?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtum Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 no to teraz jest OK czyli wychodzi P0420 i P0325 auto zagazowane?? (...) auto zagazowane. Już rozumiem jak interpretować te błyski tzn. przekładać je na kod. Dzięki na info.pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 no to jak zagazowane, to wyreguluj gaz i powinno być OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtum Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 no to jak zagazowane, to wyreguluj gaz i powinno być OK (...) odnośnie regulacji gazu pewnie miałeś na mysli LPG (przy okazji wyreguluję chociaż na gazie chodzi idealnie) APROPO to mam inne pytanie i może wiąże się ono z w/w kodami błędow tzn. >>>Dość często rano po odpaleniu auta jak chodzi na ssaniu to silnik nierówno pracuje (obroty w zasadzie nie falują ale słychać i czuc że silnik nierówno chodzi....) dodatkowo po wrzuceniu biegu (automat) obroty nagle spdają do ok 500-700 i zdarza się, że auto zgaśnie (jakby nagle zostało zdławione) ale wystarczy, że się auto zagrzeje albo chociaz przejadę się zaledwie kilka metrów auto już chodzi normalnie cały dzień...i tu sie pojawia pytanie > co może być przyczyną (wymienione: swiece,kable kopułka, palec, filtry benz i pow. czujnik spalania stukowego) Wprawdzie to może byc wszystko ale czy w grę wchodzi może: dogorywająca pompka paliwa, przytkany wtrysk a może jakas inna rzecz w stulu silniczek krokowy, przepustnica? ps. auto ciepłe chodzi idealnie i równo (choć może ze 100 obrotów na wrzuconym D na podczas chwilowego postoju na skrzyżowaniu by się przydało) swoją drogą zastanawiałem się jak podnieść troszkę obroty (śrubka przy przepustnicy- czy lepiej nic nie gmerać:-)? Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 kiwa silnikiem na LPG czy PB?? kiwa podczas przełączania PB-LPG?? pokaż co tam masz zamontowane, na gazie morze chodzić dobrze, ale wystarczy, że będzie przelany i właśnie takie błędy się pojawią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtum Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 kiwa silnikiem na LPG czy PB?? kiwa podczas przełączania PB-LPG?? pokaż co tam masz zamontowane, na gazie morze chodzić dobrze, ale wystarczy, że będzie przelany i właśnie takie błędy się pojawią (...) nierówno chodzi tylko po pierwszym odpaleniu i w zasadzie tylko na PB (na LPG raczej nie bo zanim zdąży się przełączyć na LPG to musi kawałek przejechac i nabrać temperatury (a jak pisałem wystarczy, że się przejadę kawałek to wszystkie objawy znikają-więc na LPG nie zauważyłem takich objawów). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 a jak z odpalenie, pali od strzała czy trzeba pokręcić chwilę?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtum Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 a jak z odpalenie, pali od strzała czy trzeba pokręcić chwilę?? (...) zasadniczo pali odrazu...ale juz się zdarzyło kilka razy ze musiał chwilę pokręcić ( może to pompka paliwa dogorywa?) pomyslałem jeszcze żeby jakoś zwiększyć mu obroty na ssaniu...(bo o ile chwilowe nierówne obroty można znieść to gasnięcie po wrzuceniu biegu jest troszkę uciązliwe) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 zakręć butlę od gazu, pojeździj trochę na PB i wtedy zobacz czy będzie tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtum Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 zakręć butlę od gazu, pojeździj trochę na PB i wtedy zobacz czy będzie tak samo (...) zrobiłem jak pisałeś. Zobaczymy jutro rano bo tak się dzieje tylko na zimnym silniku i na resztę dnia jest ok. Pomyslałem sobie, że może zwiększyć mu obroty (mozna to zrobić śrubką na przepustnicy czy jest jakiś inny sposób?). (...) wyglada na to, że odłączenie LPG pomogło (nie chę sie cieszyc za wcześnie dlatego sprawdzę jeszcze kilka razy na zimnym silniku). DINO >wczesniej pisałeś o tzw. przelawaniu...o co chodzi? i czy jak odpalam na PB kiedy jeszcze chodzi na ssaniu czy jest możliwe, że LPG robi jakieś zakłócenia i stąd ta nierówna praca silnika??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 jeżeli będzie teraz OK, to znaczy, ze trzeba zregenerować reduktor/wtryskiwacze, jaką masz instalację gazową?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtum Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 (...) instalacja tomasetto lub jakos tak - bo w papierach napisane ręcznie i nie można się rozczytać (reduktor, wielozawór , układ elektroniczny zanit/zawit?). Dino -pisałeś wczesniej o tzw przelewaniu...o co dokładnie chodzi? i czy jest mozliwe, że kiedy odpalam na zimnym PB to LPG zakłóca mi prace silnika (może jakiś zawór się nie domyka i równocześnie podaje PB i LPG) ? Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 zrób zdjecie wtryskiwaczy i reduktora, zenit to sterownik, szału nie robi jak to compakt, jeżeli po zakręceniu bu;tli było OK, to problem tkwi w popuszczaniu gazu w kolektor po zgaszeniu silnika i wtedy silnik dostaje dwa lapiwa i jest zalewany, powiedz mi jeszcze jak sie zachowuje centralka od gazu, gaśnie po wyłączeniu zapłonu i pojawia się po przekręceniu kluczyka ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mnichboos Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 WitajcieJest ktoś z okolic Sosnowca kto mógłby mi pomóc w sprawdzeniu błędów w WP11.144 2.0 140KM? Głownie chodzi mi o to, żeby sprawdzić czy urządzenie będzie się łączyło z moim ECU i jakim programem najlepiej będzie odczytać błędy. Nie chcę tak od razu wydawać kasy na urządzenie, a jak nie pójdzie to bawić się w zwroty itp. Podjadę prawie wszędzie na terenie GOP lub okolic Olkusza, Zawiercia. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.