Sajmon_LP Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Widze manual jednak jestes w stanie dokladnie okreslic strone i rozdział ? bedzie mi o wiele łatwiej, no i co robil? demontowal skrzynie ? rozkrecal ją czy działał na zamontowanej skrzyni ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SERAFIN1 Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 http://www.nicoclub.com/FSM/350Z/coupe/2004_Coupe+Roadster/MT.pdf Konkrety zaczynaja sie na 16str. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 fakt, duzo tu konkretów, mozesz sie dowiedziec tylko co dokladnie robił? czy cos regulowac, wymienial, i czy przede wszystkim działał na skrzyni czy w skrzyni a moze drazku lewarka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 niby co tam sie da regulować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 widze manula, pokazana jest wymiana drazka, wymiana synchra chyba i takie rzec zy, nie znamn dobrze technicznego angielskiego dlatego chcialbym wklasnie sie dowiedziec co dokladnie zrobil mechanik i czy rozbieral skrzynie przede wszystkim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SERAFIN1 Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Rece opadaja. Wymienilem chyba wszystko co mozliwe i nie ma poprawy : (( ma ktos moze z Was jakiegos fachowca w Irlandii? Bardzo prosze o pomoc . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Co robiłeś? ja się nauczyłem już, dwójke wbijam chwile po wrzuceniu jedynki, idealnie wskakuje jak są niskie obroty tak do (1.300 rpm) jak wyżej to albo przyhaczy, albo wejdzie - zasady nie ma, chyba że się zapomnę i na tej jedynce przeciągnę do tych 3.500rpm to wtedy wrzucam dwójkę w między czasie wrzucając na luz, czyli 1,luz,2. Czasami zgrzytnie również z redukcji 6 na 5 bieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 A synchronizatory robiles ? Bo to typowe objawy padnietego synchro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 W skrzyniach 05' podobno synchra już był robione z innego materiału który ciężko zajechać. A koszt z tego co widziałem nowych się mija z celem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SERAFIN1 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 (edytowane) No wlasnie synchronizatorow jeszcze nie robilem. Zastanawiam sie jak to zrobic i gdzie. Nie wiem czy kupic jakas uzywana z Allegro lub Ebay i wyslac do IRLANDII, zalozyc a moja dac do regeneracji czy nie kupowac drugiej i tylko moja zregenerowac i modlic sie,ze "fachowcy" tutaj mi jej nie sp***rza... Jak myslicie? Ma ktos doswiadczenie czego unikac lub kogo przy regeneracji skrzyni? Gdzie zrobia mi to najlepiej i dadza gwarancje? Dziekuje za odpowiedzi , pozdrawiam Dodam , ze moj rocznik to 2004 Edytowane 25 Listopada 2013 przez SERAFIN1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.